roza z materialu-jak zrobic

1. Data: 2001-10-28 08:28:04

Temat: roza z materialu-jak zrobic
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

wiem ze jedna z grupowiczek na pewno takie robi. wiem!:)))
prosze o instrukcje jak moge zrobic taka roze, z jakiego materialu. mam w
listopadzie wielka impreze, nie chce kupowac nowej sukienki-chce tylko taka
oryginalna roze. jak dostane instrukcje to sobie zrobie.

Mechcia

1. Data: 2001-10-28 22:32:38

Temat: Re: roza z materialu-jak zrobic
Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mechciu droga, sprawa jest bardzo prosta. Potrzebny jest pas materialu
wyciety ze skosu, tzn. pod katem 45 st. do kierunku nitki, powinno to byc
cos cienkiego, naturalny jedwab np., szyfon, atlas (nie geograficzny
oczywiscie tylko przez eu). Taki pasek skladasz wzdluz na pol.Bierzesz igle
z nitka i wbijasz ja na poczatku paska tuz przy brzegu od strony zagiecia.
Szyjesz fastryga dosc drobno, najpierw lukiem przechodzac do brzegu cietego,
potem wzdluz calego paska i na drugim koncu znowu luk do zagiecia. Roze
formujesz zwijajac pasek, sciagajac rownoczesnie nitke fastrygi. Na spodzie
rozy trzeba wszystko pazszywac tak zeby sie kupy trzymalo ale tak by sie nie
zrobil ogonek, bo bedzie problem z doszyciem do kiecki. Zwojow tez nie moze
byc za duzo. W srodku rozy sciagasz nitke mniej, im bardziej na zewnatrz tym
mocniej. Moze to nie brzmi zbyt metnie, staralam sie!

Agata Solon, naturalna

Użytkownik MechaGodzilla <m...@n...pl.NOSPAM> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9rgfju$775$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-10-29 12:04:02

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>byc za duzo. W srodku rozy sciagasz nitke mniej, im bardziej na zewnatrz tym
>mocniej. Moze to nie brzmi zbyt metnie, staralam sie!

Agata,
jak Tobie to pieknie klarownie wyszlo...ja bym tak tlumaczyc
nigdu nie umiala...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-29 14:43:54

Od: "dana mazgaj" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.....
Rysunki na które trafiłam w sieci,dotyczące robienia kwiatów z
materiału,poszły na priv.
Kto jest zainteresowany--proszę sie ze mną skontaktować.
Dana M.

1. Data: 2001-10-29 16:03:15

Od: "dana mazgaj" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> napisał w wiadomości

Dostaniesz instrukcje graficzną ,jak podasz prawidłowy adres e-mail
Dana M

1. Data: 2001-10-29 16:47:15

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> napisał w wiadomości
>>
>Dostaniesz instrukcje graficzną ,jak podasz prawidłowy adres e-mail
>Dana M

wyrzuc tylko ten NOSPAM i kropke po pl
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-29 17:11:26

Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dana mazgaj" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> materiału,poszły na priv.
> Kto jest zainteresowany--proszę sie ze mną skontaktować.

Niniejszym wyrazam zywe zaintertesowanie :-))
Juz widze te kwiatuszki, ale przy okazji. jaki dlugi ma byc tem pas
materialu?

--
grazyna
nr Gadu-Gadu 1107650

1. Data: 2001-10-29 19:49:44

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grażyna SZkudlińska <m...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9rkbe5$b6a$...@n...tpi.pl...

> Juz widze te kwiatuszki, ale przy okazji. jaki dlugi ma byc tem pas
> materialu?
>
> --
To zalezy od zaplanowanej przez Ciebie wielkosci kwiatka. Zawsze mozna
fastryge do sciagania zostawic niedokonczona, pas uciac za dlugi i w trakcie
zwijania zdecydowac w ktorym momencie zrobic zakonczenie i odciac nadmiar.

Pozdrowienia, Agata

1. Data: 2001-10-29 19:52:38

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:1...@4...com..
.
> jak Tobie to pieknie klarownie wyszlo...ja bym tak tlumaczyc
> nigdu nie umiala...
>
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana
Dzieki. Lata treningu zeby najprostsze polecenia dotarly do lbow
dzieci...;o))

Agata

1. Data: 2001-10-30 12:54:23

Od: "Dune" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
może dlatego, że ja tu nowa (po raz pierwszy pisząca) ale do mojego łba to
nie dotarło :)
chyba się popłaczę ze wstydu.
Dana, wyślij mi też bardzo proszę i z góry dziękuję

Zawstydzona jak diabli Dunka

Użytkownik dana mazgaj <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9rjpvb$a6t$...@n...tpi.pl...
> Cześć.....
> Kto jest zainteresowany--proszę sie ze mną skontaktować.
> Dana M.

Na dlugie zimowe wieczory
Re: welna malowane
Re: Grazyna to ja :-))