powiększanie piersi-hormony?

1. Data: 2003-08-23 11:37:29

Temat: powiększanie piersi-hormony?
Od: "din_200" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy dziewczyna w wieku 23 lat moze w jakis sposob-inny niz operacja
plasyczna- powiekszyc piersi?
Nie jest to zachcianka ale faktyczny problem bo jej biust jest wielkosci
dorastajacej dziewczynki... :(
Czy jakas kuracja hormonalna jest mozliwa i czy da to jakies wymierne
efekty?
Prosze o rade!!

Dziekuje

2. Data: 2003-08-23 12:58:07

Temat: Re: powiększanie piersi-hormony?
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "din_200" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dorastajacej dziewczynki... :(
> Czy jakas kuracja hormonalna jest mozliwa i czy da to jakies wymierne

witam
niestety nie ma innego sposobu niz operacja,czasami biust powieksza sie przy
braniu pigułek antykoncepcyjnych.
biust powieksza sie w ciązy i podczas karmienia ale czesto po karmieniu
obwisa i zmniejsza sie jeszcze bardziej.
ja tez mam mały biust 75 A,ale nie przejmuj sie tak bardzo,wiem ,że moj
biust bedzie długo jedrny i ładny i szybko nie opadnie na kolana.:)
poza tym chodzenie bez stanika to tez plus tej sprawy a nic tak nie działa
na facetów jak widok kobiety w obcisłej koszulce bez stanika.
pozdrawiam
paula

3. Data: 2003-08-23 20:09:04

Od: "pipi" <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez mam male piersi. I nie wyobrazam sobie robienia sobie krzywdy z tego
powodu. Jestes jeszcze mloda, ale zapewniam Cie, ze zdrowie jest wartoscia
nadrzedna, ktorej jednak sie nie rozumie dopoki sie jest zdrowym.
Kazda operacja, kazde hormony zaklocaja prace organizmu. Skutki sa roznorakie -
rosną wlosy jak mezczyznie, albo masz skoki cisnienia.

Nie jestem lekarzem, ale mam ciut więcej lat od Ciebie. Nie mogę Ci powiedzieć,
że duże piersi są bez znaczenia. Kobiety z dużym biustem są podniecające i
latwiej znajdują dobrego partnera. Ale zeby mieć na prawde duze piersi
musialabys zrobic sobie operacje plastyczna i wlozyc wkladke silikonowa. A to
jest juz na prawde zbrodnia przeciwko Twojemu cialu.

No i na koniec- piersi Ci prawdopodobnie urosną kiedy przytyjesz... Ponadto
wielu panow twierdzi, ze nie wielkosc jest najwazniejsza ale ksztalt. A male
zwykle jest zgrabne i nie zwisa. A jak male piersi przeszkadzaja Ci w zyciu
codziennym to kup sobie z dobrej polskiej firmy staniki z poduszeczkami, ktore
powiekszaja piersi o 2 - 3 rozmiary. Mają specjalne kieszenie, do których
wkłada się gąbeczki. Proponuję wybrać staniki miękkie, wygodne, a nie żadne
twarde. (bo są i staniki powiększające biust przez to że są sztywne i miseczki
stanika są odpowiednio wyprofilowane, ale są to niewygodne staniki i nie
podtrzymują piersi. Mozna je poznac po tym, ze pochodzą z Chin. Dobre staniki
są wytwarzane w Polsce).

4. Data: 2003-08-23 21:25:50

Temat: Re: powiększanie piersi-hormony? - uwaga językowa
Od: Jaroslaw Haziak <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuję stosowanie terminu _sutki_ na oznaczenie żeńskich gruczołów
znajdujących się na _piersi_ (w znaczeniu "przednia, górna część tułowia
zawierająca płuca i serce" vide: http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=43417
znzaczenie (1) ), a więc wtedy powiedziałabyś "powiększanie sutków"...

JH

5. Data: 2003-08-23 21:34:17

Od: Jaroslaw Haziak <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:
> [...]
> poza tym chodzenie bez stanika to tez plus tej sprawy a nic tak nie działa
> na facetów jak widok kobiety w obcisłej koszulce bez stanika.

(1)
poza tym stosowanie stanika do małych sutków jest chyba bez sensu, bo
przecież jak rozumiem głównym zadaniem stanika jest zapobieganie
niekorzystnemu estetycznie efektowi w postaci obwisłych sutków.
(Pomijam tu funkcję stanika jako "ukrywacza" rzeczywistych rozmiarów sutków)

(2)
tak, zgadza się, ale obcisła koszulka pod którą są większe sutki jest
raczej bardziej atrakcyjna, więc ta rada chyba nie jest zbyt adekwatna...

JH

6. Data: 2003-08-24 17:11:37

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pipi" <p...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> stanika są odpowiednio wyprofilowane, ale są to niewygodne staniki i nie
> podtrzymują piersi. Mozna je poznac po tym, ze pochodzą z Chin. Dobre

witam

"Kobiety z dużym biustem są podniecające i
> latwiej znajdują dobrego partnera. "

a to ciekwae stwierdzenie.:)

ja mam mały biust i mam fantastycznego,mądrego,przystojnego faceta któremu
podoba sie wlasnie mój biust .
p.

7. Data: 2003-08-24 20:21:50

Od: "Adam" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak, zgadza się, ale obcisła koszulka pod którą są większe sutki jest
> raczej bardziej atrakcyjna, więc ta rada chyba nie jest zbyt adekwatna...

To zalezy od gustu. Moze ci inteligentniejsi wola mniejsze???? ;)

8. Data: 2003-08-24 20:23:31

Od: "KOWALLL" <l...@a...76.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To zalezy od gustu. Moze ci inteligentniejsi wola mniejsze???? ;)

moze cos w tym jest?:)).. dla mnie male, zgrabne kobiety sa najlepsze.. i
maly biust tez ladny;))....
a uwazam sie za inteligentnego :))

wiec nie przejmowac mi sie :)

----
Pozdrawiam
Ł.Kowalski (KOWALLL)

w adresie wytnij "antyspam"

9. Data: 2003-08-25 09:03:03

Od: "Adam" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze cos w tym jest?:)).. dla mnie male, zgrabne kobiety sa najlepsze.. i
> maly biust tez ladny;))....
> a uwazam sie za inteligentnego :))

Ciesze sie, ze nie tylko ja tak mysle :)), choc wlasciwie powinienem sie obawiac
konkurencji ;)

Do duzych ksztaltow pasuja wielkie rece, cwiczone na lopacie ;)))

10. Data: 2013-09-25 15:23:24

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Są ćwiczenia, które pozwalają na zmianę kształtu piersi
powiekszanie-piersi.com. Można również spróbować ćwiczeń, żeby podnieść biust. Dieta
wpływająca na jędrność biustu. W ten sposób oczywiście nie da się powiększyć piersi o
dwa, trzy rozmiary, bo to zapewnia jedynie operacja, ale wizualnie można powiększyć
biust takimi, naturalnymi metodami, bo piersi to przede wszystkim tkanka tłuszczowa.

Terapia Magnetyczna - produkty
Cwiczenia a zylaki
Dziwne plamy
Wrocław - kule pilnie potrzebne