pond's

1. Data: 2004-01-24 23:18:16

Temat: pond's
Od: "Renya" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam krem Pond'sa do cery mieszanej (właściwie 2, bo była promocja) a
teraz myślę, czy to jest dobry krem. Bo jakos ta firma z niczym mi się nie
kojarzy. Wiem wiem, będzie dobry, jesli będzie dobrze mi służył, ale chcę
wiedzieć, czy cieszy się pozytywnymi opiniami.

--
Renya

1. Data: 2004-01-24 23:19:22

Temat: Re: pond's
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-25 00:18:16 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Renya* skreślił te oto słowa:

> [...]
> kojarzy. Wiem wiem, będzie dobry, jesli będzie dobrze mi służył, ale chcę
> wiedzieć, czy cieszy się pozytywnymi opiniami.

Dawno, dawno temu, w latach mojego wczesnego liceum byłam bardzo zadowolona
z tego kremu... ale co po tylu latach zrobili z tym kremem to nie wiem :)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-01-24 23:26:42

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Renya <r...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> [...]
> kojarzy. Wiem wiem, będzie dobry, jesli będzie dobrze mi służył, ale chcę
> wiedzieć, czy cieszy się pozytywnymi opiniami.

Mam ten krem i wg mnie jest to jeden z najlepszych kremow matujących jakie
miałam. A do tego tani (zwłaszcza kiedy 2 opakowania są w cenie 1) :)
Nie ma u mnie żadnych minusów :)

Pozdrówka
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

----

1. Data: 2004-01-25 00:49:22

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

:
[...]

nie wiem, czy o ten chodzi, ale ja kiedys mialam matujacy i byl bardzo dobry.
a skojarzenia - byla reklama w tv "nikt nie rozumie twojej skory lepiej, niz
ponds" :) czyzby juz nie bywala?

kasica, bez tv
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2004-01-25 10:48:36

Od: "kasiatoya" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renya" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> kojarzy. Wiem wiem, będzie dobry, jesli będzie dobrze mi służył, ale chcę
> wiedzieć, czy cieszy się pozytywnymi opiniami.

mialam krem tej firmy dawno dawno temu i bylam zadowolona nawet mimo tego ze
byl strasznie perfumowany i troche szczypal
pozniej kupilam podobny tej firmy mamie i byla zachwycona

:)

1. Data: 2004-01-25 14:03:17

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renya" <r...@p...fm> napisał w wiadomości

Właśńie miałam pisac posta w spraiwe tego kremu - kupiłam go sobie w
Stanach i był tak cudowny ,za jak tylko wróciłam to zaczęlam szukac go w
Polsce - i co? I znalazłam - jakis prototyp tamtego , rozrzedzony czymść czy
co? Tragedia do potęgi - nie wiem czy to polski dystrybutor tak spieprzyła
sprawe ale jest bez porównnia - w ogóle jak tandentna podróbka wygląda - nie
ma nigdzie takiego jak przyzwiozłam z USA. Już nawet opakowanie nie
to........:(

1. Data: 2004-01-25 14:24:20

Od: Beth Winter <n...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Aneta wrote:

> [...]
> sprawe ale jest bez porównnia - w ogóle jak tandentna podróbka wygląda - nie
> ma nigdzie takiego jak przyzwiozłam z USA. Już nawet opakowanie nie

Ja tez pamietam, ze kiedys (dziadek jeszcze przywozil z zamorskich
delegacji) krem byl swietny, a od dobrych kilku lat porzadnej wersji u
nas nie uswiadczysz. Szkoda, zepsul sie akurat, jak zaczelam kremow
czesto uzywac...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-01-25 14:33:06

Od: "Asia Witek" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter" <n...@e...net> napisał w wiadomości

> [...]
> delegacji) krem byl swietny, a od dobrych kilku lat porzadnej wersji u
> nas nie uswiadczysz. Szkoda, zepsul sie akurat, jak zaczelam kremow

no wlasnie. U nas ;)
O tym ze kosmetyki i chemia produkowana w Polsce i produkowana na rynek
zachodni to dwie rozne bajki bylo juz nie raz ;))

A sam Pond's jak dla mnie jest OK, niezla jakosc za rozsadna cene (a na
pewno Ponds ma najlepsze kremy z najnizszej polki ;)) - biale opakowania,
niebieska albo zielona nakretka, cena 7-10 zl, zalezy od sklepu)

Asiek

Seboradin vs Petrole vs Henna Treatment Wax
Zaszalalam z bielizna.
strefa bezclowa a reklamacja?
Pomóżcie
Odp.Jeszcze o zapachu Avonu