potrzebuje czegokolwiek

11. Data: 2006-01-14 11:43:17

Temat: Re: potrzebuje czegokolwiek
Od: "Sarna" <G...@V...net> szukaj wiadomości tego autora

"Adam" <e...@i...pl> wrote in message
news:dq9clm$bkp$1@nemesis.news.tpi.pl...
> to co piszesz jest nie głupie ale chyba raczej jestem za zmiana pracy za
> niecałe 6 godzin musze iśc do pracy brzuch mnie zaczyna bolesc

Zmiana pracy, absolutnie nie powinna byc brana pod uwage, a raczej praca nad
pewnoscia siebie. Kolega chce Cie zastraszyc i udaje mu sie to.Czy naprawde
nie potrafisz sie obronic? Moze jakies kursy samoobrony+psycholog.

pozdr.

12. Data: 2006-01-14 15:44:02

Od: "Adam" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sarna" <G...@V...net> napisał w wiadomości
s.net...

> [...]
> nad pewnoscia siebie. Kolega chce Cie zastraszyc i udaje mu sie to.Czy
> naprawde nie potrafisz sie obronic? Moze jakies kursy

Dzieki za wszystkie dotychczasowe rady
Byłem dziś na komisiariacie policji i uzyskałem "poradę " jakie sa
możliwości interwencji w tej sytuacji i dostałem numery telefonów na które
mam dzwonic do dzielnicowego w poniedziałek bo dziś go nie było Nie wiem
czy zadzwonie ale ta rozmowa mnie wzmocniła czuje żę coś robie i nie jestem
bierny Ale jutro najgorsze bo mam zmianę tylko z nim a będzie mało ludzi
może byc nieciekawie alkohol trochę pomaga ale dalej nie mogę jeść

13. Data: 2006-01-16 23:02:57

Od: "asd" <a...@a...asd> szukaj wiadomości tego autora

morda nie szklanka hehe, co Cie nie zabije to cie wzmocni, najwyzej
pojdziesz na policje,
a wtedy istnieje duza szansa ze jego wypieprza z roboty.

Przemoc w szkolach
badanie osobowosci
psychologia zachowań politycznych
Nie dam rady.