Ja też się pochwalę.

1. Data: 2004-08-31 18:33:01

Temat: Ja też się pochwalę.
Od: "Freesia" <f...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zakwitł mi kaktus (Echinopsis) i jestem bardzo dumna bo zrobił to pierwszy
raz od 9 lat.

http://fotogalerie.pl/galeria/Freesia2140

Freesia
Jeżeli chcesz do mnie napisać, to usuń NOSPAMMMMMM z adresu.

2. Data: 2004-09-02 06:15:19

Temat: Re: Ja też się pochwalę.
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 31.08.2004, o godzinie 20:33:01, Freesia napisał(a):

> Zakwitł mi kaktus (Echinopsis) i jestem bardzo dumna bo zrobił to pierwszy
> raz od 9 lat.
>
> http://fotogalerie.pl/galeria/Freesia2140

Nieźle wygląda. Co trzeba zrobić, żeby kaktus zakwitł, bo... mam podobnego.
;)

*Habeck*
- Schutzbach

3. Data: 2004-09-02 13:24:54

Od: "Freesia" <f...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nieźle wygląda. Co trzeba zrobić, żeby kaktus zakwitł, bo... mam
> podobnego. ;)

Niewiele. Trzeba tylko co roku przesadzać do ziemi kaktusowej z dodatkami
mineralnymi, nie podlewać w zimie, raz w miesiącu zasilać nawozem do
kaktusów (oczywiście kiedy podlewamy) a kiedy kaktusiki wejdą w fazę wzrosu
(na wiosnę :)) trzeba utrzymywać stałą wilgotność podoża. No... i w końcu w
lato raz pożądnie je zalać wodą. I mamy kwiatki. Niestety o przesadzaniu
corocznym dowiedziałam się dopiero w tym roku. Przesadziłam i mam. Po
kwiatku pozostały tylko zdjęcia, bo przekwitł mi następnego dnia wieczorem.
Ale zdjęcia są ładne. :)))) Robił je mój mąż.

Freesia
Jeżeli chcesz do mnie napisać, to usuń NOSPAMMMMMM z adresu.

Co ciekawego znaleźliście?
kłopot z brakiem kretów
oczko, glony, ...
a pochwalę się :-)