poszukuję książki

1. Data: 2003-12-11 13:31:06

Temat: poszukuję książki
Od: "MarekA" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów
a w większości grupowiczki
poszukuję książki "Zręczne ręce",
wiem, że temat już był na grupie rok temu, ale we wszystkich wskazanych
punktach nie znalazłem tej książki.
Może ktoś z Was dysponuje kopią elektroniczną, lub mógłby pożyczyć książkę
na czas kserowania
bo w księgarniach i antykwariatach już jej chyba nie dostanę.
chciałbym żonie sprawić niespodziankę bo kiedyś napaliła się na tą książkę
pytanie drugie:
czy znacie jakieś książki (oprócz powyższej), w których opisane są metody
plecionkarstwa

dzięki za ewentualne odpowiedzi
pozdrawiam
Marek

1. Data: 2003-12-11 14:18:33

Temat: Re: poszukuję książki
Od: "annaweronika" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

www.republika.pl/loza_wiklinapolska/

spróbuj tam, powinny być podane jakies książki 9jeśli adres nie działą to wpisz
do wyszukiwarki loza wiklina polska)

pozdr
annaweronika

1. Data: 2003-12-12 07:17:26

Od: "dorota" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja chyba mam tą książeczkę...Mogę Ci coś z niej skserować jeśli chcesz.

Pozdrawiam, Dorota

1. Data: 2003-12-12 07:17:42

Od: "dorota" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> pytanie drugie:
> czy znacie jakieś książki (oprócz powyższej), w których opisane są metody

[druty] Szciegi - wzory
Haft krzyżykowy - potrzebne wzory
szycie - suknia dla pięciolatki
Re: [OT]zobacz anio3ki