potrawka z kurczaka

21. Data: 2007-10-13 06:06:12

Temat: Re: potrawka z kurczaka
Od: Felinity <f...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W piękny dzień - Fri, 12 Oct 2007 00:01:52 +0100, urocza istota znana
wszem jako Marek napisała:

> Sól i świeżo ziemia pieprz
(...)
> ujadać liście (...) suszyć białe wino

Czy ja już mówiłam, że jestem fanką translatorów mechanicznych?! :-D

--
http://felinity.jogger.pl/

22. Data: 2007-10-13 10:20:18

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Felinity" <f...@j...pl> wrote in message
> [...]
> (...)
>
> Czy ja już mówiłam, że jestem fanką translatorów mechanicznych?! :-D

Lubisz wino dryłowane?

23. Data: 2007-10-15 10:02:04

Od: "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> napisał w wiadomości

> Tylko co? Pieczeń to z pewnością nie jest, czy potrawka (ang. "stew") to
> zależy
> co rozumiesz przez potrawka?

Potrawka to nie to samo co potrawa. Potrawka to gotowane mięso (kurczak,
kura, cielęcina) z sosem potrawkowym (masło, mąka, rosół z tego mięska co
jest w potrawce). To wariant podstawwowy. Do sosu można dać soku z cytryny
i/lub żóltko. Potrawka z kurczaka jest zarazem potrawą z kurczaka. Odwrotna
relacje nie zawsze zachodzi. W przypadku potrawy podanę przez Madzię na
pewno nie.
Pozdrawiam - Agnieszka

24. Data: 2007-10-15 10:05:02

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"batory" <b...@p...beztego.onet.pl> wrote in message

> [...]
Odwrotna
> relacje nie zawsze zachodzi. W przypadku potrawy podanę przez Madzię na

Najlepsza potrawka z kurczaka jest koperkowa...

25. Data: 2007-10-15 10:32:27

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> wrote in message

> Odwrotna
>
> Najlepsza potrawka z kurczaka jest koperkowa...

Nie. Lubczykowa :-)

--
XL wiosenna

26. Data: 2007-10-15 10:40:20

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message
wiadomości

> Nie. Lubczykowa :-)
>
> --
> XL wiosenna

Chyba tylko gdy lubczyk traktowany jako afro. A i tak skuteczniejszy z
czerwonym mięsem i czerwonym winem wytrawnym.

27. Data: 2007-10-15 10:44:30

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> [...]
>
> Chyba tylko gdy lubczyk traktowany jako afro. A i tak skuteczniejszy z
> czerwonym mięsem i czerwonym winem wytrawnym.

Afro nie afro - ja używam go bardzo często: do rosołu, krupniku,
potrawki, nawet zupę lubczykową robię, jedną z ulubionych moich i
całej-reszty-świata :-)

--
XL wiosenna

28. Data: 2007-10-15 10:49:50

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Afro nie afro - ja używam go bardzo często: do rosołu, krupniku,
> potrawki, nawet zupę lubczykową robię, jedną z ulubionych moich i

To on juz nie teges? 8-()

29. Data: 2007-10-15 10:59:03

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> "Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> pewno?ci?
> "stew")

> mięska
> na

> To on juz nie teges? 8-()

Dlaczego??? Tylko w tym przypadku lubczyk jest uzasadniony? JA uwielbiam
lubczyk :-)

--
XL wiosenna

30. Data: 2007-10-15 15:56:14

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

> Potrawka to nie to samo co potrawa. Potrawka to gotowane mi?so (kurczak,
> kura, ciel?cina) z sosem potrawkowym (mas?o, m?ka, ros?? z tego mi?ska co
> jest w potrawce).

Potrawka to jest mięso gotowane w sosie. I tyle.

--
+ ' .-. .
, * ) )

Chleb na youtube
czubajka kania czy beżowa i słodki-orzechowy zapach
orzechy na slodko
GRZYBOBRANIE
SPODOBYWA MNIESIE