pomysł na rodziców w wieku 50+

31. Data: 2008-03-21 14:17:08

Temat: Re: pomysł na rodziców w wieku 50+
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Krysiak pisze:

> Sa rozni ludzie. Sama znam kilku takich. Pustka wypelniona do pewnego
> wieku dziecmi i praca. Latwo zgadnac, co zostaje, gdy dzieci odejda, a
> praca sie skonczy z roznych powodow...

No i stąd moja propozycja

> Mam podobne zjawsko w swojej rodzinie - nieuleczalne, niestety.

Na pewno nieuleczalne? Też spróbuj zaproponować wolontariat...

Stalker

32. Data: 2008-03-21 16:19:28

Od: "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Krysiak" :

Zracam uwagę na to co napisal wątkotwórca:

> [...]
mama (46 lat) zostali sami w domu.

Przecież 46 i 52 lata - to są całkiem mlodzi ludzie !!!

Po pierwsze - są za młodzi nawet na wcześniejszą emeryturę.

Po drugie - trudno nam oceniać co ich interesuje.
Moi rodzice - nigdy nie interesujacy się ogrodnictwem zaraz po przejściu na
emeryturę kupili ogródek działkowy i od tej pory przez kolejnych 20 lat spędzali
każdą wolną chwilę na działce (aż mnie to w pewnym stopniu denerwowało, bo
czasem chciałam aby trochę więcej czasu poświęcili wnukom).
Wcześniej - podobnie jak ja teraz byli obieżyświatami i ciągle gdzieś jeżdzili,
coś zwiedzali, a na emeryturze nagle zainteresowania zmienili.

Mi jest na prawdę trudno coś doradzać bo nie znam tych ludzi, ale nie sądzę aby
skalnianie do czegoś "na siłę" cokolwiek dało - to musi wyjść od nich.

B.

33. Data: 2008-03-21 23:30:32

Od: Agnieszka Krysiak <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Mar 21, 2:17 pm, Stalker <t...@i...pl> wrote:

> Na pewno nieuleczalne? Też spróbuj zaproponować wolontariat...

Na pewno. To osoba stroniaca od innych, nieufna. Niestety.

Agnieszka
--
Pelnia
http://www.flickr.com/photos/44088936@N00/

W jaki sposób przygotowujecie się do ?wi?t Zmartwychwstania Pańskiego?
dlaczego jeste?cie szczę?liwymi kobietami.
^ wirusowe z a p a l e n i e m o z g u
jak wychodzi się za m?ż za muzułmanina.
Bóg dał nam też małżeństwo.