polski len

1. Data: 2001-10-30 10:09:28

Temat: polski len
Od: "skrzacik" <s...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie,
wczoraj bylam w poblizu sklepu firmowego polskiego lnu o nieprzyzwoitej
porze, o 9 rano.
sklep oczywiscie zamkniety a na wystawie sliczny kremowy obrus z aida
wewnatrz i lniana obwodka, szerokosci (na oko) 10 cm. sklep czynny od 11 do
19, zebym nie wiem co robila nie dam rady w tych godzinach tam pojechac!
chce tego obrusa! jak ja wytrzymam do soboty!!!
a w kramie z robotkami (wydanie bozonarodzeniowe) jest taki wzor, ktory
prawdopodbnie pasuje do tego obrusa!!!
o boze, chyba jestem uzalezniona :(

skrzacik oszalaly

1. Data: 2001-10-30 10:37:55

Temat: Odp: polski len
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik skrzacik <s...@m...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9rlu8e$3op$...@n...tpi.pl...
> [...]
do
> 19, zebym nie wiem co robila nie dam rady w tych godzinach tam pojechac!

oj to piękny musi być, a cena nie odstrasza, czy jej tam nie ma?
może jakoś wytrzymasz, chociaz wiem co to uzależnienie, potrafie nakupić
mulin do obrazka stojacego na końcu kolejki, tylko po to żeby mieć.
ula.

1. Data: 2001-10-30 11:05:16

Temat: Re: polski len
Od: "skrzacik" <s...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ulla" <u...@s...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> może jakoś wytrzymasz, chociaz wiem co to uzależnienie, potrafie nakupić
> mulin do obrazka stojacego na końcu kolejki, tylko po to żeby mieć.

ceny nie bylo, ale moze to i dobrze, bo slubny stal obok i moglby zawyc
niczym zranione zwierze.
on nie ma pojecia ile to kosztuje, i niech juz tak zostanie :)
uff, jak to dobrze, ze nie tylko ja mam fiola w tym temacie, a poza tym w
tak dobrym towarzystwie czlowiek od razu czuje sie lepiej. a obrus i tak
sobie kupie, bez wzgledu na cene!

skrzacik

1. Data: 2001-10-30 11:27:28

Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik skrzacik <s...@m...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9rm1h1$rpa$...@n...tpi.pl...
> [...]

> tak dobrym towarzystwie czlowiek od razu czuje sie lepiej. a obrus i tak

ha, to Ci opowiem historię jaka sie przydarzyła mojej haftujacej siostrze
zamówiła w sklepie wysyłkowym sobie wlasnie obrusik z aidą i nieco
płócienka do haftowania. Przyszło to poczta w dość niefortunnym momencie jak
jej właśnie nie było w domu, był tylko maż, od którego to zażądano kwoty 170
zł. za skądinad małą paczuszkę.
Gdy moja siostra wróciał ze sklepu, wylegl przed dom i ryknął
-Małgosiu, czy mogłabys mi wytłumaczyć dlaczego za to małe g....
musialem zapłacić az 170 zł!!!!
faceci są jacyś tacy mało wyrozumiali co nie?
ula.

1. Data: 2001-10-30 11:38:10

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> uff, jak to dobrze, ze nie tylko ja mam fiola w tym temacie, a poza tym w
> tak dobrym towarzystwie czlowiek od razu czuje sie lepiej. a obrus i tak
> sobie kupie, bez wzgledu na cene!

Podasz nam w tajemnicy cene? Ostatnio w gdyni widzialam aide po 106 zl na 1
mb, szer. bodajze 140 cm. Koszmar, chociaz b. ladna byla.
Pozdr.
Elzbieta

1. Data: 2001-10-30 11:40:07

Od: "Justyna Goworek" <j...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> -Małgosiu, czy mogłabys mi wytłumaczyć dlaczego za to małe g....
> musialem zapłacić az 170 zł!!!!
> faceci są jacyś tacy mało wyrozumiali co nie?
to niech uzasadnia dlaczego za jakies male g... do samochodu tez trzeba tak
slono placic czasem :-)))
Justyna

1. Data: 2001-10-30 11:44:07

Od: "skrzacik" <s...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik skrzacik <s...@m...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:9rm1h1$rpa$...@n...tpi.pl...
[ciach historie]
> faceci są jacyś tacy mało wyrozumiali co nie?

ale tylko do momentu gdy nie chodzi o ich ukochany samochod/komputer/sprzet
audio lub video
w zaleznosci od uprawianego hobby. wtedy moga wydac kupe kasy i nawet okiem
nie mrugna!

skrzacik

1. Data: 2001-10-30 11:44:51

Od: "skrzacik" <s...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
1
> mb, szer. bodajze 140 cm. Koszmar, chociaz b. ladna byla.

nie ma sprawy, ajk tylko dokonam zakupu, dam znac.
na pewno bedzie to w poniedzialek 5 listopada!

skrzacik

1. Data: 2001-10-30 11:57:47

Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elzbieta <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9rm3go$dgu$...@n...tpi.pl...

> Podasz nam w tajemnicy cene? Ostatnio w gdyni widzialam aide po 106 zl na
1
> mb, szer. bodajze 140 cm. Koszmar, chociaz b. ladna byla.

oj to strasznie drogo, ja widziałam ostatnio prawdziwną piekną aidę po 70
zł. za m szer. 150, jeno pod Warszawą w Pruszkowie bo mieszkam niedaleko.
ula.

1. Data: 2001-10-30 17:48:32

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> oj to strasznie drogo, ja widziałam ostatnio prawdziwną piekną aidę po 70
> zł. za m szer. 150, jeno pod Warszawą w Pruszkowie bo mieszkam niedaleko.
> ula.

Tez drogo, ale w tej cenie jest takze w domach wysylkowych, na razie
wystarcza mi polski len, chociaz nieraz przeklinam nierowne kratki i nitki,
ale coz.........
Elzbieta

nici lniane
Wzory - haft gobelinowy