powieka

1. Data: 2004-03-16 03:56:50

Temat: powieka
Od: Fumfol <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

od jakiegos czasu zauwazylam na swjej powiece taka dziwna mala wypuklosc
jakby "pypec":( teraz pojawily sie dwa nowe!.
Nie mam pojecia skad sie to wzielo, ani co to jest, uwiera mnie to .
Od czegos to mam tylko co to jest i jak sie takie rzeczy leczy?

2. Data: 2004-03-16 07:21:30

Temat: Re: powieka
Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

c35tto$f1i$...@n...onet.pl,
Fumfol <f...@o...pl>:
> [...]
> Nie mam pojecia skad sie to wzielo, ani co to jest, uwiera mnie to .
> Od czegos to mam tylko co to jest i jak sie takie rzeczy leczy?

To moga byc gradówki. Zglos sie do okulisty.

--
Robert

3. Data: 2004-03-16 21:37:24

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To moga byc gradówki. Zglos sie do okulisty.
>
> --
> Robert

Jak rowniez brodawki pochodzenia wirusowego - ja je usuwam kryoaplikacja.
casus

jonogram
biopsja, rezonans, PILNE
Dziwne zawroty glowy