polonezem pod prąd A-4 ["na gazie" z zoną i dziecmi/Chorzów-RudaŚl]

11. Data: 2007-04-13 19:51:02

Temat: Re: polonezem pod prąd A-4 ["na gazie" z zoną i dziecmi/Chorzów-RudaŚl]
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> napisał w wiadomości
news:evoqc2$38j$1@mx1.internetia.pl...
>W wiadomości:evohg5$1so$...@a...news.tpi.pl,

> To powiedz takiemu byczkowi, że nie wsiądziesz. Wsadzi cię do auta razem z
> potomstwem, jeśli będzie miał taki kaprys.

Nie doceniasz kobiecego sprytu... hihi

Qra

12. Data: 2007-04-16 06:41:39

Od: Tobi <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> Użytkownik "Tobi" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Postaw się takiemu co ma 120 kilo żywej wagi i ze 2promilce... ;P

Na miejscu tej kobiety zadzwoniłbym po policję :) Poza tym skąd wiesz,
że kierujący miał 120 kg? :P

Tobi

13. Data: 2007-04-16 14:20:01

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na miejscu tej kobiety zadzwoniłbym po policję :) Poza tym skąd wiesz,
> że kierujący miał 120 kg? :P

Bo tylko taki mógl wychlać tyle wódy
i o własnych siłach jeszcze wleźć do poldka... ;)

Trudny ojciec
Pytanie o granice...;)
Hej Wesolych Swiat
Ekologiczna promocja...prokreacji ;)
Ojcowie już nie siedzą w fotelu z gazetą[wyborczą]? ;)