pomocy!;)

1. Data: 2004-01-23 20:24:10

Temat: pomocy!;)
Od: "LiLiT" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zafarbowalam wlosy na czarno i nie tylko wlosy niestety,takze czolo i
okolice.Czy ktoras z was wie mzoe czym to zmyc?Mleczkiem,kremem nie idzie...

LiLiT

1. Data: 2004-01-23 20:27:24

Temat: Re: pomocy!;)
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-23 21:24:10 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *LiLiT* skreślił te oto słowa:

> Zafarbowalam wlosy na czarno i nie tylko wlosy niestety,takze czolo i
> okolice.Czy ktoras z was wie mzoe czym to zmyc?Mleczkiem,kremem nie idzie...

Czyms z alkoholem.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-01-23 20:32:11

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

LiLiT <a...@i...net.pl> napisał/a:
> Zafarbowalam wlosy na czarno i nie tylko wlosy niestety,takze czolo
> okolice.

Spróbuj spirytusem...
A na przyszłość posmaruj sobie przed farbowaniem czoło jakimś tłustym
kremem, np. Nivea. Pomaga!

Pozdrawiam serdecznie,

--
Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy : http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Archiwum: http://www.google.com/advanced_group_search?hl=pl

1. Data: 2004-01-23 20:33:00

Od: "*madzik*" <m...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał/-a:

> Czyms z alkoholem.

Przy czym nie polecam metody, jesli ktos ma bardzo sucha skore....
(z doswiadczen wlasnych i przyjaciolki...)

--
Magda, z pozdrowieniami

1. Data: 2004-01-23 20:35:20

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-23 21:33:00 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz **madzik** skreślił te oto słowa:

> Przy czym nie polecam metody, jesli ktos ma bardzo sucha skore....
> (z doswiadczen wlasnych i przyjaciolki...)

To czego uzywasz? Bo mi pomaga jedynie tonik z alkoholem.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-01-23 20:48:45

Od: "Kofeinka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zafarbowalam wlosy na czarno i nie tylko wlosy niestety,takze czolo i
> okolice.Czy ktoras z was wie mzoe czym to zmyc?Mleczkiem,kremem nie
idzie...

Sok z cytryny, mi pomaga jak farbuje wlosy na blond i zostaje fiolet :)

1. Data: 2004-01-23 20:59:43

Od: "*madzik*" <m...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał/-a:

> To czego uzywasz? Bo mi pomaga jedynie tonik z alkoholem.

Ja nie musze, bom blond :-).
Farbowalysmy kiedys wlosy mojej przyjaciolce (jakims L'Orealem), zostalo
troche na skorze, za nic nie chcialo zejsc.... probowalysmy i tonikow z
alk., i spir. salicylowego, i wody utlenionej (wszystko w umiarkowanych
ilosciach, rzecz jasna...) - nie chcialo puscic.
Puscilo dopiero w trakcie kolejnego mycia glowy (ktore z koniecznosci
nastapilo szybko ;-) )

--
Magda, z pozdrowieniami

1. Data: 2004-01-23 21:05:53

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

*madzik* napisał/a w news:bus1uj$6fu$1@news.onet.pl:

> Puscilo dopiero w trakcie kolejnego mycia glowy (ktore z koniecznosci
> nastapilo szybko ;-) )

O właśnie. Ja i tak codziennie myję włosy, więc po dwóch dniach śladu
nie ma. Ale mimo wszystko smaruję skórę tłustą maścią, aby uniknąć
plam.

mips

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~% mips %~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-01-23 22:28:20

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zafarbowalam wlosy na czarno i nie tylko wlosy niestety,takze czolo i
> okolice.Czy ktoras z was wie mzoe czym to zmyc?Mleczkiem,kremem nie
idzie...

Do jutra przebarwienia skory powinny zblednac przez noc.
Ja takie przebarwienia oprocz wymienionych przez dziewczyny sposobow smaruje
jeszcze na noc grubiej kremem.Chyba pomaga bo rano juz prawie nie widac.

1. Data: 2004-01-23 22:43:13

Od: "LiLiT" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje Wam bardzo za rady:) Na pewno zastusuje krem przed farbowaniem
nastepnym razem,a tym razem zastosowalam sok z cytryny (niestety ani
spirytusu ani wodki nie mialam;)) i zeszlo prawie zupelnie.Teraz posmaruje
sobie kremem.
dzieki
Zycze udanego weekendu;)!

LiLiT