porzadki

11. Data: 2001-03-26 21:17:39

Temat: Re: porzadki
Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej Bienias <a...@p...piap.waw.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
> "Leszek Serdyński" <l...@p...wp.pl> wrote in message
>
> [Ciach bzdury]

Fajne argumenty

> siegnie
> [...]
>
> W niedzielę zakończyłem szóstą, czy siódmą głodówkę w życiu - już
> przestałem
> liczyć. Wsrod tych głodówek były dwie głodówki dwutygodniowe, reszta
> jednotygodniowa.
>
> Nie mam wyniszczonego organizmu, Uprawiam 4 razy w tygodniu po godzinie
> solidne ćwiczenia fizyczne. Do każdej takiej "rundki" ćwiczeń wchodzi między
> innymi 60-70 przysiadów i "zabawa" z hantlą 7 kg.

Współczuję Ci biedaku takiej katorgi. Nie dość, że katujesz się głodówkami, to
jeszcze musisz ciężko ćwiczyć swoje mięśnie, aby zechciały odbudować się.
Nazywa się to "robotą głupiego". Wykonujesz pracę za którą nikt nie płaci,
która niczemu pożytecznemu nie służy, a tylko wymusza na ograniźmie odbudowę
mięśni po głodówce.
Czy nie lepiej już by było zrobić coś pożytecznego?
Narąbać drzewa jakiejś staruszce, ponosić komuś węgiel do piwnicy, albo wziąść
szpadel i przekopać klepisko przed blokiem, zasiać trawkę. Byłoby ładniej i
mniej kurzu w powietrzu. Jednak głodówka wycińcza nie tylko mięśnie, ale
widocznie i umysł. Więc zostaje tylko pompka, przysiad, hantla, pompka,
przysiad, hantla.....

>biegam po schodach szybciej niż przed (bo
> prawie o 10 kg lżejszy ;-) )

siedem głodówek. Dwie dwutygodniowe po 10 kg i pięć tygodniowych po 5 kg daje
w sumie 45 kg. Tyle zrzuciłeś. Teraz już rozumiem dlaczego robisz głodówki. Po
prostu byś się już ledwie ruszał. Czy nie lepiej jednak mniej żreć? Jednak
rozumiem, że to nie takie łatwe. Organizm narażony na niedobory
wegetarianizm) jest ciągle głodny i trudno się powstrzymać przed jedzeniem.

> Co do reszty "rewelacji" L.S., to są one równie prawdziwe, jak te o
> wyniszczaniu
> organizmu.

Gratuluję dobrego nastroju.

Pozdrawiam
Leszek

12. Data: 2001-03-27 10:01:29

Od: "Andrzej Bienias" <a...@p...piap.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Andrzej Bienias <a...@p...piap.waw.pl> w wiadomości do
grup
> dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...

> Fajne argumenty

Nie ekscytuj się Leszku. Twierdzenia zwolennika teorii płaskiej Ziemi
potraktowałbym podobnie.

> [...]
> pracę za którą nikt nie płaci, która niczemu pożytecznemu nie służy, a
> tylko wymusza na ograniźmie odbudowę mięśni po głodówce.

Jak zwykle piszesz o czymś, o czym nic nie wiesz. Ćwiczenia to mój własny
wybór i nie ma czego współczuć, raczej zazdrościć sprawnego ciała i mięśni.

Trenuję o wiele dłużej, niż prowadzę głodówki, tak że nie ma to związku z
odbudową mięśni, tylko z wyborem stylu życia, w którym wolę mieć bicepsy,
niż "mięsień piwny". Podałem je jako dowód, że głodówka nie wyniszcza,
organizmu. Jeśli tego nie rozumiesz, to zmień dietę, może pomoże.

> Czy nie lepiej już by było zrobić coś pożytecznego?

Skąd wiesz, że nie robię? Czy układasz mi plan zajęć?

> [...]
mięśnie,
> ale widocznie i umysł. Więc zostaje tylko pompka, przysiad, hantla,

Tradycyjnie piszesz na temat o którym nic nie wiesz. Mieszkam w domu
jednorodzinnym, rąbię drewno, koszę trawnik i pracuję w ogrodzie. BTW, jest
z tym podobnie jak z ćwiczeniami, robię to dla przyjemności i dla zdrowia,
żeby zrównoważyć godziny spędzone przed ekranem monitora.

Ćwiczenia są _oprócz_ pracy zarobkowej i spełniają _wielce_ dla mnie
pożyteczną rolę utrzymania mnie w sprawności fizycznej.

> siedem głodówek. Dwie dwutygodniowe po 10 kg i pięć tygodniowych po 5 kg
> daje w sumie 45 kg. Tyle zrzuciłeś. Teraz już rozumiem dlaczego robisz
> głodówki. Po

Nic nie rozumiesz, ale to już chyba taka Twoja cecha.

> [...]
> rozumiem, że to nie takie łatwe. Organizm narażony na niedobory
> wegetarianizm) jest ciągle głodny i trudno się powstrzymać przed

Widać, że nigdy w życiu nie prowadziłeś głodówki i niewiele o tym wiesz.
Z tych wyliczonych przez Ciebie 45 kg, jakieś 21 kg (7 x 3 kg) to woda,
którą
się szybko traci na początku i równie szybko odzyskuje po zakończeniu
głodówki.
Czyli jeśli już, to jakieś 24 kg, nie 45. To raz.

Po dwa, połowa z tych 24 kilo, to wahania krótkoterminowe. Tak jak
utracone szybko 3 kg wody na początku głodówki, odzyskuje się w ciągu kilku
dni, do tygodnia po jej zakończeniu, to w ciągu miesiąca - dwu odzyskuje się
kolejne 2-4 kilo, tym razem tłuszczu.

Czyli np, z mojej ostatniej, piętnastodniowej, głodówki, w której
straciłem
niecałe 10 kg wagi, tak naprawdę efektem długoterminowym, będą jakieś
3-5 kg, a efektem tygodniowych głodówek, jest zwykle trwała utrata 1, góra
3 kg wagi.

To teraz, skoro już Cię podciągnąłem do jakiego takiego poziomu wiedzy o
głodówkach, nadal masz zamiar coś gorączkować o kontroli wagi w ten sposób,
obżeraniu się przez wegetarian i jakichś wyimaginowanych brakach u nich?

Nie, ja głodówki prowadzę nie dla kontroli wagi - choć jest to jakaś tam
poboczna przyczyna, ale głównie dla odnowienia organizmu, pozbycia się
starych i chorych komórek (tak jak się np, przycina krzewy dla ich
odmłodzenia),
dla pozbycia się chemikaliów z żywności i zatrutego środowiska zgromadzonych
przez ostatni rok w mojej tkance tłuszczowej, w końcu dla treningu siły
woli - też
IMHO ważne.

> Gratuluję dobrego nastroju.

A dziękuję, dziękuję po głodówce zawsze tak mam ;-)

Nawzajem.

Pozdrawiam,
Andrzej

13. Data: 2001-03-27 14:51:34

Od: h...@i...com (Krzysztof Parzyszek) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 27 Mar 2001 12:01:29 +0200, Andrzej Bienias wrote:

> A dziękuję, dziękuję po głodówce zawsze tak mam ;-)

Czy to za sprawa tych cial ketonowych? ;>

Swoja droga dziwi mnie Twoj entuzjazm dla rozregulowywania wlasnego
organizmu...

--
,oOo.Bc -=EE Krzysztof Parzyszek <h...@i...com> 11/29/2000 3:41pm
-'7' `L' ---Entropy isn't what it used to be...

14. Data: 2001-03-27 23:08:31

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz napisał(a):

> latwo sie nabawic wrzodow,
> w koncu soki to kwasy, a bez oslony tluszczowej i bialkowej beda
> wyzeraly wysciolke zoladka i jelit wraz z kwasami trawiennymi.

Czyżbyś przeszedł na DO ?

--
Pozdrawiam, Kaja
f...@f...pl

Informacje nt. wirusa HPV (Papilloma - brodawczak)?
Pierwszy polski prywatny SEX TELEFON !!! pl.sci.medycyna
"Stempel" na ramieniu
architektura mózgu?
Do uzytkownikow grupy pl.sci.medycyna