porost włosów

1. Data: 2003-10-29 19:35:40

Temat: Re: porost włosów
Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ula.p" <u...@p...fm> napisał w wiadomości
news:bnp4lv$h91$1@opal.futuro.pl...
> dziewczyny czym znacznie przyspieszyc porost włosów?

na porost niczego nie znam (ale chetnie bym poznala)
natomiast na ladne wlosy:
rycyna, nafta kosmetyczna, zoltko i cytrynka ;-)
juz sie chwalilam na forum tym "wynalazkiem"

;-) Kamila

1. Data: 2003-10-29 19:37:24

Temat: porost włosów
Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

dziewczyny czym znacznie przyspieszyc porost włosów?
zaczynam wracac do swojego koloru i dopinguje mnie widok
rewelacyjnie lsniacych odrostów, ale perspetywa 3 lat chodzenia z
czescią blond a czescią szatyn jest przykra. Bede starala sie balejazem
tuszowac na poczatku a potem stopniwo robic coraz delikatniejszy, az w
koncu z niego zrezygnowac, ale chcialabym stosowac w tym czasie cos
w jakiej kolwiek postaci(tabletki, ampulki, maseczki - cokolwiek) co by
przypieszylo porost i ewentualnie zagescilo by mi wloski.
Nie zalezy mi na tych CUD SRODKACH z tv shopu, ale na tych naprawde
skutecznych.
Znacie cos takiego?
--
---
pozdrawiam cieplutko, ula.p + 2 kocie ogony i psica

1. Data: 2003-10-29 19:47:15

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> na porost niczego nie znam (ale chetnie bym poznala)
> natomiast na ladne wlosy:
> rycyna, nafta kosmetyczna, zoltko i cytrynka ;-)
> juz sie chwalilam na forum tym "wynalazkiem"

te wszystkie cud do odzywiania wlosów znam:) akurat nafta na moje wlosy
nei teges...
zero efektu, natomiast 1x w miesiacu maseczka na gorąco u fryzjera robi
cuda. Przynajmniej na moich farbowanych. pamietam jak mialam swoje wlosy
to koniec warkocza ledwo oplatalam kciukiem i wskazujacym, a teraz
zostala mi z tego 1/6:(((((( ale to wina cieniowanych koncówek i stresu
w pracy rok temu - wypadla mi ponad polowa włosów w ciagu roku. Dopiero
teraz przestaja powoli wypadac...

--
---

1. Data: 2003-10-29 19:55:59

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

szybkość wzrostu włosa jest właściwie zapisana w genach- nie da się tu
zrobić zbyt wiele. ale można nieprzeszkadzać włosom w rośnięciu tak szybko,
jak tylko im na to geny pozwalają, czyli: ograniczenie zabiegów chemicznych
na włosach, mało stresu, zdrowa dieta (ewentualnie suplementy), masaż skóry
głowy

1. Data: 2003-10-29 19:59:24

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie zalezy mi na tych CUD SRODKACH z tv shopu, ale na tych naprawde
> skutecznych.

Czeste podcinanie, zwlaszcza po nowiu.
U mnie dziala rewelacyjnie - ale mnie tnie ktos kto ma magiczne rece:))

Aga

1. Data: 2003-10-29 20:40:35

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Czeste podcinanie,
odpada:) do fryzjera chodze raz na 1.5 roku, no chyba ze na odzywianie.

> zwlaszcza po nowiu.
a takie rzeczy nie wierze:)

> U mnie dziala rewelacyjnie - ale mnie tnie ktos kto ma magiczne rece:))
:)))

--
---

1. Data: 2003-10-29 21:01:13

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zostala mi z tego 1/6:(((((( ale to wina cieniowanych koncówek i stresu
> w pracy rok temu - wypadla mi ponad polowa włosów w ciagu roku. Dopiero

ojj skad ja to znam ;-(((((((((((

Kamila

1. Data: 2003-10-29 21:02:26

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> odpada:) do fryzjera chodze raz na 1.5 roku, no chyba ze na odzywianie.

Niedobrze... Ja tu nie mowie o cieciu typu 3 cm co miesiac (predzej by sie
doszlo do zera niz do dlugich wlosow), ale raczej takim 2-3 mm - chodzi o
to, zeby pozbyc sie zniszczonych koncowek. Fryzura lepiej wyglada, no i
potem nie trzeba ciac Bog wie ile cm porozdwajanych koncow.

Bo rozumiem, ze drastyczne obciecie na krociutko i odhodowanie wlasnych bez
farbowania nie wchodzi w gre?

> a takie rzeczy nie wierze:)

A o tym juz kiedys bylo na grupie i okazuje sie ze u wielu osob dziala:))

Pozdrawiam,
Aga

1. Data: 2003-10-29 21:42:58

Od: "Lady Huncwot" <l...@W...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przypieszylo porost i ewentualnie zagescilo by mi wloski.
> Nie zalezy mi na tych CUD SRODKACH z tv shopu, ale na tych naprawde

Może spróbuj ampułki "Radical" - do wcierana w skórę głowy, zawierają wyciąg
ze skrzypu i jeszcze coś innego.
Pudełko (płaskie, zielono-czerwone) 16 szt. kosztuje ok. 30 zł, jeśli mnie
pamięć nie myli. Można kupić w aptekach, drogeriach i niektórych
supermarketach.
Na pewno nie działają szybko, ale jeśli masz cierpliwość, to mogą Ci pomóc.
Lady Huncwot

1. Data: 2003-10-29 23:38:48

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamila wrote:
> na porost niczego nie znam (ale chetnie bym poznala)
> natomiast na ladne wlosy:
> rycyna, nafta kosmetyczna, zoltko i cytrynka ;-)
> juz sie chwalilam na forum tym "wynalazkiem"
>

> ;-) Kamila

A tę rycynę to gdzie kupić?

--
Ligeia