Re: potrzebuje rady

1. Data: 2004-07-26 11:30:54

Temat: Re: potrzebuje rady
Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ona-ona" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
news:4f0d.000002d4.4103c40a@newsgate.onet.pl...
> [...]
znajonych
> zdawałoby sie idylla.przyzwyczaiłam sie juz do tego,ze on poza moja wiedza
> utrzymuje kontakt z bylymi,które nadal sa w nim zakochanes(w końcu to ze
mna
> mieszka) ale miarka przebrala sie tydzien temu kiedy podczas kawy z nasza
> wsólna przyjaciolka dowiedzialam sie,ze on opowiada swojej bylej ,ze ze
mna to
> nic powaznego.dodam tylko,ze kiedy jestesmy razem jest najczulszy i wciaz
mówi
> o tym,że kocha.co z tym zrobic,ja zaczynam widziec tyolko juz jedno
rozwiazanie

Wierzysz w plotki ?

Jacek

2. Data: 2004-07-26 15:52:43

Od: "boniedydy" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "ona-ona" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> lat....ja
> znajonych
> mna
> mna to
> mówi
> rozwiazanie
>
> Wierzysz w plotki ?
>
> Jacek

Nie wiem, skąd to wziąłeś, Jacku, więc odpisuje pod Twoim postem. Dla mnie
utrzymywanie poza moja wiedzą kontaktów z byłymi zakochanymi w moim TŻ
byłoby wystarczającym i sprawiedliwym powodem do rozstania. Jeżeli TZ
zamierza utrzymywać kontakt z byłymi, to ja musze albo przynajmniej na tyle
znać sytuację, żeby nie przywiazywać wagi do tych spotkań, albo być o nich
informowana (akurat nie mamy tego problemu zresztą, tj. w jednym przypadku
zachodzi sytuacja pierwsza, a innych przypadków nie ma). Spotkania z byłymi
poza moimi plecami są dowodem na to, że jest coś do ukrycia i są poważnym
nadużyciem zaufania. Koniec, kropka.

boniedydy

3. Data: 2004-07-26 22:15:48

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boniedydy" <b...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:fN9Nc.21952$i27.21733@news.chello.at...
> [...]
byłymi
> poza moimi plecami są dowodem na to, że jest coś do ukrycia i są poważnym

Chyba coś Ci sie pomyliły wątki.

Moim zdaniem autorka już martwi się czymś co może nigdy nie zaszło.
Często słyszy sie historię o tym jak z przekrecenia czyjegoś słowa wycodzi
zupełnie co innego.
A tak zwane kawki to nie jest dobre miejsce na zdobywanie informacji o tym
co mysli jej TZ

Jacek

4. Data: 2004-07-27 16:16:54

Od: "boniedydy" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zupełnie co innego.
> A tak zwane kawki to nie jest dobre miejsce na zdobywanie informacji o tym

a ja przeczytałam zupełnie co innego. Ze TŻ utrzymuje kontakty z byłymi poza
jej plecami. I jestem pewna, że przeczytasz to samo, kiedy zajrzysz do listu
autorki, a nawet do swojej własnej odpowiedzi. I to Tobie sie pomyliło, bo
nie odnoszę sie bynajmniej do tego, co autorka dodatkowo dowiedziała sie na
kawce, tylko do tego, co akurat i tak od dawna sama wie.

boniedydy

5. Data: 2004-07-27 23:10:07

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boniedydy" <b...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:WdvNc.26947$i27.11609@news.chello.at...

> a ja przeczytałam zupełnie co innego. Ze TŻ utrzymuje kontakty z byłymi
poza
> jej plecami.

To skąd wie kiedy jest to za jej plecami.
Dlaczego jego nie zapytała ?

> [...]
na
> kawce, tylko do tego, co akurat i tak od dawna sama wie.

Jakoś mi słabo idzie czytanie co ona wie ? Nic takiego nie napisała

Jacek

6. Data: 2004-07-28 15:35:25

Od: "boniedydy" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "boniedydy" <b...@N...gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:WdvNc.26947$i27.11609@news.chello.at...

> poza
>
> To skąd wie kiedy jest to za jej plecami.

Nie wiem, zapytaj ją.

> Dlaczego jego nie zapytała ?

Skąd wiesz, że nie zapytała?

> Jakoś mi słabo idzie czytanie co ona wie ? Nic takiego nie napisała

Jestem gotowa Ci pomóc znaleźć to zdanie, choc wolałabym, żebyś zrobił to
sam. Brzmiało tak:

boniedydy

7. Data: 2004-07-28 20:11:37

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boniedydy" <b...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:1JPNc.29419$i27.27271@news.chello.at...

> Nie wiem, zapytaj ją.

Niestety nie bierze udziału w dyskusji.
Moim zdniaem skoro wie że sie spotyka nie jest to za jej plecami.

> Skąd wiesz, że nie zapytała?

Bo nic o tym nie napisała, tylko przywołała cos bardzo ważndego plotkę.

Jacek

Stwardnienie rozsiane-b ważne, prosze o pomoc;(
Krwawienie śródcykliczne a długosc cyklu
ojciec dziecka 12-latki
ojciec dziecka 12-latki
Poprzedni partnerzy