pomocy

1. Data: 2003-05-16 12:08:22

Temat: pomocy
Od: "MG" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wiem że to grupa uroda ale może ktoś pomoże.
Są jakieś domowe sposoby na spuchniętą twarz od zęba? jakieś ziółka albo
coś?
pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-05-16 12:34:54

Temat: Re: pomocy
Od: p...@h...com szukaj wiadomości tego autora

> Wiem że to grupa uroda ale może ktoś pomoże.
> Są jakieś domowe sposoby na spuchniętą  twarz od zęba? jakieś ziółka albo
> coś?

Jesli musisz zastosowac cos na szybko, zanim dotrzesz do dentysty, to polecam
srodek ziolowy o nazwie Mucosit, do kupienia a aptece bez recepty. I kilka razy
dziennie plukac zeby roztworem w proporcji: 1 lyzeczka Mucositu na pol szklanki
wody. Naprawde przynosi ulge, sprawdzilam na sobie.

Powodzenia w leczeniu
Koteckowa

1. Data: 2003-05-16 12:47:30

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To chyba zalezy od tego co sie dzieje z zebem:))
Jesli to wyzynajace sie osemki, to najlepiej kupic w aptece jakas masc do
dziasel (taka jak dla dzieci). A z zewnatrz zimne oklady, jesli to nie
bedzie za bardzo bolec.
Generalnie pomaga tez plukanie naparem z szalwi (tylko nie goracym!!!).

Z zyczeniami pozbycia sie bolu,
Aga

1. Data: 2003-05-16 12:48:51

Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MG" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Są jakieś domowe sposoby na spuchniętą twarz od zęba? jakieś ziółka albo
> coś?

Sprobuj plukac szalwia. Po usunieciu zeba tak mi wlasnie moj dentysta
doradzil.
Pozdrawiam i trzymaj sie!
Kasia

1. Data: 2003-05-16 13:34:32

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> wrote in message
> Użytkownik "MG" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Sprobuj plukac szalwia. Po usunieciu zeba tak mi wlasnie moj dentysta
> doradzil.

niemozliwe. po usnieciu zeba nie wolno plukac jamy ustnej bo sie
skrzep wyplucze i sie bedzie mialo zap zebodolu.
iwon(k)a

1. Data: 2003-05-16 13:40:10

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"MG" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> Witam
>
> Wiem że to grupa uroda ale może ktoś pomoże.
> Są jakieś domowe sposoby na spuchniętą twarz od zęba? jakieś ziółka albo
> coś?

jak najszybciej wizyta u dentysty.
iwon(k)a

1. Data: 2003-05-16 13:40:25

Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

> niemozliwe. po usnieciu zeba nie wolno plukac jamy ustnej bo sie
> skrzep wyplucze i sie bedzie mialo zap zebodolu.

Nie wiem. Nie znam się kompletnie. Może tylko chodziło o takie moczenie tego
miejsca... bo nie płukałam tak jak po myciu zębów.
Kasia

1. Data: 2003-05-16 13:43:21

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem. Nie znam się kompletnie. Może tylko chodziło o takie moczenie tego
> miejsca... bo nie płukałam tak jak po myciu zębów.

tez tak mysle :-)
iwon(k)a

1. Data: 2003-05-16 19:05:12

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

doustnie środek przeciwzapalno-przeciwbólowy (o ile masz zdrowy żołądek),
np. Nurofen
do płukania szałwia, nalewka z szałwii, Mucosit, Dentosept- wszystkie
działaja podobnie, mieszanki są silneijsze niż sama szałwia.
no i do dentysty jak najszybciej

Pekajace naczynka...
krem koloryzujący Lumineuse Vichy
Sephora - Gdansk