poratujcie - chce buleczki na slodko

1. Data: 2002-05-22 20:12:50

Temat: poratujcie - chce buleczki na slodko
Od: "Margolka Sularczyk" <m...@s...mowimy.won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto mnie poratuje przepisem? mam zapamietane bulki rozmaite, ale mam ochote
na bluleczki slodkie drozdzowe z farszem z rozy, ktora wczoraj pieczolowicie
obralam z zoltych koncowek (platek po platku pol kilo przebralam, dwie i pol
godziny...)

Prosze o pomoc.

Margola

1. Data: 2002-05-23 15:36:31

Temat: Re: poratujcie - chce buleczki na slodko
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam tu taki przepis, moze banany zastapic swoim nadzieniem

Bułeczki z bananami (mikrofala)
dodaj własny komentarz
komentarze do przepisu [0]
Informacje ogólne:
Rodzaj diety: lakto-ovo-vege
Kategoria: mikrofala
Skala trudności: *

Składniki:

- 1 1/2 szklanki mąki
- 1 łyżka proszku do pieczenia
- szczypta soli
- 1 szklanka cukru
- 80g masła
- 2 jaja
- 3 łyżki kwaśnej śmietany
- 3/4 szklanki rozgniecionych bananów
Przepis:
Mąkę, proszek do pieczenia i sól przesiewamy przez sito. Masło ucieramy z
cukrem na pulchną masę. Dodajemy jajka po jednym na raz, a następnie banany
z kwaśną śmietaną.
Całość mieszamy stopniowo dodając mąkę. Napełniamy foremki żaroodporne do
3/4 wysokości i pieczemy przez 3.5 minuty w średniej temperaturze. Przed
wyjęciem sprawdzamy wykałaczką czy ciasto jest upieczone. Gotowe bułeczki
możemy posypać cukrem cynamonowym (1/2 szklanki cukru + 2 łyżeczki
cynamonu).
Wskazówki i uwagi:
Przepis jest podany na 12 bułeczek, natomiast czas pieczenia jest podany dla
6 bułek pieczonych jednocześnie.
Nadesłał(a): pat , dnia: 2000-12-19
Źródło / autor: restaurants.pl

***

Bułki drożdżowe mleczne
dodaj własny komentarz
komentarze do przepisu [0]
"Kuchnia śląska"
Informacje ogólne:
Rodzaj diety: lakto-ovo-vege
Kategoria: wypieki
Skala trudności: *

Składniki:

Mąka pszenna 1 kg
Jaja 2 szt.
Mleko ok.2 szklanek
Drożdże 8 dag.
Cukier 2 dag.
Masło 4 dag.
Margaryna do formy 3 dag.
Mąka na podsypanie 10 dag.
Przepis:
Przygotować ciasto podobnie jak na chleb pszenny, lecz nieco luźniejsze. Po
wyrobieniu lekko rozwałkować, podsypując mąka i szklanką wykrawać dosyć
grube krążki. Układać na wysmarowanych tłuszczem blachach. Pozostawić do
wyrośnięcia w ciepłym miejscu. Przed włożeniem do pieca posmarować lekko
osłodzoną wodą wierzch każdej bułeczki i piec w dobrze nagrzanym piekarniku
podobnie jak inne ciasta drożdżowe.
Nadesłał(a): pat , dnia: 2000-09-20
Źródło / autor: Przepisy śląskie

dodaj własny komentarz
komentarze do przepisu [0]
C Patrycja Kazała

1. Data: 2002-05-23 17:24:49

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@s...mowimy.won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rena napisał(a) w wiadomości: ...
>mam tu taki przepis, moze banany zastapic swoim nadzieniem

Rena, przyjmij moje czolobitnosci.

Margola

Re: potrawa irlandzka
Mam maszynke do lodow
Cos ze schabu
Danie właśnie skonsumowane i tylko wspomnienia...
Re: (P) Ciasto owocowe Magdaleny Bassett