posklejane rzesy

1. Data: 2003-04-21 15:11:25

Temat: posklejane rzesy
Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Ostatnio zauwazylam, ze na zdjeciach w wielu gazetach kobiety sa umalowane
duza iloscia tuszu z efektem posklejanych rzes. Np. twoj styl- 4 rodzaje
makijazu oka z bourjois. Moze takie posklejane rzesy sa teraz w modzie? Sama
lubie miec duzo na rzesach, ale ladnie rozdzielone. Co o tym sadzicie?

pozdrowka
Iza

1. Data: 2003-04-21 16:26:56

Temat: Re: posklejane rzesy
Od: Catalina <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 21 Apr 2003 17:11:25 +0200, "izusek" <I...@p...onet.pl>
wrote:

>Moze takie posklejane rzesy sa teraz w modzie? Sama
>lubie miec duzo na rzesach, ale ladnie rozdzielone.

Moim zdaniem - to fuszerka, niegodna dbajacej o siebie kobiety. Juz
lepiej miec mniej tuszu na oczach za to lepiej rozprowdzonego.

--
Catalina
icq # 54287160

1. Data: 2003-04-21 17:01:20

Od: "Pola" <6...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "izusek" napisał w wiadomości
> Ostatnio zauwazylam, ze na zdjeciach w wielu gazetach kobiety sa
umalowane
> duza iloscia tuszu z efektem posklejanych rzes

Oj dokladnie! Zgadzam się z Tobą absolutnie! Zauważyłam to już dawno,
wszystkie kobiety na okładkach Twojego Stylu i Pani (jakiś czas temu
szczególnie Magda Mołek) mają poprostu okropnie umalowane rzęsy, albo
niemiłosiernie posklejane albo nijakie (krótkie, rzadkie, jakgdyby
wogóle bez tuszu). Nie wiem czy nikt z ekipy realizującej te zdjęcia
tego nie widzi (fotograf!), skoro nie widzi tego wizażystka robiąca ów
makijaż. W ogóle uważam, że prawie wszystkie najsławniejsze polskie
wizażystki (Gonia Wielocha itp) malują delikatnie mówiąc przeciętnie,
a te rzęsy to już jakaś ich zmora. Podobają mi się jedynie makijaże
Julity Jaskółki (z jej usług podobno korzysta Edyta Górniak i Natalia
Kukulska). Ona, w odróznieniu od swoich koleżanek po fachu,
rzeczywiście bardzo ładnie upiększa twarz.

Pozdrawiam, Pola

1. Data: 2003-04-21 22:30:52

Od: "Adam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pola" <6...@n...pro.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Kukulska). Ona, w odróznieniu od swoich koleżanek po fachu,
> rzeczywiście bardzo ładnie upiększa twarz.

Popieram!!! a propos, kto to jest magda molek i te inne? Powinienem znac?
ad

rozstepy a samoopalacz
Maybelline - True Illusion
Tragedia ;-)