Re: pojęcie,,niepełnosprawność'', szukam pracy

From: d...@o...pl (Daria)
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: pojęcie,,niepełnosprawność'', szukam pracy
Date: 17 Mar 2003 14:07:14 +0100

Witam.

Na stronach rządowych możesz znaleźć coś takiego: "Karta do spraw osób
niepełnosprawnych" (mam nadzieję, ze nie pomyliłam). Ponadto, w nowej
ustawie o zatrudnieniu i rehabilitacji jest podobna nowa definicja osoby
niepełnosprawnej wymyślona przez naszych parlamentarzystów.
Prac naukowych na ten temat możesz poszukać w zbiorach np. APS (Akademia
Pedagogiki Specjalnej).

Daria.