pomocy!!! pomozcie mi wybrac jakis dobry perfum dla faceta!!!

1. Data: 2004-02-09 16:50:36

Temat: pomocy!!! pomozcie mi wybrac jakis dobry perfum dla faceta!!!
Od: "zosia" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Moj chłopak za kilka dni ma urodziny i chciałam mu kupic prezent myslałam o
perfumie. Jezeli znasz jakis dobry i w miare prosty to prosze Cie o wpis
:))))

1. Data: 2004-02-09 17:47:04

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 9 Feb 2004 17:50:36 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <m...@p...fm> i powiedziała:

> Moj chłopak za kilka dni ma urodziny i chciałam mu kupic prezent myslałam o
> perfumie. Jezeli znasz jakis dobry i w miare prosty to prosze Cie o wpis
> :))))

Spróbuj przejrzeć archiwum, szukając "perfumy" (tych perfum), a nie
"perfum" (tego perfuma).

HTH, Zuzanka

PS A skoro nie wiesz, jaki kupić, to moze lepiej, żeby sam sobie kupił?

*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2004-02-09 18:05:01

Od: "Robercik" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Buchacha ja to bym chciał na moje urodziny dostać buziaka i to szczerego i
wymownego! A nie jakieś tam perfumy co se sam moge nakupić ile
chce...prezenty są oklepane... liczy się to co mu dajesz samą sobą...
rozumiesz?

1. Data: 2004-02-09 18:14:35

Od: "Tuska" <f...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zosia" <m...@p...fm> napisał
> Moj chłopak za kilka dni ma urodziny i chciałam mu kupic prezent myslałam
> perfumie. Jezeli znasz jakis dobry i w miare prosty to prosze Cie o wpis

Pomijajac ten "perfum".. To co to znaczy prosty??

1. Data: 2004-02-09 21:36:30

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zosia" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
myslałam o
> perfumie. Jezeli znasz jakis dobry i w miare prosty to prosze Cie o

Na pamiątkę się wpisuję
Zosi, co w niniejszym wątku
Perfum(a) dla lubego szuka.
Choć mój umysł się dziwuje
Co na myśli mogła mieć
Pisząc "proste". Na kaduka!
Czegóż ona może chcieć?!
;)

--

DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02
(Nie odbieram wiadomości z załącznikami)

1. Data: 2004-02-09 22:20:37

Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalem w <c08uhn$so9$1@atlantis.news.tpi.pl>, ze
dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl twierdzi...
| Czegóż ona może chcieć?!
|;)

Dominika wstep !!! Czekam ranki i wieczory :)

--
K.
christianity is the most perverted system that ever shone on man -

1. Data: 2004-02-09 22:30:09

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Slocki" <j...@s...net.nospam> napisał w
wiadomości news:MPG.1a9226228908832c989836@news.onet.pl

> Dominika wstep !!! Czekam ranki i wieczory :)

To nie ma być ballada a wpis :-)

--

DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02
(Nie odbieram wiadomości z załacznikami)

1. Data: 2004-02-09 22:46:07

Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalem w <c091m4$ino$1@atlantis.news.tpi.pl>, ze
dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl twierdzi...
|Użytkownik "Jakub Slocki" <j...@s...net.nospam> napisał w
|wiadomości news:MPG.1a9226228908832c989836@news.onet.pl

|To nie ma być ballada a wpis :-)

Ale jak Ci latwiej, moze to isc wierszem, i tak nie zrozumiem o co
chodzi :)

--
K.
christianity is the most perverted system that ever shone on man -
thomas jefferson

Re: Avon katalog 5
Tipsy zelowe!!!
Re: do używających kremy z kwasami owocowymi
Re: Avon katalog 5
prosze o rade-puder w kamieniu