półeczki z kafelek

1. Data: 2006-11-17 17:47:10

Temat: półeczki z kafelek
Od: chris^b <c...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Moja nowa łazienka jest praktycznie zrobiona za wyjątkiem półeczek.
dzisiaj rozmawiałem z wykonawca tej łazienki i powiedział, ze minimalna
grubosc półki będzie wynosić 5,5 cm bo musi to jakos zamocowac, profile
itd. Czy to taki problem zrobić cieńszą półeczke, przeciez kiedys robili
z betonu i były cieńcze, czy sie mylę?

pozdrawiam

chris

2. Data: 2006-11-17 18:37:04

Temat: Re: półeczki z kafelek
Od: "Big Jack" <aaaaa@bbbbb@ccccc.zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: news:ejksig$f14$1@news.onet.pl
użytkownik *chris^b* napisał(a):

> [...]
> zamocowac, profile itd. Czy to taki problem zrobić cieńszą półeczke,
> przeciez kiedys robili z betonu i były cieńcze, czy sie mylę?

Nie mylisz się. W mieszkaniu które kupiłem z drugiej ręki mam w łazience
takie półki. Z góry i z dołu każdej z nich są płytki takie same jak na
ścianach, od frontu półek są pozakładane metalowe kątowniki, tak że
zakrywany jest brzeg półki, a jednocześnie na drugiej części tego
kątownika półka tak jakby się opierała. Jak one są zrobione, to nie mam
pojęcia. Grubość półek... ok. 2cm

--
Big Jack
//////

3. Data: 2006-11-17 21:14:19

Od: Jacek <j...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Nov 2006 19:37:04 +0100, Big Jack napisał(a):

> [...]
> zakrywany jest brzeg półki, a jednocześnie na drugiej części tego
> kątownika półka tak jakby się opierała. Jak one są zrobione, to nie mam

Nie wiem jak byly zrobione Twoje, ale moje były na prętach zbrojeniowych
osadzonych w otworach wywierconych w ścianie (miałem jedną pod lustrem i
dwie narożne). A od gory i dołu prętów płytki. Praktycznie grubość półki to
suma dwóch grubości płytek i średnicy pręta zbrojeniowego
Jacek
Odpowiadając na priv usuń NOSPAM z adresu
"Dyplomata to człowiek, który dwa razy pomyśli zanim nic nie powie."

4. Data: 2006-11-17 22:43:34

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

chris^b napisał(a):
> dzisiaj rozmawiałem z wykonawca tej łazienki i powiedział, ze minimalna
> grubosc półki będzie wynosić 5,5 cm bo musi to jakos zamocowac, profile
> itd.
Mojej mamie też tak powiedział 10 lat temu fachowiec. Ale mama była
twarda i nie dała sie w to wrobić - zmobilizowała pana do myślenia.
Ostatecznie zamontował półki obłożone kafelkami o kształcie trójkąta
prostokątnego przy czym krótsza przyprostokątna dotykała ściany, a
dłuższa stanowiła szerokość półki. Od frontu półki widać może 1 cm
takiej plastikowej listwy jak się montuje na rogach między kafelkami.
Pdr
Magdalaena

5. Data: 2006-11-17 23:44:32

Od: "*Roobert K...*" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Da sie zrobic ciensze, zmien fachowca.

6. Data: 2006-11-18 16:13:59

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

chris^b napisał(a):
> grubosc półki będzie wynosić 5,5 cm bo musi to jakos zamocowac, profile
> itd. Czy to taki problem zrobić cieńszą półeczke, przeciez kiedys robili
Witam. Jesteś pewna, że te "płytkowe" półki to będzie własnie
TO?
Wydaje mi sie, że będzie trochę jak w prosektorium - wszystko
wypłytkowane. Przygnębiające wrażenie. Ja zamówiłabym półki z
grubego szkła lub z drewna egzotycznego, lub szukałabym jeszcze
innych inspiracji. Wystarczy poszukać w internecie - jest tego
mnóstwo...

Sufit podwieszany
Re: 3 cesarki - czy któras z Was tak miala ??? (troche długie)
parkiet - super aplikacja !!!
jaki kupic bojler
Szukam cichej zmywarki