polecam nowy e-sklep z kosmetykami

1. Data: 2005-05-19 19:04:47

Temat: polecam nowy e-sklep z kosmetykami
Od: "Micha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie dokonałam 1-go zakupu w sklepie www.beautystyle.abc24.pl. Otworzyła
go sprzedawczyni z Allegro, która do niedawna miała pseudonim zabcok.
Obecnie na Allegro występuje pod nazwą beautystyle (w związku z otwarciem
tego sklepu), więc można u niej robić zakupy przez Allegro lub bezpośrednio
w sklepie. Ja wybrałam sklep, ponieważ zakup powyżej 200 zł premiowany jest
darmową przesyłką. Kupiłam puder brązujący Guerlain Sunset Celebration z
limitowanej edycji (cuuuuudo, a w sklepach już go nie ma) i jestem
niezmiernie zadowolona. 100% oryginał. Paczka zapakowana bardzo bezpiecznie
i przesyłka na drugi dzień. Jak się kobitce sklep rozwinie to będzie dobre
miejsce do zakupów kosmetykow z wyższej półki. Ceny 20-30% niższe.

pozdrawiam, Micha

1. Data: 2005-05-19 20:20:53

Temat: Re: polecam nowy e-sklep z kosmetykami
Od: "Pejti" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

[cut]
fajna pseudoreklama ;)

1. Data: 2005-05-19 20:24:04

Od: "Micha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pejti" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> [cut]
> fajna pseudoreklama ;)

Widać, że rzadko tu zaglądasz.

Micha

1. Data: 2005-05-19 21:36:00

Od: "pola" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Micha" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Widać, że rzadko tu zaglądasz.

Dla mnie to tez wyglada jak kryptoreklama i bardziej mnie to zniecheca do
zrobienia zakupow w tym sklepie niz zacheca.

Tak sie zastanawiam - co ma do rzeczy ile razy sie tu zaglada w stosunku do
wrazenia, ze to co napisalas brzmi jak reklama?

1. Data: 2005-05-19 22:01:03

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pola" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Tak sie zastanawiam - co ma do rzeczy ile razy sie tu zaglada w stosunku
do
> wrazenia, ze to co napisalas brzmi jak reklama?

Jak byś częściej zaglądała, to byś wiedziała, że Micha to stała grupowiczka.
A Allegrowiczka, której sklep poleca, też jest bardzo tu znana - mnóstwo
grupowiczek u niej kupuje i kupowało i nie przypominam sobie negatywnych
opinii.

Pewnie, że zdarzają się nadużycia, że ktoś pojawia się na grupie, tylko by
zareklamować swój sklep/usługę, itp. Czasem zamiast ewidentnego spamu taka
reklama przyjmuje zatajoną formę "polecania przed zadowoloną klientkę".
Jeśli to jest jedyna wypowiedź danej osoby, to rzeczywiście zachodzą poważne
podejrzenia, że to nieuczciwa reklama i zazwyczaj nikt takich ogłoszeń nie
traktuje poważnie, a na nieuczciwego handlarza sypią się grmy i plagi
egipskie.

Ale w tym przypadku? Przecież często polecamy tu sobie różne sklepy -
internetowe i realne. Niby w jakiej formie mamy to robić? Komu wierzyć, jak
nie stałym grupowiczkom? Gdyby każdy podchodził tak jak Ty, to powinnam już
wielokrotnie zostać posądzona o posiadanie udziałów w www.strawberyynet.com
bo wielokrotnie polecałam sklep oraz doradzałam jak dokonywać w nim zakupów.

Mi tam się przyda informacja, że zabcok otworzyła sklep internetowy, no i
przy okazji będę kolejną osobą, która podziękuje Michi (kurka Micha, jak
odmieniać Two nick?) za polecenie balsamu "holiday skin". Normalne cudo i to
za mare grosze. Przyznaj się, siedzisz w radzie nadzorczej Johnson&Johnson?
;))

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-05-19 22:59:53

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Pawlus wrote:

> A Allegrowiczka, której sklep poleca, też jest bardzo tu znana - mnóstwo
> grupowiczek u niej kupuje i kupowało i nie przypominam sobie negatywnych
> opinii.

co do sklepu - no fajne ceny, ale cos malo towaru...

-- kasica

1. Data: 2005-05-19 23:07:55

Od: "pola" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> napisał w wiadomości

> [...]
> A Allegrowiczka, której sklep poleca, też jest bardzo tu znana - mnóstwo
> grupowiczek u niej kupuje i kupowało i nie przypominam sobie negatywnych

No tak, moze ja jakas przewrazliwiona jestam, moze dlatego, ze jak slysze,
ze cos jest idealnego (tak jak opis Misi ( ? chyba tak sie odmienia ten
nick? ;) ) to jedyne co mi przyszlo na mysl to ukryta reklama - towar na
nastepny dzien, niskie ceny - no po prostu marzenie i dlatego tak sobie
pomyslalam, ale masz racje, nie przesiaduje na grupie za duzo, czesciej
jestem tylko czytelniczka, raczej sie nie udzialam i nie przyszlo mi do
glowy, ze to moze rzeczywiscie tak jest.

Tak BTW to chyba sobie kupie w koncu ten balsam johnsona holiday skin,
jeszcze ani jednej negatywnej opinii, no no - napewno komus tu zaplacili za
reklame ;)) Wlasciwie mam dosyc ciemna karnacje, ale mam zle doswiadczenia z
samoopalaczami i balsamami brazujacymi i nie wiem czy ten holiday skin nie
bedzie podobny, chodzi mi tutaj o roznego rodzaju smugi, zolknace paznokcie
po uzyciu i umyciu rak itp rodzaju historie i tu moje pytanie - czy on
naprawde tego nie robi?

Jezeli kogos urazil moj post z proba oskarzenia Misie o kryptoreklame to
przepraszam - nie mialam zlych intencji - tak mi sie po prostu skojarzylo.

Pozdrawiam i ide juz spac ;)

Pola

1. Data: 2005-05-20 05:43:51

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 5/20/2005 12:01 AM,Użytkownik Joanna Pawlus usiadł wygodnie i napisał:

> Mi tam się przyda informacja, że zabcok otworzyła sklep internetowy, no i
> przy okazji będę kolejną osobą, która podziękuje Michi (kurka Micha, jak
> odmieniać Two nick?)

Misze? :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-05-20 06:20:54

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Misze? :)

Misce? :)

--
pozdrawiam, misiczka

Doświadczenie - elegancka nazwa wszystkich
nieprzyjemności jakie nas spotkały w życiu.
(Gilbert K. Chesterton)
http://www.misiczka.com

1. Data: 2005-05-20 06:22:06

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <U...@w...pl> napisał w
wiadomości news:d6jvki$kli$1@news.onet.pl...

> Misce? :)

Ups, miało być Miszce :)

--
pozdrawiam, misiczka

Gdy mężczyzna prosi dziś o rękę kobiety,
to znaczy, że resztę miał już wcześniej.
Alberto Sordi

Warszawianki drogie...
tusz
chwale Farmony olejki do kapieli