poprawka

1. Data: 2003-02-12 21:49:37

Temat: poprawka
Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nadzieję, że już wszystko w porządku, może komuś te przepisy się
przydadzą.

Aguś

1. Data: 2003-02-12 22:21:47

Temat: Re: poprawka
Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

szama wrote:

> Mam nadzieję, że już wszystko w porządku, może komuś te przepisy się
> przydadzą.

brakuje jeszcze kodu kodowania w nagłówku, poza tym w porządku Aguśu

Waldek

1. Data: 2003-02-12 22:35:00

Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale co to jest ten kod bo ja nie wiem? Po prostu miałam wpisane przepisy w
wordzie i przekopiowałam na grupę

Aguś

Użytkownik "waldemar z domu" <w...@t...de> napisał w
wiadomości news:b2ehbg$uj2$03$1@news.t-online.com...

1. Data: 2003-02-12 22:35:30

Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuję, zwłaszcza za kuraki w kokosie.

Dorota

1. Data: 2003-02-12 22:49:21

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

szama wrote:

> ale co to jest ten kod bo ja nie wiem? Po prostu miałam wpisane przepisy w
> wordzie i przekopiowałam na grupę
> Aguś

no i poprawnie. Tylko twój Outlook Express nie podaje kodowania strony w
nagłówku i są kłopoty, gdy ktoś nie ustawi przy czytaniu kodowania tak, jak
jest u ciebie. Nie mam OE i nie wiem, gdzie się toto ustawia, ale jutro w
pracy sprawdzę. Albo ktoś z Outlookowców może poda.

Waldek

1. Data: 2003-02-13 13:21:27

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

szama wrote:
> Mam nadzieję, że już wszystko w porz?dku, może komu? te przepisy się
> przydadz?.

Ale żeś zaszalała:-)) teraz będę przez conajmniej tydzień studiować te
przepisy ...
Na nazie po nagłówkach wygląda to bardzo smacznie:)

gdaMa (Magda)

1. Data: 2003-02-13 21:47:42

Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cieszę się, że komuś się przydało i że nie narzeka jak inni.

Aguś

1. Data: 2003-02-13 21:48:41

Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę miłego studiowania no i przygotowania ich

Aguś

Indyk w wiórkach kokosowych
Placuszki z jabłkami i sosem bananowym
Kluski kładzione z jabłkami