poszukiwaczom mądrości

21. Data: 2007-10-25 21:01:37

Temat: Re: poszukiwaczom mądrości
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ffqtbg$d5p$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]

...na środku Rynku?????
Ano postoisz...

> No, myślałam, że z tą ul. 11 Listopada 11/11 to tylko żart był :-)

że niby tam o 11.11?
Żart? Skądże!
Ja tam o tej godzinie będę czekał...

> A na środku Rynku to się najłatwiej znaleźć -

Czy ty byłaś kiedykolwiek w Krakowie na Rynku?!?

> nie mam zamiaru chodzić
> pod ścianami z lewym profilem wyeksponowanym. Proszę mnie tylko od
> prawej nie zachodzić, bo kopię ;-P

To się od prawej mężem zastaw...

22. Data: 2007-10-25 22:48:52

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sky" napisał w wiadomości:

> To ja się nadaję czy raczej nie
> skoro mi się wydaje że się nadaję? ;)

Na dwoje babka wróżyła. Mnie się wydaje, że nie. Niebonie...

michał

23. Data: 2007-10-25 23:00:09

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Na dwoje babka wróżyła. Mnie się wydaje, że nie. Niebonie...

Przynajmniejś
nie babaka
...nie wróżysz.
Wydaje ci się...

24. Data: 2007-10-25 23:23:41

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przynajmniejś
> nie babaka
> ...nie wróżysz.
> Wydaje ci się...

Protestuję przeciwko "nie babaka"!
Spotkamy się w sądzie.

michał

25. Data: 2007-10-25 23:41:07

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Protestuję przeciwko "nie babaka"!
> Spotkamy się w sądzie.

Poczekaj z tym sądem, aż metamorfoza osiągnie poziom bobka.

:)

26. Data: 2007-10-26 18:20:40

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaKasia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Poczekaj z tym sądem, aż metamorfoza osiągnie poziom bobka.

czepiactwo zakwita na ugorze własnej inwencji... ;)

27. Data: 2007-10-26 18:25:44

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "JaKasia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> czepiactwo zakwita na ugorze własnej inwencji... ;)

Michał odpuścił, wiedziony zapewnie instynktem
samozachowawczym. ;)

28. Data: 2007-10-26 19:17:27

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Michał odpuścił, wiedziony zapewnie instynktem
> samozachowawczym. ;)

Zobacymy... ;)

29. Data: 2007-10-26 19:46:00

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora