poleccie

1. Data: 2001-11-01 19:17:40

Temat: poleccie
Od: "Siara" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czytalem na tej liscie kiedys bardzo ciekawy post o snach i ich kontroli i
czuje,
ze zaczynam sie powoli w to bawic, ale mam prosbe, czy nie wiecie, czy
gdizes
na sieci jest jakas strona poswiecona interpretacji snow? jezeli nie, to
moze
znacie chociaz jakas dobra ksiazke na tan temat..za info bede wdzieczny.

1. Data: 2001-11-01 19:36:04

Temat: Re: poleccie
Od: Daga Gorczyńska <d...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Siara <m...@g...pl> w artykule news:3be1a09e@news.vogel.pl pisze...

> [...]
> moze
> znacie chociaz jakas dobra ksiazke na tan temat..za info bede

Hmmm. Mam 2 książki:
Leksykon symboli marzeń sennych Kurtha i The classic 1000 dreams. Ta
druga książeczka zawiera interpretacje według różnych senników, a jest
ich naprawdę wiele. Bardzo często są to skrajnie różne interpretacje
jednego symbolu. :)
Czyta się ciekawie, można sobie wybrać najbardziej pasującą nam
interpretację :), ale trzeba to traktować z przymrużeniem oka. :))
Interpretacje z quasi-psychologicznymi podstawami można znaleźć u
Freuda i Junga.

Pozdrawiam,
Daga

1. Data: 2001-11-03 17:27:05

Od: <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moze
> znacie chociaz jakas dobra ksiazke na tan temat..za info bede wdzieczny.

ja sie kiedys w to bawilem i czasami jeszcze probuje, tak wiec troche na ten
temat wiem. A umiejetnosc ta jest bardzo praktyczna, czytalem kiedys ze
psychiatra Czeski Groff(ten od LSD) badal sny pod katem prekognicji i
wykorzystania do przewidywania numerow w totolotka i ponoc mial sukcesy, ja
wysnilem tylko trojke ale tez nad tym nie pracowalem bo to wymaga specjalnego
treningu i wiaze sie jeszcze z innymi ezoterycznymi aspektami.

A z ksiazek ktore Ci polecam to dokladnych tytulow nie pamietam ale sa to
ksiazki pana A. Bytofa do nabycia w ksiagarniach ezoterycznych, takze w
szerszym ujeciu ksiazki Carlosa Castenady ale tam jest o wielu innych rzeczach
i trzeba to wyekstraktowac z pozostalych tresci. Ostatnio wyszla wlasnie nowa
ksiazka Bytofa(zreszta prowadzi on tez kursy swiadomego snienia) ktora z
latwoscia dostaniesz chyba w kazdej ezoterycznej ksiegarni.
Poza tym na sieci pod haslem "swiadome snienie" i oneironautyka duzo
odnajdziesz, ale i tak najwazniejsza jest wlasna praktyka poparta na wlasnym
doswiadzczeniu...a wtedy zacznie sie to calkowie inaczej rozumiec.

PW

Re: behawioryzm a psychoanaliza
net_sym_em_patia
Marzenia