Co ciekawego znaleźliście?

1. Data: 2004-08-31 18:13:55

Temat: Co ciekawego znaleźliście?
Od: "Stefan Siudalski" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie na roślinach!
Przy przekopywaniu działek?
Niewypały?
Nieboszczyk?
Coś z wojny?
Archeologia?
SJS

--
Stefan Jerzy Siudalski

2. Data: 2004-08-31 18:25:58

Temat: Re: Co ciekawego znaleźliście?
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefan Siudalski" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
news:2pjtj2Fm8o1aU1@uni-berlin.de...
> Nie na roślinach!

Dwie furmanki śmieci :)
Dziwne duuze kości...
Carską monetę z roku 18... ileś tam, zapomniałam, bo mi wcięło...
Grudy azbestu :D - kopiąc przy domku w Wawie :)

3. Data: 2004-08-31 18:34:51

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Stefan Siudalski wrote:

> Nie na roślinach!
> Przy przekopywaniu działek?
> Niewypały?
> Nieboszczyk?
> Coś z wojny?
> Archeologia?
> SJS
>
> --
> Stefan Jerzy Siudalski

Zaznaczam od razu, ze mieszkam w najbardziej na polnoc i zachod
wysunietej czesci USA.

Znalezlismy czubki strzal indianskich, nadlamane haki do ryb z kosci
(tez indianskie), puszke z tytoniem sprzed 100 lat, juz nie indianska
:)) kawalki porcelany...sasiad o cztery pola dalej znalazl podczas
kopania stawu kiel mamuta! Przez osiem lat mu sie archeolodzy kopali, az
w koncu zwrocili mu pole. Bylo to bardzo ciekawe znalezisko, bo jeden z
czesciowych szkieletow, ktore znalezli, mial kamienna glowice dzidy
wbita w kosc, co od razu przesunelo teorie o bytnosci zorganizowanych
grup ludzi w tych terenach o 20 tysiecy lat wstecz.

Ja osobisice mam nadzieje, ze nie znajde mamuta, bo jesli mi
archeologowie zabiora pole, to koniec mojego businessu:))) dla dobra
ludzkosci, oczywiscie. Zaplanowane oczko poszlo w zapomnienie.
Magdalena Bassett

4. Data: 2004-08-31 19:09:01

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości
> [...]
> (tez indianskie), puszke z tytoniem sprzed 100 lat, juz nie indianska
> :)) kawalki porcelany...sasiad o cztery pola dalej znalazl podczas

No to ja nie mam się czym tak fantastycznym pochwalić, bo znajduje tylko
kable po jakimś oświetleniu ogrodowym i kable od dzwonka do furtki ... no
może jeszcze stare skórzane buty, tak sądzę bo zostały tylko gumowe podeszwy
... kości z kurczaka - piszczele ... no i bez przerwy żwir z budowy tak że
miejscami można kopać łopatą a który po przepłukaniu służy mi jako drenaż do
doniczek ;-)

Serdecznie Miłka

5. Data: 2004-08-31 19:17:34

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miłka napisał:

> No to ja nie mam się czym tak fantastycznym pochwalić, bo znajduje tylko
> kable po jakimś oświetleniu ogrodowym i kable od dzwonka do furtki ... no
> może jeszcze stare skórzane buty,

But owszem:-)
Z ciekawszych rzeczy to rower dziadka, zegarek i świńskie
korytko.

Pozdrawiam
Marta

6. Data: 2004-08-31 19:51:15

Od: "orzelek" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stefan Siudalski wrote:
> Nie na roślinach!
> Przy przekopywaniu działek?
> Niewypały?
> Nieboszczyk?
> Coś z wojny?
> Archeologia?

Zabawki z dziecinstwa, glownie zolnierzyki, ktore zapuszczaly sie w swoich
wyprawach w glab ogrodka :)
Bardzo przyjemne znaleziska :))

Pawel Orlinski
Antyspam - kropka w adresie

7. Data: 2004-08-31 19:53:39

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik Miłka napisał:

> But owszem:-)
> Z ciekawszych rzeczy to rower dziadka, zegarek i świńskie
> korytko.

A ja świński szczęki, niemieckie przedwojennie marki, jakieś kości większe
lub mniejsze czasem..

Pozdrawiam
Kaśka

8. Data: 2004-08-31 21:02:24

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

orzelek wrote:

> Zabawki z dziecinstwa, glownie zolnierzyki, ktore zapuszczaly sie w swoich
> wyprawach w glab ogrodka :)
> Bardzo przyjemne znaleziska :))

to troche jak z tego filmu Amelie. W krasnalu sie wrecz zakochalam.
MB

9. Data: 2004-08-31 22:01:32

Od: "michalina27" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefan Siudalski" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Dwie piękne łyżki z cała komorą zupną (pałaki lekko powyginane), a cieszę
się, że wybudowałam pierwsza, bo mój sąsiad vis a vis znajdzie na swojej
działce pozostałości po latrynie innego sąsiada, który ekologicznie nie
budował jej na swoim.
michalina

10. Data: 2004-09-01 07:30:40

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stefan Siudalski" <s...@p...pl> wrote in news:2pjtj2Fm8o1aU1
@uni-berlin.de:

> Nie na roślinach!
> Przy przekopywaniu działek?
> Niewypały?
> Nieboszczyk?
> Archeologia?

- ...dziesiat wiader z tluczka szklana utylizowanych przez poprzednikow
sposobem gospodarczym pod plotem
- romantyczne i pelne sentymentalnej wartosci flaszki i buteleczki z lat
50 ( w w/w tluczce)
- 3 konskie podkowy; jak znajdziemy czwarta to dokupujemy konia, to juz
postanowione, tyle, ze jest maly problem, bo kazda jest innej
wielkosci.. na razie jedna wisi przybita do slupka ganku w ramach
talizmanu, a dwie pociagniete jakims antyrdzewnym czekaja na swoja kolej
- korbe do odpalania silnika jakiegos przedpotopowego samochodu
- kupke starych, recznie robionych, kolorowych cegiel, z ktorych
powstalo obramowanie zielnika

Ogolnie kopanie jest owocne i dostarcza rozrywki :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.
PS. I tak najbardziej zaskakujace bylo 20 cebulek tulipanow posadzonych
cichcem przez moja Matus w miejscu nieprzewidzianym :-D

kłopot z brakiem kretów
oczko, glony, ...
a pochwalę się :-)
powrot do pnącej hortensji