poszukuje sensownego ginekologa w Warszawie

1. Data: 2002-12-26 20:07:53

Temat: poszukuje sensownego ginekologa w Warszawie
Od: " grelinka" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, bo na pewno juz temat byl 100 x na grupie. Poszukuje sensownego
ginekologa w Warszawie - ostatnie kilka miesiecy to tulaczka od jednego do
drugiego/giej, kazdy byl niby przez kogos polecany.
Zaczynam myslec, ze mam zawyzone wymagania. Leki przepisywane na moje,
trwajace juz kilka miesiecy (dotkliwe dla mnie i uniemozliwiajace normalne
wspolzycie) dolegliwosci nie pomagaja. Moze ktos mi poradzi co zrobic, bo juz
mi sie plakac chce?!? Wydaje mi sie, ze moze trzeba zrobic jakies badania,
jesli leczenie "na oko" nie daje poprawy? kolejnym lekarzom oczywsicie
wspominalam o poprzednich srodkach i braku poprawy.

Marzy mi sie poza tym lekarz, co by badal piersi (albo przynajmniej spytal,
czy ja to robie i wiem jak), bo jeszcze takiego nie spotkalam...

Najchetniej lekarz-kobieta.

Bede bardzo wdzieczna za odpowiedz na priv i za pomoc,

grelinka

2. Data: 2002-12-27 13:32:48

Temat: Re: poszukuje sensownego ginekologa w Warszawie
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

i pewnie ma jeszcze przyjmowac w ramach kasy chorych?
do tego jeszcze nie powinno byc kolejki do niego? ;)))

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

http://www.gazeta.pl/usenet/

3. Data: 2002-12-27 15:44:50

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
> i pewnie ma jeszcze przyjmowac w ramach kasy chorych?
> do tego jeszcze nie powinno byc kolejki do niego? ;)))

A nie uważasz, że tak powinno być?
I na dodatek, że lekarz powinien wszystko dokładnie tłumaczyć co i
dlaczego...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

4. Data: 2002-12-27 16:01:46

Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 27 Dec 2002 16:44:50 +0100, "Joanna Duszczy?ska"
<j...@p...onet.pl> wrote:

>A nie uwa?asz, ?e tak powinno byae?
>I na dodatek, ?e lekarz powinien wszystko dok?adnie t?umaczyae co i
>dlaczego...

Owszem znam kilku takich ginekologow.
Stawki za leczenie (urzedowo zatwierdzone przez wladze i
stowarzyszenie lekarzy) :

-pierwsza wizyta $100 (US)
-kazda nastepna $40
-za kazdy zabieg ( na przyklad kolposkopie) placi sie oddzielnie.

Pozdrawiam

dradam

PS. TYlko w takim ukladzie ginekologom zalezy na pracy i sami sie
prosza aby najgorszych (partaczy) z zawodu usuwac, bo robia im
niepotrzebna konkurencje.

5. Data: 2002-12-27 16:16:16

Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "dradam" <x...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> -pierwsza wizyta $100 (US)
> -kazda nastepna $40
> -za kazdy zabieg ( na przyklad kolposkopie) placi sie oddzielnie.

Mnie jako pacjenta nie do konca powinno interesowac ile kasa chora placi
lekarzowi za wizyte...
A tak BTW prywatnie w Polsce cena wizyty u lekarzy ksztaltuje sie w
granicach 75% kazdej nastepnej wizyty... a za cokolwiek dodatkowego sie
placi...

> PS. TYlko w takim ukladzie ginekologom zalezy na pracy i sami sie
> prosza aby najgorszych (partaczy) z zawodu usuwac, bo robia im
> niepotrzebna konkurencje.

A nie uwazasz, ze tak byc powinno?

6. Data: 2002-12-27 16:21:21

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie uważasz, że tak powinno być?
> I na dodatek, że lekarz powinien wszystko dokładnie tłumaczyć co i
> [...]

nie, uwazam, ze tak nie powinno byc...
jesli ktos nie placi za usluge to ja lekcewazy...
jesli ktos nie dostaje za prace odpowiedniego wynagrodzenia to tez ja
lekcewazy...
a tlumaczyc oczywiscie trzeba... duzo i dokladnie... tylko czemu bezplatnie?

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

7. Data: 2002-12-27 16:48:41

Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 27 Dec 2002 17:16:16 +0100, "Joanna Duszczynska"
<j...@p...onet.pl> wrote:

>Mnie jako pacjenta nie do konca powinno interesowac ile kasa chora placi
>lekarzowi za wizyte...

Nie jest to prawda. BO kasa chorych ( tylko do konca tego roku jak
slysze ) placi w Twoim imieniu. Jezeli wiec placi za malo to pretensje
o kiepska usluge powinnas zglaszac do Kasy Chorych, a nie do lekarza (
ktory przeciez nie przez Ciebie jest placony ?) !

>A nie uwazasz, ze tak byc powinno?

Nie mam watpliwosci. Miedzy innymi dlatego lekarze u nas traca tytuly
specjalistow, traca licencje i odpowiadaja przed sadami. I nikt sie
temu nie dziwi, bo to jest normalka.

Ale zaczyna sie od tego, ze jak maja za male $$ stawki im placone to
zamykaja praktyki (gabinety) i ida na strajk. I pacjenci naciskaja nie
lekarzy, ale wladze ( bo wladze sa zalezne od pacjentow, jako ich
wyborcow !). I problemy sie szybciutko finansowe rozwiazuja.

Pozdrawiam

dradam

8. Data: 2002-12-27 17:07:16

Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> o kiepska usluge powinnas zglaszac do Kasy Chorych, a nie do lekarza (
> ktory przeciez nie przez Ciebie jest placony ?) !

No wlasnie problem w tym, ze jakos sie nie skarze i nikt z mojej rodziny sie
nie skarzy na kiepska usluge... Albo mam/mamy wyjatkowe szczescie, albo
ludzie zle o lekarzach mówia z nudów... albo mam niskie wymagania... Zeby
nie byc goloslowna.... dokladnie w ostatni poniedzialek pogotowie zabralo
mojego ojca. Stracil przytomnosc w sklepie. Ze szpitala zadzwonili do mojego
brata na komórke, powiadomili, ze udzielili ojcu pierwszej pomocy, ze jest
do odebrania ze szpitala, bo nie wymaga hospitalizacji. W miedzyczasie mial
zrobiona tomografie komputerowa i inne niezbedne badania... Wszystko w
Warszawie i lekarze oplacani przez kase chorych...

9. Data: 2002-12-27 17:08:22

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lekcewazy...
> a tlumaczyc oczywiscie trzeba... duzo i dokladnie... tylko czemu

A kto Ci powiedział, że bezpłatnie?

10. Data: 2002-12-27 18:57:20

Od: <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie, uwazam, ze tak nie powinno byc...
> jesli ktos nie placi za usluge to ja lekcewazy...

Sorry, ale co ty pieprzysz, za przeproszeniem.A te ileśtam procent, które
zabiera mi się z pensji to darmo?

Ja nie uważam, ze za dodatkowe tłumaczenie moim uczniom czegoś na przerwie
czy po lekcjach mają mi płacic dodatkowo.

pozdrawiam

cherokee

Szukam materiałów o rodzinna Achalasia
Bicyklina-5 [OT]