południowy przegląd prasy cd :)

101. Data: 2009-01-28 01:24:35

Temat: Re: południowy przegląd prasy cd :)
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości:

> Musi mi pan to wynagrodzić, jak pod Sukiennice zajrzę. Wierzynkiem
> albo inszą winna piwinicą :)

Załatwimy to w Hawełce albo, jak dobrze pójdzie, gdzieś w Quebec. A co! ;)

michał

102. Data: 2009-01-28 01:38:10

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Załatwimy to w Hawełce albo, jak dobrze pójdzie, gdzieś w Quebec. A
> co! ;)

Cichaj, zdrajcu! :P

--
Pozdrawiam - Aicha

103. Data: 2009-01-28 09:52:14

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Dopsz. Ale wiesz, że życie w stanie ciągłej euforii może skończyć się
> gwałtowną śmiercią? :>

spośród trzech możliwości wybieram jednak euforię

--
"Nie uderzaj, jeśli to możliwe. Lecz jeśli bijesz, nigdy nie bij
miękko". Roosevelt

104. Data: 2009-01-28 09:53:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Jan 2009 01:08:24 +0100, Ikselka napisał(a):

> To ona wierzy w Boga???
> No, bardzo ciekawa jest u niej ta forma "my" :->>>

..Może się nawróciła, jak wielu komuchów i nie tylko, na starość.

105. Data: 2009-01-28 09:55:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Jan 2009 10:52:14 +0100, tren R napisał(a):

> spośród trzech możliwości wybieram jednak euforię

O, to tak, jak ja :-)

106. Data: 2009-01-28 10:22:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Jan 2009 01:54:50 +0100, Aicha napisał(a):

> "Aicha"

> Jak zwykle Twoje rozumienie mija się z sensem i logiką. O Twojej
> urodzie wiem od naocznego świadka już od dawna. I przyznam, że zdjęcia
> mnie rozczarowały po owej relacji.

Na zdjęciach moich dziewczęcych była już jakaś tam uroda, na jej rozkwit
(lub zanik) pracuje się całe późniejsze życie. Nastawieniem do siebie i
świata.

107. Data: 2009-01-30 01:17:07

Od: " Bluzgacz" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> ...Może się nawróciła, jak wielu komuchów i nie tylko, na starość.

Musialas miec w rodzinie podobne sytuacje, skoro masz wiedze w tym temacie.
Wspolczuje.

Bluzgacz

108. Data: 2009-01-30 16:18:20

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Załatwimy to w Hawełce

A gdzie Was wywiało? Do Krakowa?

W Hawełce (czy raczej "u Hawełka"?) świętowałam niegdyś moje 30.
urodziny! :)

Ewa

109. Data: 2009-01-30 16:27:08

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości:

> A gdzie Was wywiało? Do Krakowa?

Internet nie ma granic. ;)

> W Hawełce (czy raczej "u Hawełka"?) świętowałam niegdyś moje 30.
> urodziny! :)

To niedawno.
Ucinam wszelką dyskusję na temat nazwy tej restauracji:
http://www.e-krakow.com/restauracja/273-Restauracja_
Hawe%B3ka
W końcu tam się urodziłem. To znaczy nie w Hawełce a w Krakowie. :)

michał

110. Data: 2009-01-30 16:36:29

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> To niedawno.

Oj, już trochę dawno. Czuję się, jakby to było w poprzedniej epoce -
byłam wtedy co prawda już w mocno zaawansowanej ciąży, ale jednak ciągle
nie wiedziałam, co mnie czeka. ;)

> Ucinam wszelką dyskusję na temat nazwy tej restauracji:
> http://www.e-krakow.com/restauracja/273-Restauracja_
Hawe%B3ka

OK. Miałeś rację! :)

> W końcu tam się urodziłem. To znaczy nie w Hawełce a w Krakowie. :)

To tak jak moja córka. :)

Ewa

marcinkiewicz sie zakochał!
A PISALEM O NOWYM STALINIE