polski len- cd

1. Data: 2001-11-05 10:46:26

Temat: Re: polski len- cd
Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
news:9s62re$j5$1@news.tpi.pl...

> znajomych
>
> Ha, moj maz podczytuje grupe, ja w ogole nie moge nic kupic, ale jutro
> postaram sie poogladac w gdyni :)) Przekaze ceny.
> Elzbieta

Ceny rzeczywiscie dla tych co mocne nerwy i pelen portfel maja. Metr tkaniny
obrusowej ze wstawka z aidy - 120 zl. A taki obrusik z wianuszkiem
slonecznikoe rzeczywiscie 170 zl :-(((
Ale nic to! Pooszczedzam, dzieciom na zarelku poskapie :-), ale od czasu do
czasu cos tam sobie kupie. To tak dla poprawy samopoczucia. Wiecie, ze
zaden, najwspanialszy sklep jubilerski, ani nawet seria sklepow na Monte
Vecchio we Florencji nie jest w st
--
grazyna
nr Gadu-Gadu 1107650anie tak mnie podniecic, jak dobra hobbystyczna

1. Data: 2001-11-05 10:51:36

Temat: Re: polski len- cd i poprawka
Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

Sorrki, mialo byc Ponte Vecchio i wogole cos mi sie poszatkowalo, a to tylko
na sama mysl o pasmanteri.....
A wszystko przez to, ze sie tam dzisiaj znowu wybieram :-)))

--
grazyna
nr Gadu-Gadu 1107650>

1. Data: 2001-11-05 11:14:13

Temat: polski len- cd
Od: "skrzacik" <s...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
bylam, nabylam sobie sliczny kremowy obrus, tak jak pisalam w poprzednim
poscie, choc nie ten na ktory mialam taka ochote.
Powalila mnie cena tego cudu - 160 zl. Obrus ma ten ma wymiary 140 x 180.
Kupilam tanszy za 70 zl i mniejszy mniej wiecej o polowe.

skrzacik rozczarowany cenami

1. Data: 2001-11-05 11:46:37

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Powalila mnie cena tego cudu - 160 zl. Obrus ma ten ma wymiary 140 x 180.
> Kupilam tanszy za 70 zl i mniejszy mniej wiecej o polowe.

Ale koszmar! Boje sie zajrzec do sklepu w gdyni :(
Elzbieta

1. Data: 2001-11-05 12:31:12

Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skrzacik" <s...@m...com.pl> napisał w wiadomości
> <ciach>
>
> wzor to ja wypatrzylam w ktoryms ze swiatecznych czasopism i musze, po
> prostu musze go miec w tym roku na stole!

Czy to ten nadajacy sie na srodek obrusa ze swieczkami i gwiazdami
betlejemskimi? Cuuuudo!!! Tez mam na niego chetke!

> ooo, to jest wlasnie to!
> jak to dobrze, ze rozumiesz uczucia szalejace we mnie :)
>
> skrzacik z chudszym potrfelem

Dobrze, ze tylko z chudszym! U mnie pewnie w dlugach sie skonczy, hihi

--
grazyna
nr Gadu-Gadu 1107650

1. Data: 2001-11-05 12:39:13

Od: "skrzacik" <s...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-11-05 13:04:50

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-11-05 13:53:33

Od: "Justyna Goworek" <j...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wszystko przez to, ze sie tam dzisiaj znowu wybieram :-)))
Grazynko,
Zapytaj prosze czy moze oni w tym sklepie maja mozliwosc sprowadzic wzory z
katalogu DMC 2001. Chodzi za mna takich pare wzorkow, ktore chcialabym na ta
wystawe, ale nie mam jak ich ze Stanow sciagnac.
Dzieki
Justyna

1. Data: 2001-11-05 14:08:08

Od: "skrzacik" <s...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> znajomych
> Ha, moj maz podczytuje grupe, ja w ogole nie moge nic kupic, ale jutro
> postaram sie poogladac w gdyni :)) Przekaze ceny.

no to masz troszeczke przechlapane :)
lecz jesli podziela twoje szalenstwo, to moze kasy dolozy?
czego ci z serca zycze

skrzacik

1. Data: 2001-11-05 14:10:53

Od: "skrzacik" <s...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> pasmanteria ,hihi.

ooo, to jest wlasnie to!
jak to dobrze, ze rozumiesz uczucia szalejace we mnie :)

Maszyna dziewiarska - gdzie mozna kupić
instrukcja obsługi masz. dziewiarskiej
porządek z muliną
Re: wzor siatkowy