[pomocy] korki do wina

11. Data: 2004-12-06 17:16:26

Temat: Re: [pomocy] korki do wina
Od: "Pookio" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości
news:cp23qi$1dn$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Juz cię lubię Pookio, mam kupić balon[a]?
> --
> Pozdrawiam, Jerzy

No, juz lepiej :D Byle byl czerwony :) i obowiazkowo z barylka do
wkladania...

Pozdrawiam dobrodusznie,
Pookio

12. Data: 2004-12-06 17:27:19

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, juz lepiej :D Byle byl czerwony :) i obowiazkowo z barylka do
> wkladania...
>
> Pozdrawiam dobrodusznie,
> Pookio

I tak trzymaj Pookio. Na tej grupie z Panami trzeba króciutko bo inaczej
wejdą kobiecie na głowę z butami ;-)

Serdecznie Miłka

13. Data: 2004-12-06 19:46:41

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl>

Nic nie rozumiem, kompletnie nie pojmuję w czym rzecz.
;-)

> I tak trzymaj Pookio. Na tej grupie z Panami trzeba króciutko bo
inaczej
> wejdą kobiecie na głowę z butami ;-)

A ja myślałem, że mam kupić jakiś ananasowy lub malinowy?
A buty zawsze wcześniej zdejmuję.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

14. Data: 2004-12-06 20:39:37

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A buty zawsze wcześniej zdejmuję.
> ;-)
> --
> Pozdrawiam, Jerzy

Aaa, to grzeczny chłopiec ... grzeczny !!!

;-)

Serdecznie Miłka

15. Data: 2004-12-07 14:46:15

Od: "Pookio" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl>
>
> Nic nie rozumiem, kompletnie nie pojmuję w czym rzecz.
> ;-)

A Qubusia Poohatka czytal Wasc? ;P

Pozdrawiam zartobliwie,
Pookio

16. Data: 2004-12-07 15:30:59

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pookio" <m...@n...pl>
> A Qubusia Poohatka czytal Wasc? ;P

:-)
Dopiero co czytałem, ale nie zajarzyłem odpowiednio.
Nie sadziłem, ze tu więcej jest miłośników Kubusia.
Zdaje się, że nawet i ja całkiem niedawno go cytowałem.
;-)
Lubisz bociany?
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

17. Data: 2004-12-07 16:05:15

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dopiero co czytałem, ale nie zajarzyłem odpowiednio.
> Nie sadziłem, ze tu więcej jest miłośników Kubusia.

Ale gdzie tam był jakiś Pookio ???

Serdecznie Miłka

18. Data: 2004-12-07 16:39:04

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> Ale gdzie tam był jakiś Pookio ???

Gadamy z Pookio o baloniku.

cyt.:
- Ale co ma balonik do miodu?
- Ma - odparł Puchatek.
Otóż właśnie tak się zdarzyło, że poprzedniego dnia byłeś na zabawie u
twojego przyjaciela, Prosiaczka,
i na tej zabawie dostaliście wszyscy baloniki, i tyś dostał duży,
zielony balonik, a jeden z krewnych i znajomych Królika dostał duży,
niebieski balonik i zapomniał zabrać go z sobą do domu, ponieważ był
doprawdy za młody, żeby chodzić na zabawy; a ty przyniosłeś ze sobą do
domu i zielony, i niebieski
balonik.
- A który wolisz? - zapytałeś Puchatka.
- Widzisz, to jest tak - odpowiedział Puchatek. - Kiedy się idzie po
miód z balonikiem, to trzeba się starać, żeby pszczoły nie wiedziały, po
co się idzie. Więc jeśli ma się z sobą zielony balonik, pszczoły mogą
pomyśleć, że jest się częścią drzewa, i wcale nie zauważyć tego, kto
idzie, a jeżeli ma się niebieski balonik, mogą pomyśleć, że jest się
tylko kawałkiem nieba, i też nie spostrzec tego, kto idzie.
A teraz chodzi o to, jaki balonik wybrać?
- A powiedz, czy pszczoły nie mogą cię zauważyć pod balonikiem? -
spytałeś.
- Mogą albo nie mogą - odparł Kubuś Puchatek. - Z pszczołami nigdy nic
nie wiadomo. - Pomyślał przez chwilę i powiedział: - Postaram się
wyglądać jak mała ciemna chmurka. To je powinno zmylić.
- Wobec tego lepiej, żebyś miał niebieski balonik - powiedziałeś, i tak
się też stało. Więc poszliście
obydwaj z niebieski balonikiem, a ty wziąłeś z sobą fuzję, tak tylko na
wszelki wypadek, jak to zwykle robisz, a Kubuś Puchatek poszedł w jedno
bardzo błotniste miejsce, które znał, zaczął się w nim okropnie tarzać i
tarzać, aż zrobił się całkiem czarny; i potem, kiedy balonik został
porządnie nadęty i stał się bardzo, bardzo duży, Puchatek wziął w
obydwie łapki sznurek, uwiesił się na nim i z wdziękiem uleciał w
powietrze. I bardzo szybko znalazł się na wysokości drzewa, całkiem
bliziutko nieba.

--
Pozdrawiam, Jerzy

---

19. Data: 2004-12-07 17:36:01

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> Gadamy z Pookio o baloniku.
>
> cyt.:
> - Ale co ma balonik do miodu?
> - Ma - odparł Puchatek.

To nie ten fragment! Chodzi o urodziny Kłapouchego:-) - i o pęknięty
balonik, który można było wkładać do baryłeczki;-)

Pozdrawiam literaturowo, Basia.

20. Data: 2004-12-07 19:11:54

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gadamy z Pookio o baloniku.
>
> cyt.:
> - Ale co ma balonik do miodu?
> - Ma - odparł Puchatek.
> Otóż właśnie tak się zdarzyło, że poprzedniego dnia byłeś na zabawie (...)

Hmm, bardzo interesujące ;-)

Serdecznie Miłka

strelicje
Czym sie odgrodzic??