polonezem pod prąd A-4 ["na gazie" z zoną i dziecmi/Chorzów-RudaŚl]

1. Data: 2007-04-10 20:20:38

Temat: polonezem pod prąd A-4 ["na gazie" z zoną i dziecmi/Chorzów-RudaŚl]
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pijany kierowca pędził pod prąd autostradą A-4
Popłoch na autostradzie A-4 wzbudził 48-letni kierowca poloneza, który
pomylił zjazd z wjazdem na chorzowskim węźle autostrady i zaczął jechać pod
prąd. Jazda zakończyła się na barierkach autostrady w Rudzie Śląskiej -
informuje policja.
Kierowca był pijany, miał ponad 2 promile alkoholu w wydychanym powietrzu.
Przewoził autem całą rodzinę - żonę i dwoje dzieci w wieku 5 i 15 lat. Na
szczęście nikomu nic się nie stało - poinformował zespół prasowy śląskiej
policji.

Po tym, jak polonez uderzył w barierki autostrady, żona i dzieci kierowcy
pospiesznie wydostali się z uszkodzonego auta. Pijany sprawca zdarzenia też
usiłował uciec, ale został zatrzymany przez innych kierowców. Sprawą
48-latka zajmie się teraz sąd - w trybie przyspieszonym. Za prowadzenie
samochodu w stanie nietrzeźwości mężczyźnie grozi kara do 2 lat więzienia.

http://wiadomosci.onet.pl/1516945,11,item.html

2. Data: 2007-04-11 06:16:33

Od: Maciej Makula <m...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky stwierdził(a) co następuje::

> [...]
> samochodu w stanie nietrzeźwości mężczyźnie grozi kara do 2 lat więzienia.

Zanim ta wiadomość trafiła w świat to facet został już skazany :-)

A pomylliłu mi się kierunki na ślimaku w Batorym i zamiast do Katowic
pojechał w stronę Wrocławia.

Zdolny szofer, nie ma co.

pozdr
eMeM

3. Data: 2007-04-11 06:29:47

Od: "Basia Z." <bjz@_(prosze_usun_to)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Makula" :

> A pomylliłu mi się kierunki na ślimaku w Batorym i zamiast do Katowic
> pojechał w stronę Wrocławia.

Tam to akurat nietrudno się pomylić, wjazd na A4 jest wyjątkowo kiepsko
oznakowany.

Pozdrowienia

Basia

4. Data: 2007-04-11 10:24:51

Od: Maciej Makula <m...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Z. stwierdził(a) co następuje::

> Tam to akurat nietrudno się pomylić, wjazd na A4 jest wyjątkowo kiepsko
> oznakowany.

Szczerze mówiąc jako stałemu bywalcowi tego miejsca trudno mi powiedzieć
jak ten kierowca to zrobił. Bo nawet mimo - przynajmniej twoim zdaniem -
kiepskiego oznakowania droga biegnie dosyć logicznie odnogami w
odpowiednich kierunkach.

Trzeba być nieźle wstawionym, żeby tego nie zauważyć :-)

> Pozdrowienia
>
> Basia

pozdr
eMeM

5. Data: 2007-04-11 14:12:49

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Makula" <m...@T...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jak ten kierowca to zrobił. Bo nawet mimo - przynajmniej twoim zdaniem -
> kiepskiego oznakowania droga biegnie dosyć logicznie odnogami w

Bynajmniej nie jest to trudne. Jedziesz z Batorego jak na Katowice, a po
przejechaniu "pod autostrada" zmieniasz pas na "pod prad" - wczesniej
jechales dwupasmowka, to i przy odpowiedznim stezeniu alkocholu (i np. po
ciemku) mozesz przejechac na pas przeciwny.

6. Data: 2007-04-11 15:39:22

Od: "Chorzowianin" <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Jakbys byl w Irlandii 2 lata tez by ci sie pomylilo, do tego chopek zarobil
400 EURO i mu woda do gowy uderzyla!

7. Data: 2007-04-13 06:33:00

Od: Tobi <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam się tylko kto tu jest większym debilem - kierujący czy jego
pasażerowie.

Tobi

8. Data: 2007-04-13 17:07:15

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tobi" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Zastanawiam się tylko kto tu jest większym debilem - kierujący czy jego
> pasażerowie.

Postaw się takiemu co ma 120 kilo żywej wagi i ze 2promilce... ;P

9. Data: 2007-04-13 18:21:40

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Tobi" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Postaw się takiemu co ma 120 kilo żywej wagi i ze 2promilce... ;P

A nie wiem, po co się stawiać. Wystarczy NIE wsiadać.

Qra

10. Data: 2007-04-13 19:35:50

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:evohg5$1so$...@a...news.tpi.pl,
Qrczak <q...@g...pl> napisał(a):
> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> A nie wiem, po co się stawiać. Wystarczy NIE wsiadać.

To powiedz takiemu byczkowi, że nie wsiądziesz. Wsadzi cię do auta razem z
potomstwem, jeśli będzie miał taki kaprys.

pozdrawiam Tatiana
--
Pierwszym warunkiem szczęścia jest rozsądek
/Sofokles/

Trudny ojciec
Pytanie o granice...;)
Hej Wesolych Swiat
Ekologiczna promocja...prokreacji ;)
Ojcowie już nie siedzą w fotelu z gazetą[wyborczą]? ;)