pół cukinii

1. Data: 2006-02-10 09:34:33

Temat: pół cukinii
Od: "Lady Huncwot" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie - mam w lodówce samotne pół cukinii.
Jakie danie można zrobić wokół tego?

Druga połówka została pożarta wczoraj, jako składnik sosu do makaronu (sos ze
słoika, Knorra, śmietanowo-pomidorowy, okazał się całkiem jadalny).

Pozdrawiam,
Lady Huncwot

2. Data: 2006-02-10 11:26:38

Temat: Re: pół cukinii
Od: "dzus" <dzusUSUŃ@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lady Huncwot" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:dshmn9$nqu$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> ze
> słoika, Knorra, śmietanowo-pomidorowy, okazał się całkiem jadalny).
nadziej mięsem mielonym obłóż warzywami włóż w rękaw foliowy i do piekarnika

3. Data: 2006-02-10 11:54:52

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lady Huncwot napisał(a):
> [...]
>
> Druga połówka została pożarta wczoraj, jako składnik sosu do makaronu (sos ze
> słoika, Knorra, śmietanowo-pomidorowy, okazał się całkiem jadalny).

To zależy, jak duże pół. Można zetrzeć na tarce i zrobić placki, jak
ziemniaczane. Można zrobić surówkę, krojąc ją w kostkę i polewając sosem
czosnkowym (jogurt+majonez+czosnek przez praskę) i sypiąc dużo koperku.
Można zrobić leczo. Możliwości jest wiele. Chyba o tej porze roku jednak
robienie surówki z cukinii nie jest dobrym pomysłem... Ale może przepis
przyda się latem.

--
Ania

Głosowanie na blog roku 2005: http://tinyurl.com/8jrzv

4. Data: 2006-02-10 11:55:49

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lady Huncwot napisał(a):
> No właśnie - mam w lodówce samotne pół cukinii.
> Jakie danie można zrobić wokół tego?

Mozna zrobic zupe http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis24.html i zamiast
soi dodac pokrojona w kostke cukinie.

th

5. Data: 2006-02-10 12:31:36

Od: "Lady Huncwot" <l...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzus <dzusUSUŃ@op.pl> napisał(a):

> nadziej mięsem mielonym obłóż warzywami włóż w rękaw foliowy i do
piekarnika

Niestety, to jest połówka małej cukinii, wyszłaby porcja dla dziecka :(

6. Data: 2006-02-10 12:33:41

Od: "Lady Huncwot" <l...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

aniared <a...@n...pl> napisał(a):

> [...]
> Można zrobić leczo. Możliwości jest wiele. Chyba o tej porze roku jednak
> robienie surówki z cukinii nie jest dobrym pomysłem... Ale może przepis

Leczo! Chyba na tym się skończy.

7. Data: 2006-02-10 12:34:32

Od: "Lady Huncwot" <l...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli <g...@w...pl> napisał(a):

> Mozna zrobic zupe http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis24.html i zamiast
> soi dodac pokrojona w kostke cukinie.

Przepis smakowity, ale tym razem chyba nie starczy mi czasu na gotowanie
wołowiny.
Dzięki wszystkim za przepisy i porady.

Pozdrawiam,
LH

8. Data: 2006-02-10 12:37:12

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lady Huncwot napisał(a):

> Przepis smakowity, ale tym razem chyba nie starczy mi czasu na gotowanie
> wołowiny.

Mozna dodac kurczaka zamiast wolowiny.

th

9. Data: 2006-02-10 13:55:08

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article dsi175$gfa$...@i...gazeta.pl, Lady Huncwot at
l...@W...gazeta.pl wrote on 10/02/2006 13:33:

> Leczo! Chyba na tym się skończy.

Chyba ratatouille raczej :-)

notująca (wyedukowana na grupie, która wczoraj zrobiła pyszne prawie
oryginalne leczo)

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

10. Data: 2006-02-10 13:57:10

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Feb 2006 14:55:08 +0100, Waćpanna lub waćpan notujaca, w
wiadomości <news:C01259CC.D37%notujaca@gazeta.pl> zawarł, co następuje:

> notująca (wyedukowana na grupie, która wczoraj zrobiła pyszne prawie
> oryginalne leczo)

to jak się wyedukowałaś to dlaczego prawie oryginalne?
i kto w ogóle robi leczo w zimie, gdy papryka jest droga jak pierun... ;>
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

menu na kaca
Gdzie kupię około 30l garnek?
Zapracuj na internet
Bakterie mlekowe