pomysl na drzwi

1. Data: 2006-09-13 18:17:12

Temat: pomysl na drzwi
Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> szukaj wiadomości tego autora

witam

Zastanawiam sie nad jakimis nietypowymi drzwiami wewnatrz domu. Ma ktos
w zakladkach galerie tego typu zdjec?

Mysle o calych szklanych drzwiach, brzegi piaskowane (zmatowione) ale
srodek przezroczysty. U gory doczepiona roleta na wypadek gdyby ktos
chcial sie ukryc na chwile :)

Jest cos takiego na rynku? Jesli nie to i tak dajcie linki do fajnych
zdjec :)

--
body {
name: '|<ońrad Karpieszu>|';

2. Data: 2006-09-13 18:20:59

Temat: Re: pomysl na drzwi
Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> szukaj wiadomości tego autora

|<onrad napisał(a):
> Mysle o calych szklanych drzwiach, brzegi piaskowane (zmatowione) ale
> srodek przezroczysty. U gory doczepiona roleta na wypadek gdyby ktos
> chcial sie ukryc na chwile :)

heh, jak czlowiek zapyta to i sam znajdzie :)

http://www.kimarproart.pl/szklane.php

szkoda, ze bez cen. Ktos sie orientuje ile takie cos moze kosztowac?

3. Data: 2006-09-13 19:28:38

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

|<onrad napisał(a):

> heh, jak czlowiek zapyta to i sam znajdzie :)
>
> http://www.kimarproart.pl/szklane.php

Piękne te drzwi! Ale chyba trzeba dzieci nie mieć w domu, żeby mieć
takie drzwi ;-).

Pozdrawiam
Ewa

4. Data: 2006-09-13 19:32:02

Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> Piękne te drzwi! Ale chyba trzeba dzieci nie mieć w domu, żeby mieć
> takie drzwi ;-).

Mieszkam sam wiec spoko :)

5. Data: 2006-09-14 05:48:02

Od: "Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.kimarproart.pl/szklane.php
>
> szkoda, ze bez cen. Ktos sie orientuje ile takie cos moze kosztowac?

No drzwi rzeczywicie ladne ciekawe tylko jak zachowaja sie podczas
przeciagu?

Pozdro
Ziomall

--
"Kiedy zrozumialem jak wazny jest kazdy dzien
Okazalo sie, ze juz coraz dluzszy rzucam cien..." - K. Staszewski

6. Data: 2006-09-14 06:58:17

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> napisał w wiadomości
> [...] szkoda, ze bez cen. Ktos sie orientuje ile takie cos
> moze kosztowac?

Chore pieniądze. Za ekran pod umywalkę (mniej więcej 60x80cm) z matowego
hartowanego szkła, na czterech zwyczajnych dystansach, bez piaskowania
wzorów i podobnych ekscesów, zażyczono sobie ode mnie nie-pamiętam-dokładnie
400 albo 800zł. Netto.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

7. Data: 2006-09-14 07:04:21

Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska napisał(a):
> [...]
> wzorów i podobnych ekscesów, zażyczono sobie ode mnie
> nie-pamiętam-dokładnie 400 albo 800zł. Netto.

i tak oto zrezygnowalem ze szklanych drzwi :)

zreszta przegladam na allegro i tam takie chodza po 1-2 tys zl

8. Data: 2006-09-14 07:24:47

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

> [...] i tak oto zrezygnowalem ze szklanych drzwi :)

Przprszm ;(

> zreszta przegladam na allegro i tam takie chodza po 1-2 tys zl

Jak by na to nie patrzeć, to musi być szkło hartowane, zespolone, a
piaskowanie też kosztuje niestety.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

9. Data: 2006-09-14 16:10:09

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "|<onrad"

> i tak oto zrezygnowalem ze szklanych drzwi :)
>
> zreszta przegladam na allegro i tam takie chodza po 1-2 tys zl

W cennikach podają "od 1600 zł" - ja też już od dawna nad nimi myślę i moja
pani architekt poddała pomysł aby kupić takie jedne tylko- oddzielające
przedsionek od hallu - będą w reprezentacyjnym miejscu i "dodadzą" wrażenia
przestrzeni w niedużym przedsionku - zatem nie warto rezygnować z marzeń !
Na jedne drzwi można odżałować .... Zresztą nudne byłoby mieć w hallu
wszystkie takie same szklane drzwi - no wyobraź sobie - one są dość ozdobne
i stroją wnętrze - hall z jednymi drzwiami wejściowymi jest super, ale już
z 3-4 takimi samymi ozdobionymi takimi samymi piaskowaniami - nudnie i
drogo - zachęcam do przemyślenia zastosowania tych drzwi jako elementu
ozdobnego !

Powodzenia
Kaśka

10. Data: 2006-09-15 05:26:53

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "|<onrad"

> heh, jak czlowiek zapyta to i sam znajdzie :)

to moze jeszcze takie:-) ale ceny pewnie jeszcze lepsze

http://www.villa.com.pl/drzwi/szklane_pl.htm

--
www.aem.pl GG: 1145538

CORIAN-BLATY I ZLEWOZMYWAK