potworny kolega

11. Data: 2009-07-05 10:15:24

Temat: Re: potworny kolega
Od: Damianos <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem co dalej. Czy twardo obstawać przy swoim zakazie? Czy może
> trochę odpuścic, bo to było za ostro? Karać tamto dziecko za to, że nie
> zostało nauczone przez rodziców zasad współobcowania z innymi?
> Co nie zmienia faktu, że nadal boję się o własne dziecko.

Anka dobrze zrobiłaś, może jak więcej dzieci/rodziców zacznie się tak
zachowywać w stosunku do teog dziecka i jego matki. Mamusia i synek
zrozumieją, że coś jest na rzeczy.

12. Data: 2009-07-05 10:30:55

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Damianos pisze:

> Anka dobrze zrobiłaś, może jak więcej dzieci/rodziców zacznie się tak
> zachowywać w stosunku do teog dziecka i jego matki. Mamusia i synek
> zrozumieją, że coś jest na rzeczy.

Tego, że zrozumieją, to akurat nie jestem pewna. Podejrzewam, że to
raczej będzie: wszyscy są okropni, uwzięli się na biedne dziecko, nie
rozumieją go itp.
A co do zakazu, to ja raczej bym go nie znosiła. To nie jest karanie
obcego dziecka. To chronienie swojego. A że tamten ponosi konsekwencje
swojego zachowania - cóż, takie jest życie.

Marzena

13. Data: 2009-07-05 19:17:54

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M&C" <c...@C...pl> napisał w wiadomości
> Tego, że zrozumieją, to akurat nie jestem pewna.

Ja tez nie. Jesli mam do tej pory nie zakumala, ze cos z jej synkiem jesty
nie OK, to raczej marna szansa, ze zakuma. Niestety.

> Podejrzewam, że to raczej będzie: wszyscy są okropni, uwzięli się na
> biedne dziecko, nie rozumieją go itp.

Dokladnie. Ona ma "akiego fajnego syna, wiec czemu sie czepiaja?" :-/

> A co do zakazu, to ja raczej bym go nie znosiła. To nie jest karanie
> obcego dziecka. To chronienie swojego.

Psychologia mowi, zeby nie segregowac dzieci podczas zabawy, jednak tutaj za
separacja przemawiaja takie czynniki, jak zagrozenie dla Twojego dziecka.
Niestety, jesli czyjes dziecko cierpi z powodu swoich rodzicow (ktorzy nie
umieja go odpowiednio wychowac, by sie moglo znalezc wsrod innych dzieci),
to _nie_jest_Twoja_wina_.

> A że tamten ponosi konsekwencje swojego zachowania - cóż, takie jest
> życie.

Raczej kosekwencje indolencji swoich rodzicow. Nie jest tego dziecka wina,
ze nie umie sie odpowiednio do warunkow zachowac. Nie zostalo tego nauczone
po prostu. A zbiera tego zniowo, niestety.
Iwona

14. Data: 2009-07-05 19:44:54

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02.07.2009, o godzinie 07.18.35, na pl.soc.dzieci.starsze, Marchewka
napisał(a):

> No, od 8 lat.
> Cos szczegolnie Cie zainspirowalo, by walnac te wyrafinowana uwage? ;-)

Długość odpowiedzi oczywiście.
Kurde... 8 lat! Nie nudzi Ci się, czy jak?

*Habeck*
- Schutzbach

15. Data: 2009-07-05 19:45:12

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02.07.2009, o godzinie 12.13.27, na pl.soc.dzieci.starsze, Qrczak
napisał(a):

> Niesamowity refleks się odezwał.

Ja tak zawsze.

*Habeck*
- Schutzbach

16. Data: 2009-07-06 06:47:35

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> tak oto plecie:

> Ja tak zawsze.

A to wiemy. Powiedz coś nowego.

Qra

17. Data: 2009-07-06 07:26:37

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ya4n697smy4c$.dlg@habeck.pl...
> Długość odpowiedzi oczywiście.

Dlugosc wypowiedzi nie oznacza wcale, ze dlugo ja pisalam.
Rozkrecanie flejmow trwa znaaacznie dluzej. Wiec pewnie Ty "na urlopie
siedzisz".

> Kurde... 8 lat! Nie nudzi Ci się, czy jak?

Wcale a wcale. W takim towarzystwie, jak Twoje, nie moze mi sie nudzic.
Czemu zawdzieczam Twa troske?
Iwona ;-))

18. Data: 2009-07-06 07:44:44

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hipohondryzm.

*Habeck*
- Schutzbach

19. Data: 2009-07-06 07:45:46

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 06.07.2009, o godzinie 09.26.37, na pl.soc.dzieci.starsze, Marchewka
napisał(a):

> Dlugosc wypowiedzi nie oznacza wcale, ze dlugo ja pisalam.
> Rozkrecanie flejmow trwa znaaacznie dluzej. Wiec pewnie Ty "na urlopie
> siedzisz".

Wtedy to weekend był. :)

> Wcale a wcale. W takim towarzystwie, jak Twoje, nie moze mi sie nudzic.

Nie dam się złapać na te tanie chwyty! :)

> Czemu zawdzieczam Twa troske?

Empatia. :)

*Habeck*
- Schutzbach

20. Data: 2009-07-06 08:22:18

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:scwq277pqxlk$.dlg@habeck.pl...

> Empatia. :)

Znacz: laczysz sie ze mna w szczesciu przebywania w Twoim towarzystwie. To
mile. ;-)
Iwona

Dorasta
moje dziecko będzie się nudzić