polecam peeling termiczny Bielenda

1. Data: 2004-05-25 14:17:31

Temat: polecam peeling termiczny Bielenda
Od: Aisza <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj zakupiłam ten kosmetyk. Jestem bardzo zadowolona. Do tej pory
traktowałam tą firmę z przymróżeniem oka, ale ten produkt mnie zaskoczył
bardzo mile. Naprawdę nakładając czuje się ciepło a po zabiegu buzia
gładka, że aż miło patrzeć. Pieczenie i podrażnienie szybko mija, choć
radziłabym stosować go na wieczór.
Zastanawiam się nad masteczką z serii BOTOKS, czy ktoś się wypowie? :)

Zadowolona A. :)

1. Data: 2004-05-25 14:38:43

Temat: Re: polecam peeling termiczny Bielenda
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aisza" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> Wczoraj zakupiłam ten kosmetyk. Jestem bardzo zadowolona. Do tej pory
> traktowałam tą firmę z przymróżeniem oka, ale ten produkt mnie zaskoczył
> bardzo mile.

No jest cos na rzeczy - ja kupiłam peeling ich, tak z braku laku właściwie,
bo nie było tego tego co szukałam, a ten był tani - i jest to peeling
naprawdę świetny.
Jestem bardzo zaskoczona, bo niewiele się spodziewałam, po tak mało ładny
opakowaniu i głupawej IMHO nazwie - nie mam pojęcia czemu to się nazywa
Bikini - ma się kojarzyć z kostiumem kąpielowym, bombą wodorową, czy z czym?

Czy ta maseczka tez jest z serii Bikini, czy z innej?

Sowa

1. Data: 2004-05-25 15:02:49

Od: Aisza <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> IMHO nazwie - nie mam pojęcia czemu to się nazywa
> Bikini - ma się kojarzyć z kostiumem kąpielowym, bombą wodorową, czy z czym?
>
> Czy ta maseczka tez jest z serii Bikini, czy z innej?

Ja piszę o maseczce i pilingu z serii BOTOKS :)

A.

1. Data: 2004-05-25 15:13:08

Od: "Madzik" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a nadaje sie on do cery naczynkowej?

Madzik

1. Data: 2004-05-25 15:26:30

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madzik" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> a nadaje sie on do cery naczynkowej?

na ulotce pisza ze nie bardzo, ja mam maleńke, ale zaznaczam ze maleńke
porblemy z naczynkami na buzi i jestem po dwoch uzyciach tej maseczki i nie
mam zadnego pogorszenia ani problemow...

pozdr
Maria

1. Data: 2004-05-25 15:31:38

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Madzik" <k...@o...pl>

>a nadaje sie on do cery naczynkowej?

nie sądzę.

an/

ps zostawiaj wrotkę.

1. Data: 2004-05-25 15:34:08

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo Aisza <a...@i...pl>

> [...]
>bardzo mile. Naprawdę nakładając czuje się ciepło a po zabiegu buzia
>gładka, że aż miło patrzeć. Pieczenie i podrażnienie szybko mija, choć

true, true. znajoma mi poleciła, ponoć jest lepszy niz Idealist
Micro-D EL, a na pewno ma niższą o wiele cenę. bardzo go polubiłam.

>Zastanawiam się nad masteczką z serii BOTOKS, czy ktoś się wypowie? :)

e tam. nic specjalnego mi nie zrobiła. kupiłam saszetkę tej maseczki
do kompletu z peelingiem, pomaziałam się nią (po co mi 10 ml
maseczki...??) i tyle. no, nie mam strasznych zmarch, które mogłyby
się rozprostować, ale wydaje mi się, że w zasadzie każdą maseczkę
można. drugi raz machnęłam się Aretiną Q Ziai i też było oks.

an/

1. Data: 2004-05-25 19:24:55

Od: "kragmel" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madzik" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> a nadaje sie on do cery naczynkowej?

rozgrzewa, więc nie.
k.

Słyszeliście o targach kosmetycznych w Warszawie????
Prezent od Nivea
a może zagłosujecie na internetową miss?
krem na noc nie zatykajacy
cera mieszana, pielęgnacja