pończochy

1. Data: 2004-05-05 23:37:05

Temat: pończochy
Od: "Grazyna Sarnecka" <g...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć dziewczyny.
Czy orientujecie się, gdzie w Gdańsku (ewentualnie Sopot, Gdynia) dostane
nylonowe pończochy firmy CERVIN? W ostateczności może być inna firma, ale
chodzi mi o nylony.
Pozdrawiam
Grażyna

1. Data: 2004-05-06 22:05:50

Temat: Re: pończochy
Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy orientujecie się, gdzie w Gdańsku (ewentualnie Sopot, Gdynia) dostane
> nylonowe pończochy firmy CERVIN? W ostateczności może być inna firma, ale
> chodzi mi o nylony.

sorki za lamerskie pytanko ;) ale zastanawiam sie jaka jest roznica miedzy
ponczochami z lycra a nylonowymi?

1. Data: 2004-05-07 09:01:19

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Beatka" <s...@i...net.pl> wrote in message

> sorki za lamerskie pytanko ;) ale zastanawiam sie jaka jest roznica
miedzy
> ponczochami z lycra a nylonowymi?

Spora. Lycrowe są z lycry (czy też jej mieszanki z czymś jeszcze) a
nylonowe z nylonu ;-)
Te drugie są duuużo droższe i dużo trudniejsze u nas do kupienia. Na
allegro się czasem zdarzają.

J.

1. Data: 2004-05-07 10:08:28

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. <j...@n...poczta.onet.pl> napisał(a):

> Spora. Lycrowe są z lycry (czy też jej mieszanki z czymś jeszcze) a
> nylonowe z nylonu ;-)
> Te drugie są duuużo droższe i dużo trudniejsze u nas do kupienia. Na
> allegro się czasem zdarzają.

Nylonowe drozsze??? Takie niezbyt elastyczne, niegladkie drozsze?

Zdrowki
Hania

1. Data: 2004-05-07 11:01:21

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hania " <v...@g...pl> wrote in message

> Nylonowe drozsze??? Takie niezbyt elastyczne, niegladkie drozsze?

Przeciętne lycrowe o ile wiem kosztują w granicach 10-20zł a nylonowe
na allegro rzadko kończą licytację poniżej 50zł...

J.

1. Data: 2004-05-07 11:03:35

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> wrote in message

> Przeciętne lycrowe o ile wiem kosztują w granicach 10-20zł a
nylonowe
> na allegro rzadko kończą licytację poniżej 50zł...

Przepraszam, mam nieaktualne dane, obecnie na allegro nylony "chodzą"
średnio po 30zł. Tak czy tak drożej.

J.

1. Data: 2004-05-07 11:05:30

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Takie niezbyt elastyczne, niegladkie drozsze?

wiec w czym sa lepsze od tych z lycry? sa trwalsze czy jak?

1. Data: 2004-05-07 11:23:33

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiec w czym sa lepsze od tych z lycry? sa trwalsze czy jak?

Oj to nie tylko o cechy użytkowe chodzi, nylonowe są... kultowe,
powiedzmy ;)

J.

1. Data: 2004-05-07 11:46:33

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Oj to nie tylko o cechy użytkowe chodzi, nylonowe są... kultowe,
>powiedzmy ;)

Aaach, fetish, rozumiem ;-))

(ale jesli to dla kobitki, to zapytaj ja o zdanie - wiekszosc ceni lycre za
wygode i estetyke, dlatego wlasnie zrobily furrore, bo nylon nie posiadal
takich cech)

Zdrowki
Hania
archiwum i przeszukiwanie newsów