pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!1

21. Data: 2004-06-20 13:48:43

Temat: Re: pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!1
Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 20 Jun 2004 14:55:46 +0200, na pl.soc.rodzina, Eulalka napisał(a):

> Odszczekuję hau, hau.

Sorry, że nie na temat. Mam wrażenie, że ostatnio reakcje części
użytkowników stały się cokolwiek nerwowe. Ogólnie zresztą da się zauważyć
pewne rozedrganie na newsach. Może to pogoda, może zmęczenie, może sam nie
wiem co.

Jakie ma znaczenie, czy człowiek piszący o swoim problemie wydumał go czy
nie? Czas chyba przestać udawać, że mamy tu do spełnienia jakąś misję, że
wypisując takie czy inne rzeczy sprawiamy, że świat staje się lepszy (lub
gorszy). Piszmy więc co nam serce i umysł podpowiada - ale piszmy o sobie a
nie bierzmy się od razu za ocenianie.
Poza tym inni to nasze lustra... więc wpierw pomóż sobie.

puchaty

22. Data: 2004-06-20 15:48:07

Od: "Krzysiek" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam ,
jestem z trojmiasta
KAsia

23. Data: 2004-06-20 18:21:20

Od: "Margola Sularczyk" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysiek" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> witam ,
> jestem z trojmiasta
> KAsia

Gdańsk Centrum Interwencji Kryzysowej PCK Lęborska 3b 80-219 całodobowo 58
511-01-21, 511-01-22

Dla bezpieczeństwa mieszkańców Trójmiasta gdańskie Centrum Interwencji
Kryzysowej Polskiego Czerwonego Krzyża ponownie uruchamia program Nocny
telefon: 511-01-21.

Polski Czerwony Krzyż Pomorski Zarząd Okręgowy
80-219 Gdańsk
Al. Zwycięstwa 27 prowadzenie ośrodka interwencji kryzysowej z funkcją
hostelową i mediacyjną (ul. Lęborska 3b (0-58) 511-01-21)

81-350, Gdynia,
Ośrodek Interwencji Kryzysowej, Leszczynki 177, 81-200, całodobowo, 58,
622-22-22, +58 667 20 92

PUNKT INTERWENCJI KRYZYSOWEJ. AL. NIEPODLEG?OSCI 759A. 81-838 SOPOT.
tel. 551-57-41

www.niebieskalinia.pl/adresy/pomorskie.html - tu można znaleźć miejsca, w
których pomogą.

Tyle na szybko, bo pędzę rozwiązywać kłopoty małżeńskie z uśpieniem syna po
wycieczce, przy okazji zwalczę objawy PMS i siądę do rzeczowych postów ;)

Margola

24. Data: 2004-06-20 19:29:12

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwon(k)a napisał:

> skoro i tak probowala sie zabic nawet kiedy karetka nie
> przyjechala, proponuje konieczne wezwanie karetki, i
> hospitalizacje. tam sie juz nie zabije, a pomoga jej.

Samobójcy zwykle się zabijają, a nie gadają o tym.

Eulalka

25. Data: 2004-06-20 19:31:21

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik puchaty napisał:

> [...]

> pewne rozedrganie na newsach. Może to pogoda, może zmęczenie, może sam nie

E - uprzedzałam, że moge bywać częściej.... Odreagowuję.
Kiedys o tym, gadaliśmy, pamiętasz? ;)

> [...]
> gorszy). Piszmy więc co nam serce i umysł podpowiada - ale piszmy o sobie a

Nie bardzo wiem, czy mnie potępiasz, czu usprawiedliwiasz.
Fakt pozostaje faktem - post był IMO nie powazny, zupełnie nie na
miejscu i kompletnie nie wiem w jaki sposób grupa usnetowa może pomóc
osobie trzeciej.

> Poza tym inni to nasze lustra... więc wpierw pomóż sobie.

Tak - jakieś 3 lata i bedę w formie ;)

Eulalka

26. Data: 2004-06-20 20:12:06

Od: "Margola Sularczyk" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> Samobójcy zwykle się zabijają, a nie gadają o tym.

Takie gadanie to wołanie o pomoc. Bardzo często nieudane próby samobójcze, w
wypadku zaniechania działań przez otoczenie, zostają podjęte po raz
kolejny - często skuteczniej. Czasem są tylko rozgrywką, to prawda, ale to
już pozostawmy ocenie specjalistów.

Margola

27. Data: 2004-06-20 20:14:45

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> E - uprzedzałam, że moge bywać częściej.... Odreagowuję.
> Kiedys o tym, gadaliśmy, pamiętasz? ;)
Ja o niczym nie wiedziałem, wybacz jeśli popełniłem jakąś gafę.

Pozdrawiam
Andrzej

28. Data: 2004-06-20 21:14:39

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Oasy napisał:

> Ja o niczym nie wiedziałem, wybacz jeśli popełniłem jakąś gafę.

Nie - nie popełniłeś. Fakt - ja zareagowałam dość obcesowo.
Też przepraszam.

Eulalka

29. Data: 2004-06-20 21:17:21

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Margola Sularczyk napisał:

> Takie gadanie to wołanie o pomoc. Bardzo często nieudane próby samobójcze, w
> wypadku zaniechania działań przez otoczenie, zostają podjęte po raz
> kolejny - często skuteczniej.

Nie wiem, nie znam się na tym.
Mam zbyt silny instynkt samozachowawczy bo to skumać.
Ale wiem, że usnet tu nie pomoże, a specjalista, jak sama napisałaś.

Eulalka

30. Data: 2004-06-21 06:03:21

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Jun 2004 21:31:21 +0200, Eulalka napisał(a):

> Nie bardzo wiem, czy mnie potępiasz, czu usprawiedliwiasz.

Ani to, ani to.
Jednak mimo, że z treścią Twojego pierwszego posta się nie zgadzam, to
wydaje mi się on bardziej wartościowy (w sensie - szczery) niż Twoje
następne, ponieważ, jak się zdaje, był bardziej spontaniczny. Powiedziałaś
w nim IMO sporo prawdy o sobie i swoich lękach, co dla Ciebie samej i tylko
dla Ciebie samej powinno być cenne. Grupa może "kazać" Ci się wstydzić, być
może nawet pod jej wpływem poczujesz nawet coś na kształt współczucia -
jednak największym błędem (oczywiście ciągle IMO) byłoby przyjąć, że to
jest Twoja prawda.

> Fakt pozostaje faktem - post był IMO nie powazny, zupełnie nie na
> miejscu

Mały eksperyment. Podstaw sobie może zamiast "post" - "Eulalka" i IMO jest
duże prawdopodobieństwo, że będzie to to, co myśli sobie o Tobie Twoja
podświadomość. Albo, kurde, nie!;-)

puchaty

rewizja i prowadzący
Dług po teściowej
NTG Zasilki
[OT] zdjecia - poszukiwana dziewczyna w ciazy Warszawa
czym zająć, zainteresowac starszą osobę?