pokrywki

1. Data: 2007-09-19 13:51:04

Temat: pokrywki
Od: Jacek Popławski <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie bardziej techniczne, niż przepisowe :)

W jaki sposób przechowujecie pokrywki od garnków w kuchni?
Same garnki można wkładać jeden w drugi, ale co z pokrywkami?
Pokrywki trudno układać jedna na drugiej, bo mają takie uchwyty na górze...
Jeśli garnków i pokrywek jest kilka to nie problem, ale gdy jest ich dużo...

2. Data: 2007-09-19 14:10:57

Temat: Re: pokrywki
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Popławski" <j...@i...pl> wrote in message
> [...]
górze...
> Jeśli garnków i pokrywek jest kilka to nie problem, ale gdy jest ich

Jeżeli szafka wysoka można wkładać szklane pokrywki uchwytami do wewnątrz
garnka - wtedy mniejszy można postawić na tej pokrywce. Można też zrobić
prosty uchwyt- stojak do pokrywek z dwóch połączonych trapezowo ze sobą
listewek ponacinanych tak, aby pokrywki wchodziły w nacięcia. Stojak może po
polakierowaniu robić za suszarkę do pokrywek i stać na blacie lub wewnątrz
szafki na półce. Można też znaleźć gotową suszarkę o odpowiednich wymiarach
lub tradycyjny uchwyt do wieszania na ścianie. Wszystko zależy od wystroju
kuchni i roli jaką jeszcze poza gotowaniem pełni w rodzinie.

3. Data: 2007-09-19 14:47:34

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

Tu przykłady rozwiązań:
http://www.dacter.pl/drut_inne.htm

4. Data: 2007-09-19 15:03:39

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Popławski" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> górze...
> Jeśli garnków i pokrywek jest kilka to nie problem, ale gdy jest ich

Są uchwyty na ściane do wieszania. Calkiem wygodne

DJD

5. Data: 2007-09-19 15:14:19

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Dominik Jan Domin wrote:

> Użytkownik "Jacek Popławski" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> Są uchwyty na ściane do wieszania. Calkiem wygodne
>
> DJD

Sa przedzialki do glebokich szuflad, w ktore wstawia sie pokrywki, jak tu:

http://organizing-solutions-online.getdecoronline.co
m/11223.html

MB

6. Data: 2007-09-19 18:02:29

Od: Beazuku <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Fajne rozwiązanie.
ja mam właśnie wysokiej szufladzie tyle , że dostosowałam wysokością
kartonik i tam wkładam pokrywki. Kartonik jest szerokości trochę
większej jak średnicę ma największa pokrywka. I całkiem to się sprawdza :)
też mnie zawsze te latąjace pokrywki denerwowały.

7. Data: 2007-09-19 18:42:52

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja wstawiłam do szafki plastikowy koszyk i wreszcie mam spokój z pokrywkami.
Nienawidzę tych wypukłych pokrywek, z uchwytami na górze - po pierwsze: z
powodu na kłopot z przechowywaniem /tradycyjne wieszaki na płaskie pokrywki
można było powiesić choćby w szafce - wypukłe nie wchodzą/, po drugie: z
powodu ich ścisłej "specjalizacji" - każdy garnek musi mieć swoją pokrywkę.
Kiedyś pokrywek można było mieć mniej i większą używać do garnka trochę
mniejszego. Teraz nie. Wiecej trzeba kupić, wiecej pieniędzy wydać, więcej
pałęta się po szafkach. A kto za to płaci? Pan za to płaci, pani za to płaci
itp. Że nie wspomnę o intensywniejszej pracy przemysłu i wyrąbywaniu lasów
tropikalnych, by zaspokoić głód pokrywek ;-)))

Żarty żartami - można kupić garnki z płaskimi pokrywkami, ale jaki procent
oferty stanowią? A mogłyby 50...

Ania

8. Data: 2007-09-19 20:18:56

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" napisał:

> Sa przedzialki do glebokich szuflad, w ktore wstawia sie pokrywki
> http://organizing-solutions-online.getdecoronline.co
m/11223.html

To ja się dołączę z:
http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/27866183 - raczej na
zwykłe pokrywki.
Był też bardzo fajny drewniany stojaczek Fanby na 4 pokrywki:
http://fanby.gu.ma/ - ale już go na polskiej stronie nie widzę.

--
Pozdrawiam - Aicha

9. Data: 2007-09-19 20:21:20

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dolnej części kuchenki gazowo - elektrycznej mam szufladę - tam trzymam
pokrywki.

Pozdr. Ewa

10. Data: 2007-09-19 20:40:39

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa W <e...@b...wroc.pl> napisał(a):

> W dolnej części kuchenki gazowo - elektrycznej mam szufladę - tam trzymam
> pokrywki.

Ja i tam - i w koszyku...

Ania

eksperyment winny - "wino z kartonu"