poped sexualny

1. Data: 2002-07-07 19:50:45

Temat: poped sexualny
Od: "KUBA" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

WItam!
MOja dziewczyna (18lat) od kilku miesiecy przyjmuje cilest i niestety:( jej
poped sexualny zmalal , Pytanie jest takie czy to jest chwilowe? slyszalem
od kogos ze po jakims czasie sie to wyrowna i bedzie wszystko ok, jaka jest
alternatywa dla tych pigulek, (trojfazowe?), chodzi mi tylko o bardzo pewne
sposoby zabezpieczen.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi

2. Data: 2002-07-07 20:23:17

Temat: Re: poped sexualny
Od: "Jagoda" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest
> alternatywa dla tych pigulek, (trojfazowe?), chodzi mi tylko o bardzo

witam
czasami bywa to chwilowe, u mnie trwa to niestety juz 3 lata.zalezy to
przede wszystkim od hormonow.
cilest jest pigulka jednofazową i chyba jedną z najbardziej bezpiecznych.
pozdrawiam!!!!

3. Data: 2002-07-07 20:35:52

Od: "KUBA" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przede wszystkim od hormonow.
> cilest jest pigulka jednofazową i chyba jedną z najbardziej bezpiecznych.
wczesniej uzywala diane35 i nie bylo takich objawow, moze zachwianie
rownowagi hormonalnej po przejsciu z jednych do drugich??
diane przerwala brac sama bez konsultacji z lekarzem a to podobno nie dobrze

4. Data: 2002-07-08 14:25:51

Od: "Piotr Slowinski" <P...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

"KUBA" <g...@w...pl> wrote in message news:aga61u$ec4$1@news.tpi.pl...
> [...]
jest
> alternatywa dla tych pigulek, (trojfazowe?), chodzi mi tylko o bardzo

To chyba raczej niezbyt na temat, ale kto wie???

Czy aby nie takie wlasnie jest ich dzialanie -
bo jak sie "nie bedzie chcialo", to i problemu nie bedzie?
"Zamiast" to przeciez najskuteczniejsza metoda.

Urban z pewnoscia dopatrzylby sie tu dzialania kleru,
ktory poprzez swojego agenta dodaje bromu do pigulek,
antysemici podejrzewaliby spisek żydowski
majacy na celu ostateczna likwidacje
kwestii gojowskiej poprzez zanik reprodukcji,
a moze to Bin Laden dolewa tego bromu???

Pozdrowienia
Piotr

5. Data: 2002-07-08 21:39:40

Od: "Norbert" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

:)

Help
UV a oko
szukam osoby po pierwszym roku medycyny (lub po innym)
Kurs Sikory - ktoś uczęszczał??
dobry i tani seksuolog w Radomiu