pokrzywy

21. Data: 2004-10-14 19:40:29

Temat: Re: pokrzywy
Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@N...pl> napisał w
wiadomości news:ckmi8n$bmh$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> Duża hortensjowa aleja to mi się jedynie kojarzy ze zdjęciami z ogrodu
> Zbyszka (jeśli się nie mylę), ale linka do galerii nie mam.
>
> Z pozdrowieniami, Maria

Dziękuję za naprowadzające info

Pozdrawiam wdzięczny
skryba

22. Data: 2004-10-14 19:55:37

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Udało mi się znaleźć, ale nie wiem, czy to o to chodziło
> http://www.sapijaszko.net/zbyszek/
>
> Pozdrawiam, Basia.
>
> P.S. Hasło "aleja hortensjowa" nie kojarzyła mi się absolutnie:-)

Basieńko wspaniała. Jeśli młodzi w realu zrobią repley tej foty to będziesz
miała swój w tym udział.
Całuję Twoją dłoń Madam (za te klinięcia).
Dziękuję. To jest to, czego szukałem bo zapomniałem swego czasu to zjawisko
zapisać.
Ale przyznaj, czyż nie jest to prawdziwa aleja hortensjowa. Ewentualnie
godzę się na pojęcie "Łan"

Pozdrawiam śląsko ale z fasonem po wielkopolsku
skryba

23. Data: 2004-10-14 20:09:57

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:ckmeej$gfe$1@news.onet.pl
> Hejka. Po pierwsze nie któraś z pań posiada, a posiada Zbyszek i
> nie aleję ale raczej żywopłoty czy łany białych hortensji.
> Niepotrzebnie wylewasz żółć i używasz wielkich słów, bo Zbyszek pewnie
> jeszcze nie zdążył dzisiaj wrócić do domu i znaleźć odrobinę czasu, aby
> usiąść przed komputeram.

> Stare dobre zasady: pomóż sobie sam, jak umiesz liczyć, to licz na
> siebie.
> Pozdrawiam umiarkowanie Ja...cki

Juz po temacie, ale masz rację.

Pozdrawiam
skryba

24. Data: 2004-10-14 20:14:15

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Juz po temacie, ale masz rację.

Nie dla wszytskich, ja poczułam sie urażona tym co napisałeś....może tez mam
zły dzień...czasem warto się zastanowić co sie pisze....

Pozdrawia jednostka, bo nie człowiek
Kaśka

25. Data: 2004-10-14 20:16:32

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan P. Cieciński" <j...@c...eco.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> W ramach pomocy udzielę Ci porady:
> Zapoznaj się z "Netykietą" i więcej nie pisz postów tak enigmatycznie
> zatytułowanych - "gorąca prośba", "proszę o pomoc" itp. Wielu ludzi takich
> postów Nie Czyta!
> --
> Pozdrawiam, Jan

Dzięki Panie Janie. Na tyle na ile skleroza pozwoli mi Twoje nauki
zapamiętać stosować je będę.Obiecuję (choć coś mi tak jakby wewnętrznie
podpowiadało, że tytuł postu nie dość ogrodowy "zapodałem").

Pozdrówka
skryba

26. Data: 2004-10-14 20:50:16

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik skryba ogrodowy napisał:

> 1. Egoistycznie znaczy we własnym interesie. To nie mój interes wielce
> szanowna Marto.

Wiem co znaczy to słowo. Obrzuciłeś nim w poprzednim poście połowę
grupy, chyba faktycznie masz zły dzień:-(

> 2. Nie natychmiast, lecz milczenie 24 h daje do myślenia.

Są ludzie, którzy potrafią przeżyć wiecej niż dobę bez komputera:-)))

> 3. Jeśli urazę schowasz tam gdzie jej miejsce to na pytanie odpowiesz?
> Pomożesz?

Skojarzyły mi się tylko hortensję Zbyszka. Ale miałam okazję poznać
go na jednym ze spotkań, jakoś na Panią nie wyglądał:-)
Po drugie zdjęcia obejrzałam niejako prywatnie trochę wcześniej, nie
kojarzę by były na grupie...

Pozdrawiam
Marta

27. Data: 2004-10-14 20:56:50

Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> Czy jeteś pewny,że tych pokrzyw jes hektar? Może tyle co na zupę
> i dla motyli.A Ty od razu z ciężką artylerią.

Miały ze dwadzieścia lat, żeby się zmienić w lilie. Same sobie winne:)

> Poszła do Ciebie paczka . Same afrodyzjaki. Jeden żeby chcieć,
> drugi aby móc.Nie pokazuj Boletusowi.

jeśli nie można pokazać, to po co brać?
;)

moon

28. Data: 2004-10-14 20:58:45

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| go na jednym ze spotkań, jakoś na Panią nie wyglądał:-)
| Po drugie zdjęcia obejrzałam niejako prywatnie trochę wcześniej, nie

Były, wątek "Białe geranium" z 21.09.br.

Pozdrawiam, Basia.

29. Data: 2004-10-14 21:17:16

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz napisał:

> Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> Były, wątek "Białe geranium" z 21.09.br.

Faktycznie był i byly zdjęcia, ale już nie oglądałam, mam link
w zakładkach:-)

Pozdrawiam
Marta

30. Data: 2004-10-15 06:14:09

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skojarzyły mi się tylko hortensję Zbyszka. Ale miałam okazję poznać
> go na jednym ze spotkań, jakoś na Panią nie wyglądał:-)

Zgadza się:-)) Nijak z niego Pani zrobić się nie da.

> Po drugie zdjęcia obejrzałam niejako prywatnie trochę wcześniej, nie
> kojarzę by były na grupie...
>
> Pozdrawiam
> Marta

Dzięki Marto. Złe dni bywają ale mijają. Przy Waszej pomocy jest ich mniej.

Pozdrawiam w już lepszym dniu
skryba

Gorąca prośba
Sosny - posadziłem