pomocy !!!

11. Data: 2007-07-14 23:04:39

Temat: Re: pomocy !!!
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "radek" <r...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:f7beh3$gt8$1@inews.gazeta.pl...

> spoko, wierzę ci. jeżeli tak mówi twoje doświadczenie, to właśnie dlatego
> powinieneś o tym pisać. ja mam inne doświadczenie, nikt nie mówi, że
> gorsze czy lepsze, ale inne. niech ten, kto czyta sam wybierze, to co jest
> dla niego skuteczne, może ktoś po prostu nie lubi nadmiaru mięsa i
> tłuszczu - przepraszam, takie jest moje ograniczone, być może błędne
> rozumienie DO :(

Niech wybiera, jasne, a kogo ja zmuszam? Nie lubi mięsa i tłuszczu, więc DO
go nie interesuje, to proste...
Twoje doświadczenia i moje, pamiętaj, są bardzo różne. Dietetyką zajmuję się
na co dzień, we współpracy z lekarzami.
Pozdrawiam Jurek M.

12. Data: 2007-07-16 09:26:49

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
On 14 Lip, 01:26, "Okazja !!" <w...@w...pl> wrote:
> Witam
>
> jestem facetem mam 173 cm wzrostu i waze 115 kg , jak najskuteczniej
> pozbyć się tej nadwagi ?
>
> prosze o opinie ludzi którzy mieli podobny problem i się go pozbyli , a
> nie teoretyków z 5-kilową nadwagą
>
> pozdrawiam

Eureka! Ja mam doskonala metode! Wprawdzie jest wolna - bo pozbywa
"tylko" troche ponad jeden kilogram tluszczu na miesiac, ale jest
wspaniala, bo pozwala aby zachowac swoj ulubiony tryb zycia oraz
ulubiona diete.

To może jest (tylko może!) dobra metoda dla Ciebie. Słyszałeś o
różnorodności osobniczej? Wiesz, że każdy człowiek (jak linie papilarne) ma
inny metabolizm? Ma tylko i wyłącznie cechy osobnicze podporządkowane tylko
i wyłącznie swojej indywidualności? Pomyśl o tym, to raz... A po drugie, jak
działa ta "koreańska dieta" daj znać za np. 3 lata...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

13. Data: 2007-07-17 08:32:27

Od: bea <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hey- ja od lutego zgubiłam 10 kg, z ruchem muszę uwazac- problemy z
kregosłupem..., ale to, co mogę podpowiedziec w temacie z mojego
doświadczenia:
- zrezygnować z chleba, na rzecz chrupkiego- np wasa 3 ziarna, precz z
pyrami, chyba, że tylko trochę i młode- np. raz w tygodniu, precz z
mąką !!!!i moooooocno ograniczyć słodycze- i niektóre owoce....np
arbuz- wysoki indeks glikemiczny
- potrawy jeść gł ciepłe- mocno doprawione- pieprz, chili, ja stosuję
tez tabletki z imbiru- nie znoszę go....
- polecam leczo, pomidory z cebulką, zupy warzywne, blanszowane
warzywa, indyka, kurczaka, wołowine, trochę wieprzowiny....kasze,
gryczana- mniam...-:)...jadam tez wędliny- ale wybrane i sprawdzam
etykiety- co tam siedzi w środku-:)
- słodycze jadam baaardzo okazjonalnie- gł lody, galaretki...
- warto się zapoanać z teorią o indeksie glikemicznym, książką-
filozofia zdrowia, anny ciesielskiej- tu trzeba sobie przesiać info-
ale po " przesianiu"- jest super !!!, włączyc w to trochę teorii diety
rozdzielnej- ale unikać nadmiaru surowizn i zimnego żarcia, mleka,
jogurtów owocowych
- między bajki włożyć oooogroną potrzebe wypijania litrów wód
mineralnych- można popijac chłodne, ciepłe, gorace herbaty - najlepiej
mieszanki- typu slim- ja mieszam wszystkie 3 rodzaje- w kuflu 1/2
litra i popijam, do tego herb. zielona, czerwona, mate...kupuję też
zioła-saluran- pokrzywa, mniszek, skrzyp -w tabletkach,
-warto powoli i rozmysłem zmienić styl życia i jedzenia- ja mam wiele
"odchudzań" za soba- szybkich i potem....problemy, zmiana musi być
stała....i spokojna
- nie chodzi tylko o schudniecie, ale i o oczyszczenie organizmu z
różnich toksyn i niepotrzebnych zanieczyszczen, balastów- choćby-
grzybka "candida"
- ruch przyspiesza przemianę materii, wyzwala endorfiny- więc warto,
ja jeszcze nie mogę , bo nadal za duzo waze i...mój kregosłup mówi
nieeeee.....pozdrawiam- zeby coś dobrze zrobić- trzeba poczytać i mieć
wiedzę na temat------aaaaa optymalnych sobie daruj- tłuszczu
rzeczywiscie nie nalezy sie bać- jest "zdrowszy" niz cukry proste, ale
trzeba wiedzieć jakie tłuszcze i nie przesadzać z ilością- pozdrawiam-
bea 45 lat( zostało mi 20 kg....do zgubienia)

14. Data: 2007-07-17 09:23:29

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bea" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

[...]
[...]

1. Pobiłaś chyba rekord w napisaniu najdłużeszego zdania na tej grupie ;)
2. A ILE konkretnie kilogramów WAŻYSZ? Bo ja na diecie optymalnej
od 9-ciu lat ważę obecnie 54 kg/161 cm (lat 56 i jestem mało aktywna
fizycznie).

Tak więc Twoje argumenty przeciw diecie optymalnej są bezzasadne.
Dodam, że gdybyś nie wtrąciła swojej nieprzemyślanej uwagi na temat DO to
ja
bym Twoich rad nie skomentowała...

Krystyna
--
Konieczność uwalnia od męki wyboru. Luc de Clapiers de Vauvenargues

15. Data: 2007-07-17 13:53:34

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Doświadczenie kiepskie, a 20 kilogramowa nadwaga jest tego dowodem...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

16. Data: 2007-07-17 20:33:45

Od: "Okazja !!" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

szacunek dla wszystkich
dzięki za odpowiedzi jednak rosne w wadze a nie spadam,
dla mnie nie jest problem przytyć 10 kg. ( ok10 dni )
nie jadłem dwa dni łudziłem się że coś na strace ale nic

17. Data: 2007-07-17 20:48:14

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Okazja !!" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> szacunek dla wszystkich
> dzięki za odpowiedzi jednak rosne w wadze a nie spadam,
> dla mnie nie jest problem przytyć 10 kg. ( ok10 dni )
> nie jadłem dwa dni łudziłem się że coś na strace ale nic

Kierując się wypowiedziami grupowiczów, masz sytuację niemal komfortową, sam
wybierasz, jak w życiu. Możesz tyć, możesz chudnąć... Na 100% osób z dużą
nadwagą, 95% kocha swoje ciałko, kocha swoje jedzonko węglowodanowe, kocha
ciasteczka, owoce itd., i uważa, że takie jest zrządzenie losu. A 5% próbuje
mądrze podejść do problemu, zaczyna prawidłowo jeść, chudnie, zdrowieje...
Pozdrawiam Jurek M.

18. Data: 2007-07-24 16:06:08

Od: "Okazja !!" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
w czasie kiedy pisałem pierwszego posta ważyłem 115kg
trzy dni później 117kg
wkurzyłem się i zadecydowałem że nic nie będe jadł
efekt natychmiastowy niejem nic tylko pije wode i soki
teraz waże 110kg po czterech dniach rewelacja
czuje się dużo lepiej
sam jestem ciekawy ile wytrzymam

19. Data: 2007-07-24 17:24:29

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> efekt natychmiastowy niejem nic tylko pije wode i soki
> teraz waże 110kg po czterech dniach rewelacja
Wyrządzasz ogromną szkodę swojemu organizmowi. Efekt jo-jo w następstwie
głodówek - murowany. Może będziesz ważyć nawet więcej. Wkroczyłeś na grupę,
pytałeś, a teraz wybierz...
Pozdrawiam Jurek M.

20. Data: 2007-07-24 19:02:27

Od: "Okazja !!" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wyrządzasz ogromną szkodę swojemu organizmowi. Efekt jo-jo w następstwie
> głodówek - murowany. Może będziesz ważyć nawet więcej. Wkroczyłeś na
> grupę, pytałeś, a teraz wybierz...
> Pozdrawiam Jurek M.

zobaczymy napisze o tym

Re: odchudzanie - dobry przyklad