pomocy

1. Data: 2003-06-13 15:12:15

Temat: pomocy
Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam dziewczyny, czy znacie jakieś maści lub inne specyfiki przyspieszające
gojenie się i rozjaśniające blizny? Błagam polećcie coś..
Pozdrowionka, E.

1. Data: 2003-06-13 15:28:43

Temat: Re: pomocy
Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elik" <e...@p...onet.pl> wrote in message

> Witam dziewczyny, czy znacie jakieś maści lub inne specyfiki
przyspieszające
> gojenie się i rozjaśniające blizny? Błagam polećcie coś..
> Pozdrowionka, E.

Do zmniejszania blizn jest taniutka masc cebulowa (bez recepty) Cepan.
Cos drozszego to Contratubex (tak sie chyba pisze) - nie podam ceny bo
stosowalam ja jakies 10 lat temu na blizne po operacji i juz nie pamietam.
Jednak efekty byly (sa) swietne. Tez bez repepty. Smaruje sie zagojona
blizne i dziala to jakos na zasadzie zluszczania.

Pozdrawiam,
Dominika

1. Data: 2003-06-13 15:31:44

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam,
> Dominika
>
> Serdeczne dzięki, lecę kupić. Mam nadzieję że pomoże.
Pozdro, E.

1. Data: 2003-06-13 16:02:48

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Do zmniejszania blizn jest taniutka masc cebulowa (bez recepty) Cepan.
> Jednak efekty byly (sa) swietne. Tez bez repepty. Smaruje sie zagojona
> blizne i dziala to jakos na zasadzie zluszczania.
i jak to wygląda? nie ma potem tej blizny czy po prostu jest duzo mniej
widoczna? to pomaga na te blizny czerwone czy na tej białe? mam taką
białą w okolicach kolana...trzepnęłam sie kantem drzwi od szfy jak
zamykałam jakies 4 lata temu..pzrez 2 lata była czerwona a potm
zbladła..jednak taka 4 centymetrowa szrama na nodze nei prezentuje się
zbyt ślicznie szczególnie jak sie skóra opali..na bladej nie rzuca sie w
oczy.

--
Siłą odgiąłeś zaciśnięte na mojej obroży palce swojego syna, który
krzyczał "Tato, proszę nie pozwól im zabrać mojego psa!" Martwię się o

1. Data: 2003-06-13 18:06:14

Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Serdeczne dzięki, lecę kupić. Mam nadzieję że pomoże.

Jesli jest to poważniejsza blizna to porozum się z lekarzem, tą maść trzeba
stosować w odpowiednim czasie (nie można za wcześnie!).
A jeśli chodzi o efekty to potwierdzam - są bardzo dobre - tak więc warto
zapłacić więcej. Natomiast po maści cebulowej nie zauwazyłam zadnych efektów
:((((

Pozdrawiam,
Joanna

1. Data: 2003-06-13 19:27:53

Od: "Kasia z BBPR" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elik" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam dziewczyny, czy znacie jakieś maści lub inne specyfiki
przyspieszające
> gojenie się i rozjaśniające blizny? Błagam polećcie coś..
> Pozdrowionka, E.

Balsam Szostakowskiego. Zdecydowanie.

pozdrawiam
Kaśka

1. Data: 2003-06-13 20:22:50

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie ma potem tej blizny czy po prostu jest duzo mniej
> widoczna?
blizna jest mniejsza, węższa, krótsza
> to pomaga na te blizny czerwone czy na tej białe?
na jedne i drugie, trzeba tylko systematycznie stosować prz dłuższy czas

1. Data: 2003-06-14 12:21:59

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ula.p" <u...@p...fm> wrote in message

> [...]
> zbladła..jednak taka 4 centymetrowa szrama na nodze nei prezentuje się
> zbyt ślicznie szczególnie jak sie skóra opali..na bladej nie rzuca sie w

Wiesz co trudno mi powiedziec co sie stanie z taka plytka mala blizenka -
moze zniknie? Nie wiem. U mnie byla to bardzo powazna blizna po operacji
serca (rozkrojona klatka, mostek - latwo sobie wyobrazic jak to wygladalo).
Teraz mam taka gladziutka - nie jest to zgrubienie na ciele blizenke
niemalze koloru skory. I cieniutka - a widziala jak wygladaje takie, przy
ktorych sie nic nie robilo i uwierz mi to sa rewelacyjne efekty jak na masc
:))

Dominika

neutrogena-polecam
homme de cafe - PILNIE szukam