Re: pomysł na rosół

1. Data: 2008-04-13 19:33:12

Temat: Re: pomysł na rosół
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Edward Jarema Kozioł vel Metzel pisze:

> a ja myślaóem rze jego mama to gej a tatóló to tirufka

a tymczasem kórva to nie jego tylko twoi, no popatrz :/

--
XL wiosenna :-)

PS. Korzystam obecnie tylko z serwera news.terranews.com, poprzednio tylko
news.tpi.pl.
Przeszłe i przyszłe posty z innych serwerów niż oba wymienione - to
podszywki. Nie odpowiadam za ich treść.
PS. Priv tylko na i...@g...pl , email na WP nie działa..

2. Data: 2008-04-13 19:42:34

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Apr 2008 21:33:12 +0200, Ikselka napisał(a):

> a tymczasem kórva to nie jego tylko twoi, no popatrz :/

Jeszcze się troszkę poprodukuj w moim imieniu, dostaniesz za swoje już
niedługo.
--
XL wiosenna :-)

PS. Korzystam obecnie tylko z serwera news.gazeta.pl, poprzednio tylko

3. Data: 2008-04-13 19:44:18

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Apr 2008 21:47:19 +0200, "! PIJÓNE ! ZÓMBIE !" napisał(a):

> podaj jom na milicje

Są inni od dania ci w skórę. Popamiętasz.

4. Data: 2008-04-13 19:47:19

Od: "! PIJÓNE ! ZÓMBIE !" <d...@s...dr> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Jeszcze się troszkę poprodukuj w moim imieniu, dostaniesz za swoje już
> niedługo.

podaj jom na milicje

5. Data: 2008-04-13 19:49:30

Od: "! PIJÓNE ! ZÓMBIE !" <d...@s...dr> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Są inni od dania ci w skórę. Popamiętasz.

ÓÓÓÓÓÓ! TÓ GRÓŹBA KARALNA!!!

Re: To już koniec
Re: Pytanie : Panowie golicie pisiory ?
Re: Pytanie : Panowie golicie pisiory ?