pomóżcie poczatkujacej ogrodnicy:)

11. Data: 2003-03-10 23:19:22

Temat: Re: pomóżcie poczatkujacej ogrodnicy:)
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b4j5jn$7l$1@atlantis.news.tpi.pl aira
<a...@i...pl>napisał(a):

> Jak masz wątpliwości to możesz zajrzeć do
>

> seriooooo?????????:)))))))))))))

Hejka. Prawde mówiąc nie wiem, co Cię tak rozbawiło. Gdybyś wczesniej
zajrzała do googli to nie miałabyś wątpliwości co do Guignardia aesculi. Już
pierwsza informacja daje odpowiedź na Twoje pytanie. Odniosłem wrażenie, że
nie odróżniasz chorób od szkodników. Uważasz, że to takie śmieszne, ze
staram Ci się pomóc?
Juz drugi raz dzisiaj mi się głupio zrobiło :-(

12. Data: 2003-03-10 23:39:00

Od: "aira" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Już
> pierwsza informacja daje odpowiedź na Twoje pytanie.

rozumiem, nie zawracać głowy niepotrzebnie (piszę to poważnie, bez
przekąsu:)
w tym sensie na pewno mi pomogłeś - trzeba trochę czasu, żeby wyczuc co
"wypada, a co nie"
teraz wyczuwam trochę więcej, następnym razem poważnie się zastanowię, zanim
rzucę swoją niewiedzę "na pożarcie" starym wyjadaczom

Uważasz, że to takie śmieszne, ze
> staram Ci się pomóc?

w żadnym wypadku, za to rozbawił mnie Twój moralizatorski ton
i to, że raz w życiu miałam nadzieję zadać pytanie i uzyskać gotową
odpowiedź
i od razu dostałam po głowie
dzięki, pomogło nabrać dystansu

pozdrawiam z dystansu.... magda:)

13. Data: 2003-03-10 23:39:51

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> ja się pod tym komentarzem nie podpisuje:)
> potrzebuję dobrej literatury o szkodnikach, ot tyle
>

> Jak masz wątpliwości to możesz zajrzeć do
>

> seriooooo?????????:)))))))))))))
>
> pozdrawiam
> magdalena
>
> BRAWO!!! Tak trzymać,"profesorów" na smyczy.To ciągłe
straszenie Google'ami-chłopie literatura,literatura!!!

Pozdrawiam Magdę boletus

14. Data: 2003-03-10 23:41:40

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> staram Ci się pomóc?
>    Juz drugi raz dzisiaj mi się głupio zrobiło :-(

Pa,pa,pa boletus

15. Data: 2003-03-10 23:51:53

Od: "aira" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dostałam ją w zeszłym roku. Może być pomocna ogrodnikowi-amatorowi.

no tak, od czegoś trzeba zacząć, choć na pewno ważna jest przede wszystkim
praktyka
potrzebuję dobrej literatury, bo w tym momencie tylko tak mogę się czegoś
dowiedzieć, a na praktykę przyjdzie pora już wkrótce

> Mnie bardziej odpowiadają formy które stworzyła natura. Tnę tylko chore,
przemarznięte
> ewentualnie zbyt gęste.

rozumiem, ja tez myślę, że natura wie najlepiej co dobre:)

dziękuję,
Marta, a gdzie Ty mieszkasz w Beskidach?
w Beskidku Małym?

pozdrawiam

Magda

16. Data: 2003-03-11 00:23:14

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Marta Góra" <m...@m...pl> wrote in message news:b4j6c2$4qv$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Mnie bardziej odpowiadają formy które stworzyła natura. Tnę tylko chore,
przemarznięte
> ewentualnie zbyt gęste. Nie podobają mi się zmyślne cięcia na modłę francuską. Ale
> tylko moja subiektywna opinia.

Nie tylko Twoja. Na widok tego, jak tna Franuzi, plakac sie chce.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

17. Data: 2003-03-11 06:33:01

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> napisał w wiadomości
Nie podobają mi się zmyślne cięcia na modłę francuską. Ale to

> Nie tylko Twoja. Na widok tego, jak tna Franuzi, plakac sie chce.

To prawda, ale ogrody np. Wersalu robią niesamowite wrażenie, inna sprawa, że mają
one
wartość historyczną.
Przekładanie tego na nasze małe polskie ogródki nijak ma się do sztuki, którą
uprawiali
francuscy ogrodnicy.
Widziałam natomiast wczesną wiosną przydomowe ogródki w Luksemburgu. To niesamowite
jak te
właściwie miniaturki ogrodów były zagospodarowane. Przmyślany każdy centymetr
powierzchni:-)

Pozdrawiam
Marta

18. Data: 2003-03-11 08:06:57

Od: "Too Old" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aira" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> ps. To pisać te polskie znaczki, czcionki, ogonki czy nie? Jak jest lepiej
> dla dobra ogółu (ogolu:)?

takie pytanie na marginesie : czy w nagłówku po słowie początkującej ma być
przecinek,czy też mamy Ciebie tytułować Początkującą Ogrodnicą ? ;-)))

--
J.K.Chiliński - TYMOFARM
dom j...@p...pl www.republika.pl/jkch1

19. Data: 2003-03-11 09:37:20