poszukuję - oficerki, brązowe PROSTE

61. Data: 2008-01-15 13:22:08

Temat: Re: poszukuje - oficerki, br?zowe PROSTE
Od: "Nella" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mme Kitzmoor" <m...@T...com> napisał w wiadomości
news:maddamaCUT-EB6289.21411614012008@news.gazeta.pl

> Nie wyobrazam sobie, szczerze mowiac, zeby takie buty wygladaly z
> dlugimi spodniami. Tzn. bedziesz nosic nad czy pod? Ciekawosc.

Chyba nie po to kupuje sie muszkieterki za kolano, zeby przykrywac je
spodniami :)
Nosze je do bardzo dopasowanych jeansow z waskimi nogawkami. Spodnie wkladam
oczywiscie do srodka kozakow. Jestem dosc wysoka (175cm) i mam szczuple
nogi, wiec nie mam z tym problemu.
Jesli nie potrafisz sobie tego wyobrazic ;) to moge na maila wyslac Ci
zdjecie jak to wyglada.
Jesli ktos nie ma szczuplych nog, to pozostaje mu tylko nosic muszkieterki
do rybaczek, albo mini, albo zrezygnowac z tego typu obuwia :)

Bo jak

62. Data: 2008-01-15 13:24:32

Temat: Re: poszukuję - oficerki, brązowe PROSTE
Od: "Nella" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Odbieram to jako komplement ;-P

Haha Kruszyna, dobre :P

63. Data: 2008-01-15 15:05:36

Od: Mme Kitzmoor <m...@T...com> szukaj wiadomości tego autora

In article <fmicef$loc$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Nella" <n...@w...pl>
wrote:

> [...]
> oczywiscie do srodka kozakow. Jestem dosc wysoka (175cm) i mam szczuple

Ja bym sobie kupila do kompletu miecz na plecy ;]

> [...]
> Jesli ktos nie ma szczuplych nog, to pozostaje mu tylko nosic muszkieterki
> do rybaczek, albo mini, albo zrezygnowac z tego typu obuwia :)

Ale taka np. Xena (wojownicza ksiezniczka, nie usenetowiczka) ma budowe
dosc potezna, a ladnie sie prezentuje. Przynajmniej pasuje do
stylistyki. Przypuszczam wrecz, ze gdyby by?a szczuplejsza, wygladalaby
w tej zbroi jak lysy kot.

Pozdrawiam
Iff

64. Data: 2008-01-15 15:19:18

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Jan 2008 16:05:36 +0100, Mme Kitzmoor napisał(a):

> Ja bym sobie kupila do kompletu miecz na plecy ;]

A ja miotłę, po czym bym odleciała ;-)

--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl

65. Data: 2008-01-16 13:09:28

Od: "Nella" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dosc potezna, a ladnie sie prezentuje. Przynajmniej pasuje do
> stylistyki. Przypuszczam wrecz, ze gdyby by?a szczuplejsza, wygladalaby

Ach jakas Ty jestes dowcipna... niesamowite!
A od kotow, tych pieknych zwierzat, to sie lepiej odwal.

66. Data: 2008-01-16 13:20:39

Od: Mme Kitzmoor <m...@T...com> szukaj wiadomości tego autora

In article <fmkvpo$bd2$1@atlantis.news.tpi.pl>,
"Nella" <n...@w...pl> wrote:

> Ach jakas Ty jestes dowcipna... niesamowite!

Jak niewiele Ci trzeba do szczescia :]

> A od kotow, tych pieknych zwierzat, to sie lepiej odwal.

Cudze mnie malo interesuja. Ale do moich osobistych futer sie przywalam
kiedy mam ochote :p

Pozdrawiam
Iff

67. Data: 2008-01-16 13:35:46

Od: "Nella" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cudze mnie malo interesuja.

A to szkoda.

> Ale do moich osobistych futer sie przywalam kiedy mam ochote :p

No prosze, kolezanka tez kociara?
Dobrze ze moje kochane futrzaki nie mowia mi w jakich kozakach mam chodzic,
i do czego je nosic :P

68. Data: 2008-01-16 19:32:50

Od: "zosia.p" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

I z jednego prostego zapytania rozpetala sie cala awantura ...

69. Data: 2008-01-16 20:12:31

Od: Mme Kitzmoor <m...@T...com> szukaj wiadomości tego autora

In article <fml1kf$t8c$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Nella" <n...@w...pl>
wrote:

> No prosze, kolezanka tez kociara?

Czyja? Moja? Pare by sie znalazlo.

> Dobrze ze moje kochane futrzaki nie mowia mi w jakich kozakach mam chodzic,
> i do czego je nosic :P

Przypomnialo mi sie:
http://www.student.ipfw.edu/~osbodr01/hallmarks/9cl0
20607.gif
;>

Pozdrawiam
Iff

70. Data: 2008-01-17 19:46:42

Od: "Margaret" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nella" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał
> w wiadomości news:slrnfocedu.94s.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...
> Naprawde nie bedziesz zalowac jesli zdecydujesz sie na te o ktorych
> pisalam, tym bardziej jak lubisz nosic rurki.

te, o których pisałas są po prostu brzydkie..jakies takie połyskliwe, szpic
do tego i design w stylu "tipsy i solarium to całe moje życie".

Jak wybrac fryzjera dla mezczyzny?
WAWA-zagęszczanie włosów
znajde taki krem czy cos :) ?
Define-a-lash Maybelline oceniam