pościel wełniana- do uzytkowników

1. Data: 2006-02-15 16:55:20

Temat: pościel wełniana- do uzytkowników
Od: "aga" <owaga@wytnijtoodrazu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Interesuja mnie plusy i minusy uzywania takiej poscieli.
Pozdrawiam
aga

2. Data: 2006-02-15 17:30:53

Temat: Re: pościel wełniana- do uzytkowników
Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

++++++++++++ ciepły i przytulny efekt

---------------- śmierdzi :) ale można się do tego przyzwyczaić
---------------- cena - niestety trochę wysoka

3. Data: 2006-02-15 21:09:26

Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga napisał(a):
> Interesuja mnie plusy i minusy uzywania takiej poscieli.
> Pozdrawiam
> aga

poszło na priv

4. Data: 2006-02-16 06:39:28

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

mufaska napisał(a):

> ++++++++++++ ciepły i przytulny efekt

Popieram, zwłaszcza komplet, tzn. prześcieradło + kołdra; w przypadku
używania tylko kołdry jest mi zimno od spodu i muszę sięgnąć po
prześcieradło z taniego polaru :)

> ---------------- śmierdzi :) ale można się do tego przyzwyczaić

Nie zaobserowano ( ale moja ma już 4 lata )

> ---------------- cena - niestety trochę wysoka

Idzie wytrzymać - to jest rzecz na dobrych kilka lat

----------------- pranie: kołdrę idzie upchać w 5 kg pralce,
prześcieradło można łatwo zniszczyć, więc albo trzeba prać
ręcznie/nożnie w wannie albo iść do pralni i odebrać śmierdzącą

----------------- pościel trochę puszcza kudełki, co widać na dywanie

-----------------po 4 latach normalnego używania widać ślady zużycia (
ubytki wełny )

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

5. Data: 2006-02-16 09:18:58

Od: "Katarzyna" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dla mnie za sztywna nie można sie opatylić tak ja kołdrą albo jeszcze lepiej
pierzyną, i robia sie taki odstające kominy przez które mi zimno, ale ja
jestem zmarzluch duuuzy.
Kasia

6. Data: 2006-02-16 10:07:08

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga" <owaga@wytnijtoodrazu_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Interesuja mnie plusy i minusy uzywania takiej poscieli.

Bardzo sie pyli, trzeba czesto trzepac...ale sie nie chce;)

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron

Kotecek...
koszt podzialu
instalacja 3 fazowa: co to?
Zalanie mieszkania ...... be"z"szczelna administracja
wózkownia - proszę o porad