poszukiwaczom mądrości

1. Data: 2007-10-25 06:32:18

Temat: poszukiwaczom mądrości
Od: "RAM" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukiwaczom mądrości polecam nauki i dyskursy tego człowieka

http://www.sathyasai.org.pl/nauki.php

Osobiście nie czytałem niczego lepszego.

2. Data: 2007-10-25 11:55:12

Temat: Re: poszukiwaczom mądrości
Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RAM" napisał w wiadomości

> Poszukiwaczom mądrości polecam nauki i dyskursy tego człowieka
>
> http://www.sathyasai.org.pl/nauki.php
>
> Osobiście nie czytałem niczego lepszego.

Redaktorzy inteligentnie scharakteryzowali Sai Babę
i ideę. Zawsze ważne aby wiedzieć z czym do jakich
ludzi uderzać.

W naszej kulturze ceni się przede wszystkim rozsądek,
co w naszym rodzimym ujęciu oznacza demaskowanie
bałwanów - bo jest tych bałwanów wokół nas mnóstwo,
więc każdy rozsądny w miarę cżłowiek czuje się w obowiazku
by sceptykiem. I dobrze.
Dlatego Sathya nie ma w Polsce szans, zwłaszcza
gdyby się rypło, jakie jeszcze rzeczy on wyczynia... ;)

Sathya Sai Baba - ważna postać.
Mi z nim nie po drodze, co mi jednak nie przeszkadza
doceniać roli jego misji.

- JaKasia

3. Data: 2007-10-25 12:10:16

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> "JaKasia" <m...@o...pl> wrote in message

> Palnęłaś! Bałwanem się bywa - w zależności od towarzystwa - nisza nie jest
> przypisana na stałe...

A poza tym czasem nierozsądnie jest demaskować bałwanów - bałwan może
być użyteczny. Demaskuje się go też wtedy, kiedy to jest użyteczne ;-)

--
XL wiosenna

4. Data: 2007-10-25 12:10:49

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2007-10-25 12:17:07

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> A poza tym czasem nierozsądnie jest demaskować bałwanów - bałwan może być
> użyteczny. Demaskuje się go też wtedy, kiedy to jest użyteczne ;-)

Jest jedno "ale" - można poprzez demaskacje bałwanów uzyskać do nich
zaliczenie.

6. Data: 2007-10-25 12:39:31

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest jedno "ale" - można poprzez demaskacje bałwanów uzyskać do nich
> zaliczenie.

Każdemu bałwanowi się wydaje, że nie jest bałwanem. :)

Ja jednak "bałwan" potraktowałam w znaczeniu biblijnym
- jako bożek, uzuropator, jedyny wiedzący.

Szerzej - jako ktoś na świeczniku wciskający ludziom kit.

- JaKasia

7. Data: 2007-10-25 12:59:00

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> Jest jedno "ale" - można poprzez demaskacje bałwanów uzyskać do nich
> zaliczenie.

nawet automatyczne...

8. Data: 2007-10-25 13:03:50

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaKasia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Każdemu bałwanowi się wydaje, że nie jest bałwanem. :)
>
> Ja jednak "bałwan" potraktowałam w znaczeniu biblijnym
> - jako bożek, uzuropator, jedyny wiedzący.
>
> Szerzej - jako ktoś na świeczniku wciskający ludziom kit.

To ja się nadaję czy raczej nie
skoro mi się wydaje że się nadaję? ;)

9. Data: 2007-10-25 13:33:21

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ja się nadaję czy raczej nie
> skoro mi się wydaje że się nadaję? ;)

;)))
Na szczęście nic innego nie wciskasz, poza sobą.

10. Data: 2007-10-25 16:44:52

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> ;)))
> Na szczęście nic innego nie wciskasz, poza sobą.

Nie bądź taka pewna...
kiła piechotą nie chodzi ;P

Krakow
SYLKA !!!