pokoj tzw telewizyjny

1. Data: 2004-09-27 19:52:13

Temat: pokoj tzw telewizyjny
Od: "Beata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam przed soba wizje urzadzania pokoju tzw telewizyjnego. Moze ktos z Was
mialby ochote mi pomoc. Pokoj ma ok 19m2, jest w kwadracie, chce aby nie byl
"zagracony".
Ma tam byc cos do siedzenia ( niestety ze wzgledow praktycznych musi to byc
cos w rodzaju kanapy/rogowki-cos co da sie rozlozyc i na czym w razie co
goscie bede mogla sie przespac ), jakas lawa, stolik RTV ( musi byc spory,
troszke sie tego sprzetu nagromadzilo ) cos na CD i ewentualnie mala
komudka. Moze ktos ma lepszy odemnie zmysl plastyczny ( ja nie mam go
wogole ) albo moze ktos zna sklep (w trojmiescie ) gdzie sa gotowe
ekspozycje w
tym stylu.
Dziekuje i chetnych zapraszam na priva :-)

pozdrawiam
Beata

1. Data: 2004-09-27 20:47:01

Temat: Re: pokoj tzw telewizyjny
Od: "Piotr ne" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata napisała:

> Mam przed soba wizje urzadzania pokoju tzw telewizyjnego.
> Moze ktos z Was mialby ochote mi pomoc. Pokoj ma
> ok 19m2, jest w kwadracie, chce aby nie byl "zagracony".

Biały ekran zwijany (rolka na suficie), po drugiej stronie
pokoju projektor z tunerem TV. Projektor gotowy albo
typu "zrób to sam" z monitora LCD + tunera. Reszta sprzętu
(poza kolumnami) schowana w szafkach. Tak by mi się podobało :)

Piotr

--
Zabezpieczenie antyspamowe: w moim adresie nie ma cyfr

1. Data: 2004-09-29 09:44:19

Od: "Krisu79" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pomyslmy...

mi sie marzy cos takeigo projektor na suficie, ekran = biała gładka sciana
kolumny kina domowego i sofa.... reszta w niskiej szafce oszkolonej na ok
4-6 segmentów wzdłuz sciany na dole i to wszystko ...

ale Tobiwe proponował bym telewizor niewiem jak duzy ... na niskim plaskim
stole pod ktory wejdą obok sievbie 4 segmenty (video, dvd oraz obok
wzmacniacz i kino domowe np. ) taki mały regalik jest w ikea... nastepnie
naroznik i jakis fajny stojak na kwiat .... moze jescze mały stolik zblatem
z grubego szkłą i bedzie extra

1. Data: 2004-09-29 10:53:17

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wzmacniacz i kino domowe np. ) taki mały regalik jest w ikea... nastepnie
> naroznik i jakis fajny stojak na kwiat .... moze jescze mały stolik

Duży telewiroz bardzo dużo waży, musisz wziąc poprawke na to kupując stolik.
Do tego potrzebujesz odtwarzacz DVD (video to już przeżytek), amplituner
(tez jest nie mały i trochę waży) i do tego na telewizorze lub pod nim musi
sie znaleźć głośnik centralny. Wszystko razem nieźle waży i uważaj, by ci
się stolik nie złożył.
Jak już przygotowujesz specjalny pokój, to pomyśl o wszesniejszym
rozprowadzeniu kabli w ścianach (najlepiej w rurkach), bo będzie tego trochę
(co najmniej 6 głośników) i kiepsko to wygląda, gdy sie pałętają po
podłodze.

1. Data: 2004-09-30 17:41:39

Od: "Beata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
trochę
> (co najmniej 6 głośników) i kiepsko to wygląda, gdy sie pałętają po

Kochani, sprzet juz mam - i TV, i DVD, i glosniki, i amplituner, i nawet
niezly sprzet grajacy :-)
i nawet kabelki juz sa w scianie poprowadzone coby sie nie paletaly po
podlodze.
Chce to teraz wlasnie sensownie poukladan i zrobic fajnie urzadzony pokoik.
Dzieki za porady!

Beata

1. Data: 2004-09-30 17:42:19

Od: "Beata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> typu "zrób to sam" z monitora LCD + tunera. Reszta sprzętu
> (poza kolumnami) schowana w szafkach. Tak by mi się podobało :)
Hm...niezle, ale nie w 100% o to mi chodzi.
Ale dziekuje oczywiscie.

Beata

1. Data: 2004-09-30 17:44:28

Od: "Beata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wzmacniacz i kino domowe np. ) taki mały regalik jest w ikea... nastepnie
> naroznik i jakis fajny stojak na kwiat .... moze jescze mały stolik

Tak, tak....to jest wlasnie najblizsze "memu sercu" :-)
Te regaliki, ktore widzialam w Ikea sa dla mnie za male i nie sa oszkolne -
chcialabym oszklony ( tzn aby sie zamykal/zasuwal ze szklanymi drzwiami ),
bo nie lubie wycierac czesto kurzu ze spzretu :-)
Dziekuje!

Beata

AGD firmy gorenje.. bede zalowal?
kuchnia gazowa i zlew po dwóch stronach kuchni
Przenosny ogrzewacz gazowy(propan butan)
sterownik euroster - jak podłączyć?
Grewno kominkowe-gdzie [Wwa]