pomóżcie-komunia już blisko!!!

1. Data: 2006-05-13 14:26:16

Temat: pomóżcie-komunia już blisko!!!
Od: "kika" <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuję ciekawy przepis na jakąs potrawaę nadającą się na komunię.Musi to
być coś takiego, co zaskoczy wszystkich.Proszę , dajcie jakieś propozycje.

2. Data: 2006-05-13 14:35:07

Temat: Re: pomóżcie-komunia już blisko!!!
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kika" <k...@o...eu> wrote in message
> Potrzebuję ciekawy przepis na jakąs potrawaę nadającą się na komunię.Musi
> być coś takiego, co zaskoczy wszystkich.Proszę , dajcie jakieś propozycje.

A nie może być zwyczajnie smaczne?

3. Data: 2006-05-13 15:06:52

Od: "maf" <m...@n...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kika" <k...@o...eu> napisał w wiadomości
> Potrzebuję ciekawy przepis na jakąs potrawaę nadającą się na komunię.Musi
> być coś takiego, co zaskoczy wszystkich.Proszę , dajcie jakieś propozycje.

Moze stek egzotyczny.... zeskanowalem, bo za duzo pisania, ale jest tez
fotka
http://www.optymal-btw.aktis.i.p.pl/stek_egzotyczny.
jpg
Pozdr
maf

4. Data: 2006-05-13 15:27:09

Od: "Harold" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kika" <k...@o...eu> napisał w wiadomości
> Potrzebuję ciekawy przepis na jakąs potrawaę nadającą się na komunię.

MSPANC. Opłatek z mąki pszennej.

--
H.

5. Data: 2006-05-13 15:29:46

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Harold" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł> wrote in message

> Użytkownik "kika" <k...@o...eu> napisał w wiadomości
>

> MSPANC. Opłatek z mąki pszennej.

Maca?!

6. Data: 2006-05-13 15:33:58

Od: "Harold" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> Maca?!

Nie macaj a nie będziesz macany.
Jak sama wskazuje maca to maca, a opłatek to opłatek.

--
H.

7. Data: 2006-05-13 16:24:09

Od: Michał Komorowski <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Harold napisał(a):

> Nie macaj a nie będziesz macany.

A w druga strone tez to dziala? ;)

Pozdr,

Michał K.

8. Data: 2006-05-13 17:20:00

Od: kraf101 <C...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kika wrote:

> Potrzebuję ciekawy przepis na jakąs potrawaę nadającą się na
> komunię.Musi to być coś takiego, co zaskoczy wszystkich.Proszę
> , dajcie jakieś propozycje.

Ostatnio jestem fanem baraniny więc zobacz - robiłem kilka razy
zawsze wyszło i było pełne zaskoczenie /super/:
http://kuchnia.verusinter.net/przepis.php?NUMER=4817

Zaletą tego jest że możesz przygotować wcześniej i tylko odgrzać
przed podaniem.

Ponadto jak masz ogródek i grill to grillowane combry
jagnięce /super/ bardzo proste robienie - po prostu wrzucasz na
grill 7-10 na strone tak żeby sie nie zjarało (czas tu nie jest
specjalnie krytyczny) po zdjęciu posypujesz solą i jakąś
przyprawą terrorystyczną (nie wiem jak się nazywa bo okoliczny
turek jak mówi to nie rozumiem ale to jest do wiwiedzenia.
Podajesz z tureckim chlebkiem i soasami jogurtowm i pikantntnym
czerwonym. Bisiadnicy będą wpieprzać az się uszy trzęsą, więc
trzeba troche więcej mieć żeby starczyło.

Pozdrawiam
RAF

9. Data: 2006-05-13 20:11:28

Od: sandalwood <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kraf101 napisał(a):

> [...]
> czerwonym. Bisiadnicy będą wpieprzać az się uszy trzęsą, więc
> trzeba troche więcej mieć żeby starczyło.

podaj sushi:)

pozdrawiam

sandalwood

10. Data: 2006-05-14 13:30:00

Od: Michał Komorowski <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kraf101 napisał(a):

> Ostatnio jestem fanem baraniny

Baranina na taką liczbę osób może solidnie trzepnąć po kieszeni...

Pozdr,

Michał K.

suszona watrobka
SylkoMadziu...