pomyslowe ogrody

1. Data: 2004-08-31 20:45:06

Temat: pomyslowe ogrody
Od: "Crimson" <c...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o podanie miejsc w sieci gdzie można obejrzeć
zdjęcia ogrodów. Może macie swoje ulubione ?

--
-Crimson-

2. Data: 2004-09-16 21:50:02

Temat: Re: pomyslowe ogrody
Od: vaqa <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

np. w miesięczniku "Mój piękny ogród" Pozdrawiam

--
Wysłano z portalu budowlanego Dom.Idealny.pl
Archiwum grupy --- pl.misc.budowanie ---

3. Data: 2004-09-23 17:17:14

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> np. w miesięczniku "Mój piękny ogród" Pozdrawiam

Ladnie wygladaja jako zdjecia, gdyz sa "podrasowane" komputerowo.
Nota bene w pazdziernikowych "Ogrodach" jakis nieuk opisal zdjecia trytomy
groniastej jako liatre klosowa. Jesli to pismo pretenduje do jakiegos
poziomu to niech zatrudnia do niego chociaz jednego ogrodnika do poprawiania
tekstow.

Elfir

4. Data: 2004-09-23 17:43:07

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfir" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> groniastej jako liatre klosowa. Jesli to pismo pretenduje do jakiegos
> poziomu to niech zatrudnia do niego chociaz jednego ogrodnika do

Bo się tam nic nie czyta tylko obrazki ogląda :))

Pozdrawiam
Kaśka

5. Data: 2004-09-23 20:01:21

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo się tam nic nie czyta tylko obrazki ogląda :))
>
> Pozdrawiam
> Kaśka

Oj, żebyś Katarzyno wiedziała że prawdę powiadasz. Zdjęcia to mają ładne
i wiele podpowiedzi można z nich wychwycić dla siebie, ale treść to taka
sobie nietrafiona ... bajeczki dla grzecznych ogrodników ;-D

Serdecznie Miłka

6. Data: 2004-09-23 20:34:46

Od: "Tomasz Bauer" <R...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

Miłka napisał:

> [...]
> mają ładne i wiele podpowiedzi można z nich wychwycić dla siebie, ale
> treść to taka sobie nietrafiona ... bajeczki dla grzecznych

Bardzo mnie zaciekawił następujący tekst (tamże):
"Ozdobną, tropikalna roślina pochodzącą z południowo-wschodniej Azji
jest alokazja amazońska .."!!!

Chyba mam braki w wykształceniu geograficznym :-(

--
Pozdrawiam z domu :-)
Tomek B.

7. Data: 2004-09-24 08:36:35

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka wrote:

> [...]
> i wiele podpowiedzi można z nich wychwycić dla siebie, ale treść to taka
> sobie nietrafiona ... bajeczki dla grzecznych ogrodników ;-D

Faktycznie. Pismo tylko do oglądania. Bo i często pokazane tam odmiany
są u nas nie do kupienia.
Niestety niektóre polskie porządne dotychczas pisma zmierzają w tym
kierunku. Widzieliście październikowego "Działkowca"? Znów zmienili
szatę graficzną. Np. na stronie 28 tekst jest na tle takich kolorowych
plam, że się czytać nie da, bo wzrok się męczy i oczopląsu można dostać.

Pozdrawiam
Bea

8. Data: 2004-09-24 09:42:34

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> szatę graficzną. Np. na stronie 28 tekst jest na tle takich kolorowych
> plam, że się czytać nie da, bo wzrok się męczy i oczopląsu można dostać.

Albo jedno zdjęcie na dwie strony i na tym tle kilka linijek tekstu. Dla
równowagi polecam "Byliny" Marcinkowskiego, tekst i rysunki, człowieka szlag
trafia z powodu braku zdjęć:-)

Pozdrawiam, Basia.

Chciałabym się przywitać :)))
szmaragd